Domaći Šampionat 2015
- serbiacarfan01
- Postovi: 145
- Pridružio se: 14 Apr 2015, 13:21
Re: Domaći Šampionat 2015
https://youtu.be/FerSPUNUAsw
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
- serbiacarfan01
- Postovi: 145
- Pridružio se: 14 Apr 2015, 13:21
Re: Domaći Šampionat 2015
https://youtu.be/8EbroD020yE
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
- serbiacarfan01
- Postovi: 145
- Pridružio se: 14 Apr 2015, 13:21
Re: Domaći Šampionat 2015
https://youtu.be/hfjf4qoyLps
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
Re: Domaći Šampionat 2015
Asanovic je u nedelju postavio novi rekord staze koji iznosi 0:55,679min.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15146
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 MultiAir Turbo
- Lokacija: Beograd
Re: Domaći Šampionat 2015
http://trke.rs/nocna-trka-na-uscu-28-30-08/#" onclick="window.open(this.href);return false;
Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk
Re: Domaći Šampionat 2015
Kako li ce hibridi da voze? To ce biti zanimljivo videti.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15146
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 MultiAir Turbo
- Lokacija: Beograd
Re: Domaći Šampionat 2015
Ne secam se, jel bilo hibrida na nocnom kosutnjaku pre par godina?
Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk
Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk
Re: Domaći Šampionat 2015
Nije, hibrid se samo vozi na kruznim i brdskim stazama.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15146
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 MultiAir Turbo
- Lokacija: Beograd
Re: Domaći Šampionat 2015
Aj tebe da pitam, jel imaju negde pravila o klasama tj sta koja klasa podrazumeva? Trazio sam na saksu i gonzi ali nisam uspeo da nadjem. Najvise me interesuje oko hibrida i malog N-a.
I sta je sve potrebno da bi se ucestvovalo na trkama, oko dozvola, homologacija i to?
Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk
I sta je sve potrebno da bi se ucestvovalo na trkama, oko dozvola, homologacija i to?
Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk
Re: Domaći Šampionat 2015
Za mali N mislim da imam negde u kompu homologaciju, kad ga se dokopam okacicu, ali i mene interesuju ostale klase, tako da ako neko nadje neka kaci odmah, bio bih mu zahvalan.
TT
TT
Имам једно потпитање...
Re: Domaći Šampionat 2015
Evo pravilnik za grupu N i za Grupu A.
http://www.sakss.org.rs/dokumenta/pravi ... 254-09.pdf
http://www.sakss.org.rs/dokumenta/pravi ... 255-09.pdf
Mali N je u sustini Gr.N seriski auto sa minimalnim doradama, a Hibrid je po Gr.A serisko vozilo sa dozvoljeniim modifikacijama.
Za reli je obavezno da vozila ispunjavaju tehnicku ispravnost za upotrebu u saobracaju tj. registrovana, dok za kruzne i brdske trke to nije obavezno.
http://www.sakss.org.rs/dokumenta/pravi ... 254-09.pdf
http://www.sakss.org.rs/dokumenta/pravi ... 255-09.pdf
Mali N je u sustini Gr.N seriski auto sa minimalnim doradama, a Hibrid je po Gr.A serisko vozilo sa dozvoljeniim modifikacijama.
Za reli je obavezno da vozila ispunjavaju tehnicku ispravnost za upotrebu u saobracaju tj. registrovana, dok za kruzne i brdske trke to nije obavezno.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15146
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 MultiAir Turbo
- Lokacija: Beograd
Re: Domaći Šampionat 2015
Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk
- Blackshadow
- Postovi: 780
- Pridružio se: 22 Dec 2013, 01:41
- Garaža: W 211 2004 E200 NGT 163KS
- Lokacija: Voždovac
Re: Domaći Šampionat 2015
Daleko je hibrid od grupe A, više je Nešto između, da tako kažem, ako hoćeš da se trkaš moraš da imaš takmičarsku licencu i klub za koji voziš, lekarski pregled...što se tiče tehničkih detalja, za hibrid znam 90% iz glave, pitaj ako te nešto zanima.
Kanis li pobijediti, ne smijes izgubiti!
Re: Domaći Šampionat 2015
Ako nije problem da napises ukratko, koje su prerade na Hibridu?
- Blackshadow
- Postovi: 780
- Pridružio se: 22 Dec 2013, 01:41
- Garaža: W 211 2004 E200 NGT 163KS
- Lokacija: Voždovac
Re: Domaći Šampionat 2015
Karoserija:
Kao serijana po dimenzijama, zabranjeno bilo kakvo proširivanje, dodavanje i sl, trag točkova max ako se dobro sećam 155cm, težina 700kg min, karoserija se može dodatno ojačati, izvariti pa čak i staviti duple delove, npr. praćka.
Elektrika:
Obavezna stop svetla, da budu u funkciji, alternator i kaiš moraju biti prisutni, aku može gde hoćeš, svetla nisu obavezna, obavezan centralni prekidač za struju sa izvedenom instalacijpm spolja za gašenje na potez na levom A stubu
Kao serijana po dimenzijama, zabranjeno bilo kakvo proširivanje, dodavanje i sl, trag točkova max ako se dobro sećam 155cm, težina 700kg min, karoserija se može dodatno ojačati, izvariti pa čak i staviti duple delove, npr. praćka.
Elektrika:
Obavezna stop svetla, da budu u funkciji, alternator i kaiš moraju biti prisutni, aku može gde hoćeš, svetla nisu obavezna, obavezan centralni prekidač za struju sa izvedenom instalacijpm spolja za gašenje na potez na levom A stubu
Kanis li pobijediti, ne smijes izgubiti!