Beograd
Re: Beograd
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/582615 ... jskoj-kosi
U pricu je bio ukljucen i Sapic (sa strane nelegalnih), policija je prvi dan tri puta intervenisala, legitimisala radnike, inspektori zatvarali gradiliste da bi posle pola sata radnici nastavili da rasciscavaju teren....
U pricu je bio ukljucen i Sapic (sa strane nelegalnih), policija je prvi dan tri puta intervenisala, legitimisala radnike, inspektori zatvarali gradiliste da bi posle pola sata radnici nastavili da rasciscavaju teren....
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
Pa I kazem da nisam bio jasan, lepo sam priznao 

Re: Beograd
Nije ni Djilas bio bolji. Za njegovo vreme je napravljen projekat za VS, tako da bi on isto uradio, za njegovo vreme je on nama prodao svoje podzemne kontejnere, sa nepotpunim ugovorima, pa sada smrde i trule, a niko nije zaduzen da ih odrzava.
On je pouzimao sve najbolje reklamne lokacije u gradu.
Sent from my Sony
On je pouzimao sve najbolje reklamne lokacije u gradu.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Beograd
Bio je manje zlo al svakako je najvise zahvaljujuci njemu doslo jos vece zlo.
- dag81
- Postovi: 7551
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Beograd
A Vuckov bata kladionice i belu tehniku i ostale uredjaje.
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Beograd
Svi peru ruke od Stepe
Mnogobrojne greške otkrivene u rekonstrukciji prometne saobraćajnice, ali niko ne prihvata odgovornost.
Prošle su dve nedelje od svečanog otvaranja rekonstruisane Ulice vojvode Stepe, a iz dana u dan otkrivaju se šokantne greške u projektu i njegovoj realizaciji. Od preuskih trotoara, bandera na stazama za slepe, betonskih stubova na pešačkim prelazima, vodovodnih cevi koje pucaju...
A da sve bude još crnje, svi uključeni u ovaj posao "peru ruke" i prebacuju odgovornost na "onog drugog". Počev od projektanta Saobraćajnog instituta CIP, preko izvođača radova "Ratka Mitrovića", pa do gradonačelnika, pišu Večernje novosti.
Kako bilo, "vruć krompir" pitanja odgovornosti za to što su pojedini segmenti saobraćajnice loše odrađeni prebacuje se u tuđe dvorište.
"Naš projekat je izuzetno dobar i stojimo iza njega", priča Milutin Ignjatović, direktor CIP. "Mi nismo nadgledali radove, jer je to posao nadzornog organa. Takođe, moram da naglasim da izvođači radova, ali i nadzorni organ, nisu iskusni kada je renoviranje ulica u pitanju."
MBA "Ratko Mitrović niskogradnja" oštro odbacuje ove napade. I uzvraćaju istom merom.
"Projekat je pun manjkavosti", priča Zoran Petrović, izvršni direktor ovog preduzeća. - "Kao direktna posledica lošeg rada CIP-a, nismo završili radove 11. jula, kada je bio predviđen rok, već smo morali da uređujemo dodatnih dvadesetak dana. Naša firma, za razliku od CIP, dala je čak tri bankarske garancije na izvedene radove, pa pored moralne odgovornosti, imamo i novčanu obavezu."
Predstavnici Instituta za puteve, koji je bio nadzorni organ, odbili su da govore za medije. Kažu, po ugovoru, ne smeju ništa za medije da komentarišu.
Međutim, "Večernje novosti" pišu da su došle u posed njihovog izveštaja od pre dve nedelje, u kome se navodi da je stručni nadzor utvrdio da je "ulica otvorena za saobraćaj, iako nisu završeni svi radovi". U dokumentima se navodi mnogo nedostataka na postavljenoj horizontalnoj i vertikalnoj signalizaciji, ali i nezavršeni radovi na tramvajskoj pruzi, trotoarima i pešačkim prelazima.
Mnogobrojne greške otkrivene u rekonstrukciji prometne saobraćajnice, ali niko ne prihvata odgovornost.
Prošle su dve nedelje od svečanog otvaranja rekonstruisane Ulice vojvode Stepe, a iz dana u dan otkrivaju se šokantne greške u projektu i njegovoj realizaciji. Od preuskih trotoara, bandera na stazama za slepe, betonskih stubova na pešačkim prelazima, vodovodnih cevi koje pucaju...
A da sve bude još crnje, svi uključeni u ovaj posao "peru ruke" i prebacuju odgovornost na "onog drugog". Počev od projektanta Saobraćajnog instituta CIP, preko izvođača radova "Ratka Mitrovića", pa do gradonačelnika, pišu Večernje novosti.
Kako bilo, "vruć krompir" pitanja odgovornosti za to što su pojedini segmenti saobraćajnice loše odrađeni prebacuje se u tuđe dvorište.
"Naš projekat je izuzetno dobar i stojimo iza njega", priča Milutin Ignjatović, direktor CIP. "Mi nismo nadgledali radove, jer je to posao nadzornog organa. Takođe, moram da naglasim da izvođači radova, ali i nadzorni organ, nisu iskusni kada je renoviranje ulica u pitanju."
MBA "Ratko Mitrović niskogradnja" oštro odbacuje ove napade. I uzvraćaju istom merom.
"Projekat je pun manjkavosti", priča Zoran Petrović, izvršni direktor ovog preduzeća. - "Kao direktna posledica lošeg rada CIP-a, nismo završili radove 11. jula, kada je bio predviđen rok, već smo morali da uređujemo dodatnih dvadesetak dana. Naša firma, za razliku od CIP, dala je čak tri bankarske garancije na izvedene radove, pa pored moralne odgovornosti, imamo i novčanu obavezu."
Predstavnici Instituta za puteve, koji je bio nadzorni organ, odbili su da govore za medije. Kažu, po ugovoru, ne smeju ništa za medije da komentarišu.
Međutim, "Večernje novosti" pišu da su došle u posed njihovog izveštaja od pre dve nedelje, u kome se navodi da je stručni nadzor utvrdio da je "ulica otvorena za saobraćaj, iako nisu završeni svi radovi". U dokumentima se navodi mnogo nedostataka na postavljenoj horizontalnoj i vertikalnoj signalizaciji, ali i nezavršeni radovi na tramvajskoj pruzi, trotoarima i pešačkim prelazima.

Re: Beograd
Jebem ih sve u usta alava
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Beograd
Banda lopovska! 

- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Beograd
Hehe, ESKO. Ima jedna firma u Ljutice Bogdana, na jednom stadionu.
S3
S3
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Beograd
Ja reko' da nije
http://www.youtube.com/watch?v=-ACtKng5hUU
Sent using Tapatalk
http://www.youtube.com/watch?v=-ACtKng5hUU
Sent using Tapatalk
Širim haos!
- TheWickerMan
- Postovi: 11277
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Beograd
Ovo Studio MMi u Eskovom spotu je Methane Master International?