Ne verujem da je A4 pouzdaniji, pogotovo ne sa tom razlikom u km, a DW je za A4, jer mu burazer vozi isti.
Sve u svemu, Insignia je pametniji, a A4 verovatno bolji izbor
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Onda me Audi vuče sve više, baš je dobar motor za vožnju, Insigniu sam vozio, ali onu sa 130ks, činila se ok...
Sad vidim neke postove...
Heroj, pa da, B&O me zapravo vuče, nego ja uporno, motor, motor, dobar motor...
Mada i Insignia ima Infinity, nisam ga čuo, ali je sigurno B&O bolji...
Ona baš voli Insigniu, to je prvo što sam saznao o njoj...
A pre nje je volela A4, tako da možeš da zamisliš kakva je situacija...
Sutra idemo da vidimo Insigniu pa neka odluči...
A ja već našao Sline enterijer...
Oba automobila (A4 i Instignia) su mi rel. dobro poznata.
Insiginiu (Restyle 2.0 CDTI ecoFLEX 120ks) sam imao prilike voziki par hiljada km, dok A4 b8 1.8TFSI vozim kada sam u SRB, inace sam i dosta modifikacija samostalno radio (pisacu...), tako da jako dobro poznajem auto...
I pored generacijskog jaza (2008 vs 2013-ja sam vozio Insigniu Restyle), A4-ka je bukvalno u svakom segmentu bolja.
Kod Opela mi se mnogo stvari nije svidelo, platforma je potpuni promasaj po mom misljenju i to se i te kako oseca u voznji.
Insignia koristi platformu od GM-a, koju najvise koristi Chevrolet i osecaj u voznji je bas onako "americki", auto je slabo okretan, dosta "pliva" i sve je predimenzionisano, mislim da iz tog razloga i idu tolike felne (min 18") standardno.
Kod Restyle-a su malo redizajnirane komande, ali su i dalje ocajno odradjene, radio/navi veoma spori, zadavanje temperature na klimi ocajno sa nekim touch dugmetom, volan gomila bespotrebnih dugmica itd.
Ne znam toliko o TDI motorima, ali nisam cuo da je neko imao neke vece probleme.
Ipak kako se priblizava 200k km problemi sa turbom/plivajucim/lanacem i sl. su moguci kako god se okrene...
Mislim da je A4 mnogo bolji auto, cak i kada se uzme razlika u km kod ova dva primerka, izabrao bih A4. Cena servisa i dostupnost delova kod Audi-a, na neki nacin nadoknadjuje tu razliku u km, tj. eventualnim vecim izdacima.
Naknadna ugradnja xenon farova je veoma zahtevan posao (finansijski i mehanicki) i zahteva jos delova sem farova...
Cek da napisem da i ja imam 2 Insignie i da je jedna sa flex-rideom i 19" a druga bez i sa 18".
Osecaj u voznji totalno razlicit, na volanu naravno.
E sad, taj motor koji je gore spomenut od 120ks je prosto preslab i naravno da se ne moze porediti po voznij dinamici.
I 1.8 140ks je kilav.
A4 je celokupno gledano sigurno kvalitetniji. Jbga, ipak je oooo, a to nosi i neke prednosti.
Ali, nije mnogo bolji kao sto covek napisa. Enterijer u Insignii je mnogo bolji i kvalitetniji.
Pricam o Insignii pre FL.