Naši snimci saobraćajnih situacija
- Kuzmanovic
- Postovi: 15272
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Vlado nije ti ono prosirenje za autobus, sve je to jedna traka koja je siroka toliko koliko je siroka. Gledajuci snimak, popio bi kaznu ili zato sto si nagazio punu ili zato sto nisi pustio bas da se ukljiuci koji je dao levi migavac. Inace, ako se dobro secam, ako preteknes ili obidjes vozilo tako da nisi nagazio punu liniju to nije prekrsaj.
Sa druge strane, nema potrebe napusavati lika jer covek nikako nije mogao da vidi Vladu od autobusa, treba ga iznapusavati samo zato sto je bio bezobrazan i poceo da napusava Vladu.
Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk
Sa druge strane, nema potrebe napusavati lika jer covek nikako nije mogao da vidi Vladu od autobusa, treba ga iznapusavati samo zato sto je bio bezobrazan i poceo da napusava Vladu.
Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Da nema migavca recimo, voleo bih da ftj pokaže zašto se ne sme obići autobus u stanici (ne prevozi decu, GSP običan).
TT
TT
- Cp6uH
- Postovi: 1155
- Pridružio se: 28 Jan 2013, 13:50
- Garaža: Toyota Corolla TSn
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
https://www.google.rs/maps/@44.8255926, ... 312!8i6656 BUS natpis je nacrtan do pola trake kao da je u pitanju ulica sa dve trake, a ima smisla jer je u kontra smeru dve trake, a ista je širina
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Jel si doziveo do sad da policija stoji posle stanice i zaustavlja ljude koji obidju autobus koji stoji na stanici? Ni meni to nije bilo jasno i cak sam i trazio po zobsu zasto je to zabranjeno al racunam ako vataju tako ljude sigurno da ima neki razlog. Po njima jedino kad je dozvoljeno obici bus na stanici je kad postoji posebna traka. Dakle cak i kad je traka dovoljno siroka poput slucaja na banjici kod 5 solitera u pravcu rakovice, nakon stanice su cesto znali da stoje i pisu kazne.
Ako pricamo o ovoj situaciji autobus stoji nakon stanice i gori mu levi migavac sto znaci da je verovatno krenuo sa stanice. Vlado niko te ne osudjuje a patrola sam ja i snimak je moj dokaz
Ako pricamo o ovoj situaciji autobus stoji nakon stanice i gori mu levi migavac sto znaci da je verovatno krenuo sa stanice. Vlado niko te ne osudjuje a patrola sam ja i snimak je moj dokaz

Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Nije dve trake nego parking za taksiste a ono nije bus traka nego oznaka stanice.
- Day Walker
- Postovi: 23509
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Ta kod 5 solitera nekada nije imala iscrtanu traku kao sada, pa je zbog toga bio prekrsaj. Zapravo, nisi mogao obici autobus a da ne predjes preko pune
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




- Cp6uH
- Postovi: 1155
- Pridružio se: 28 Jan 2013, 13:50
- Garaža: Toyota Corolla TSn
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
@ftj ok mislio sam na taxi stanicu plus jednu traku, tj. da je širina dovoljna za dva vozila
https://www.google.rs/maps/@44.7696679, ... 312!8i6656 BUS natpis ide do kraja trake,
a evo isto parče ulice kontra smer, https://www.google.rs/maps/@44.823298,2 ... 312!8i6656
https://www.google.rs/maps/@44.7696679, ... 312!8i6656 BUS natpis ide do kraja trake,
a evo isto parče ulice kontra smer, https://www.google.rs/maps/@44.823298,2 ... 312!8i6656
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
(1) Preticanje ili obilaženje vozač sme da vrši samo ako time ne ometa normalno kretanje vozila koja dolaze iz suprotnog smera kada na putu ima dovoljno prostora za bezbedno izvođenje tih radnji.
(2) Vozač ne sme da vrši preticanje ili obilaženje kada time može ugroziti druge učesnike u saobraćaju.
(3) Vozač ne sme vozilom da započne preticanje ili obilaženje:
1) kolone vozila,
2) ako je vozač koji se kreće iza njega otpočeo preticanje ili obilaženje,
3) ako je vozač ispred njega na istoj saobraćajnoj traci dao znak za preticanje ili obilaženje,
4) ako bi time ugrozio bezbednost saobraćaja ili ometao saobraćaj iz suprotnog smera,
5) ako po izvršenom preticanju ili obilaženju ne bi mogao da se vrati u saobraćajnu traku kojom se kretao pre toga bez ometanja ili ugrožavanja ostalih učesnika u saobraćaju, 6) zaustavnom trakom,
7) na početku prevoja, na prevoju, ispred i u nepreglednoj krivini, osim na kolovozu sa najmanje dve saobraćajne trake za kretanje vozila u istom smeru,
8) u tunelu, osim u tunelu sa najmanje dve saobraćajne trake za kretanje vozila u istom smeru,
9) vozila koje se približava pešačkom prelazu ili ga prelazi,
10) vozila koje se zaustavilo i zaustavlja radi propuštanja pešaka na pešačkom prelazu,
11) na prelazu puta preko železničke ili tramvajske pruge,
12) kolone vozila pod pratnjom,
13) saobraćajnom trakom za spora vozila,
14) na mestu gde je to zabranjeno saobraćajnom signalizacijom, 15) na način da prelazi vozilom preko neisprekidane uzdužne linije pri čemu koristi saobraćajnu traku namenjenu za kretanje vozila iz suprotnog smera.
(4) Obilaženje zaustavljene kolone na putu je zabranjeno ako se vozač nakon obilaženja ne bi mogao bezbedno uključiti na saobraćajnu traku namenjenu kretanju vozila u smeru u kome se on kreće.
(5) Izuzetno, obilaženje u slučaju iz stava 3. tačka 15) ovog člana je dozvoljeno, pod uslovima iz stava 1. ovog člana.
(6) Vozač koji pretiče dužan je da svoje vozilo drži na potrebnom rastojanju i odstojanju od vozila koje pretiče, tako da ga ne ometa niti ugrožava druge u saobraćaju.
Po ovom clanu zobsa je dozvoljeno obilazenje preko pune.
(2) Vozač ne sme da vrši preticanje ili obilaženje kada time može ugroziti druge učesnike u saobraćaju.
(3) Vozač ne sme vozilom da započne preticanje ili obilaženje:
1) kolone vozila,
2) ako je vozač koji se kreće iza njega otpočeo preticanje ili obilaženje,
3) ako je vozač ispred njega na istoj saobraćajnoj traci dao znak za preticanje ili obilaženje,
4) ako bi time ugrozio bezbednost saobraćaja ili ometao saobraćaj iz suprotnog smera,
5) ako po izvršenom preticanju ili obilaženju ne bi mogao da se vrati u saobraćajnu traku kojom se kretao pre toga bez ometanja ili ugrožavanja ostalih učesnika u saobraćaju, 6) zaustavnom trakom,
7) na početku prevoja, na prevoju, ispred i u nepreglednoj krivini, osim na kolovozu sa najmanje dve saobraćajne trake za kretanje vozila u istom smeru,
8) u tunelu, osim u tunelu sa najmanje dve saobraćajne trake za kretanje vozila u istom smeru,
9) vozila koje se približava pešačkom prelazu ili ga prelazi,
10) vozila koje se zaustavilo i zaustavlja radi propuštanja pešaka na pešačkom prelazu,
11) na prelazu puta preko železničke ili tramvajske pruge,
12) kolone vozila pod pratnjom,
13) saobraćajnom trakom za spora vozila,
14) na mestu gde je to zabranjeno saobraćajnom signalizacijom, 15) na način da prelazi vozilom preko neisprekidane uzdužne linije pri čemu koristi saobraćajnu traku namenjenu za kretanje vozila iz suprotnog smera.
(4) Obilaženje zaustavljene kolone na putu je zabranjeno ako se vozač nakon obilaženja ne bi mogao bezbedno uključiti na saobraćajnu traku namenjenu kretanju vozila u smeru u kome se on kreće.
(5) Izuzetno, obilaženje u slučaju iz stava 3. tačka 15) ovog člana je dozvoljeno, pod uslovima iz stava 1. ovog člana.
(6) Vozač koji pretiče dužan je da svoje vozilo drži na potrebnom rastojanju i odstojanju od vozila koje pretiče, tako da ga ne ometa niti ugrožava druge u saobraćaju.
Po ovom clanu zobsa je dozvoljeno obilazenje preko pune.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Evo iz iskustva:
Lik sa kamionom staje i daje sva 4. Ja ga obilazim preko pune, drugi batica prolazi kroz stop, jer odozgo nema nikoga, ne gledajuci desno, kao sto niko ne bi gledao.
Podeljena krivica, a ja jos uvek ne znam zasto.
Sent from my Sony
Lik sa kamionom staje i daje sva 4. Ja ga obilazim preko pune, drugi batica prolazi kroz stop, jer odozgo nema nikoga, ne gledajuci desno, kao sto niko ne bi gledao.
Podeljena krivica, a ja jos uvek ne znam zasto.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
@cp6un
jeste, dovoljno je velika za dva vozila a da li je ili nije dozvoljeno obici bus ja ne mogu da tvrdim sa sigurnoscu al znam da u nekim slucajevima stoji policija i pise kaznu za to. npr. ovde https://www.google.rs/maps/@44.7644142, ... 312!8i6656
isto dovoljno siroka za dva vozila, bus oznaka je samo do pola trake al zato je meni licno hteo da pise kaznu sto sam obisao bus na stanici.
jeste, dovoljno je velika za dva vozila a da li je ili nije dozvoljeno obici bus ja ne mogu da tvrdim sa sigurnoscu al znam da u nekim slucajevima stoji policija i pise kaznu za to. npr. ovde https://www.google.rs/maps/@44.7644142, ... 312!8i6656
isto dovoljno siroka za dva vozila, bus oznaka je samo do pola trake al zato je meni licno hteo da pise kaznu sto sam obisao bus na stanici.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Tu jedino može pešački da bude problem.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Nešto se razmišljam, mogao si i svu krivicu da dobiješ, jer si zapravo bio gde ne smeš da budeš, a on je bio gde sme. Ako sam dobro skontao, tačka kontakta je bila dok si ti bio u suprotnom smeru?
Prema tome, ne samo da si išao preko pune, nego si bio i u raskrsnici u kontra smeru. Druga je stvar da si bio prinuđen da budeš tamo gde si bio, jer voziš Merc, ne Mig pa da poletiš. Jedino je trebalo da paziš dodatno, jer situacija nije bila normalna.
Ako si se vratio u svoju traku onda je on sto posto kriv. Ne znam u kojim okolnostima je krivica trebala biti podeljena?
Tapatalk
Prema tome, ne samo da si išao preko pune, nego si bio i u raskrsnici u kontra smeru. Druga je stvar da si bio prinuđen da budeš tamo gde si bio, jer voziš Merc, ne Mig pa da poletiš. Jedino je trebalo da paziš dodatno, jer situacija nije bila normalna.
Ako si se vratio u svoju traku onda je on sto posto kriv. Ne znam u kojim okolnostima je krivica trebala biti podeljena?
Tapatalk
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Tu je problem blizina pešačkog prelaza. Pitao drugar pandura kad ga je zaustavio.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8219
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Kako je smeo ovaj da bude tu kad bus izlazi iz stanice?
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Prosto, on nije bio tu kada sam zapoceo preticanje, on je prosao kroz stop znak.nidza napisao:Nešto se razmišljam, mogao si i svu krivicu da dobiješ, jer si zapravo bio gde ne smeš da budeš, a on je bio gde sme. Ako sam dobro skontao, tačka kontakta je bila dok si ti bio u suprotnom smeru?
Prema tome, ne samo da si išao preko pune, nego si bio i u raskrsnici u kontra smeru. Druga je stvar da si bio prinuđen da budeš tamo gde si bio, jer voziš Merc, ne Mig pa da poletiš. Jedino je trebalo da paziš dodatno, jer situacija nije bila normalna.
Ako si se vratio u svoju traku onda je on sto posto kriv. Ne znam u kojim okolnostima je krivica trebala biti podeljena?
Tapatalk
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.