Sada je drugačije, ima semafor, ostrvo...vlajko napisao:Tu je problem blizina pešačkog prelaza. Pitao drugar pandura kad ga je zaustavio.
Naši snimci saobraćajnih situacija
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Heinz napisao:Nije zabranjeno obilaženje preko pun linije.
Vladapetr napisao:Ma kakvo obilaženje, Velji trolu je opet dosadno
Vlado, ne trolujem iz dosade, već sam skrenuo pažnju na očiglednu stvar koju su svi redom prevideli, a nalazimo se na auto-forumu.
Napravio si prekršaj koji svi mi pravimo da bi ikad stigli gde smo pošli i to ti niko ne zamera. Pomenuo sam ga jer je neko pomenuo šta bi bilo da ste se čuknuli. Ti bi bio kriv ako bi postojao uvid u celu situaciju.
Pravi problam je što gomilu ovakvih prekršaja pravimo nesvesno i prečesto, pa smo stekli utisak da vozimo bez greške. To potvrđuje i tvoja reakcija kad se stvori situacija proistekla iz tvog prekršaja i drugog koji je napravio vozač crvenog Fijata. Pritom, ni on nije bio bahat već je pokušao da ,,na kvarno'' reši svoj problem - isto kao i ti, očigledno nesvesno/po navici. Njemu je to verovatno svakodnevni rebus, gde je pri izlasku iz parkinga često zaklonjen autobusom u stanici.
O polemici da li se sme obilaziti bus preko pune linije i to dok ti je migavcem dao do znanja da kreće sa stanice, stvarno ne bih. Kome to nije jasno, taj je ozbiljna opasnost na putu.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Molim član ZOBS o tome (bez migavca na busu).
S3
S3
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13544
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Tu je samo migavac problem
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Imas ga na predhidnoj strani.Heinz napisao:Molim član ZOBS o tome (bez migavca na busu).
S3
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Da li nalepnica na zadnjem levom ćošku autobusa
ima autoritet klasičnog znaka stop?
A većina vozača autobusa čim stane u stanicu da levi migavac. Koliko sam samo puta naivno čekao dok on stoji u stanici. Sad više i ne obraćam pažnju na migavac.

ima autoritet klasičnog znaka stop?
A većina vozača autobusa čim stane u stanicu da levi migavac. Koliko sam samo puta naivno čekao dok on stoji u stanici. Sad više i ne obraćam pažnju na migavac.
Poslednja izmena od vlajko u 18 Avg 2015, 11:00, izmenjeno 1 put ukupno.
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Dižem ruke, da pišem ponovo ono što sam već po 2 puta pisao - ne mogu...
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
@vlajko
Ovo je u slucaju da postoji posebno prosirenje za bus stanicu i da bus mora da se ukljuci.
Ovo je u slucaju da postoji posebno prosirenje za bus stanicu i da bus mora da se ukljuci.
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
A tamo ne mora da se uključi nego može da nastavi pravo?ftj napisao:@vlajko
Ovo je u slucaju da postoji posebno prosirenje za bus stanicu i da bus mora da se ukljuci.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- Mladen7
- Postovi: 2129
- Pridružio se: 10 Jul 2014, 17:11
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v Sportwagon
- Lokacija: Beograd ,NBg
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Ja sam komentarisao, `susret` Vlade i vozača u 500l. Tu je sve jasno, mislim na taj trenutak.
Brkate pojmove oko obilaska autobusa, negde može negde ne, na kraju krajeva pa zato se i saobraćajci postavljaju iza nekih stajališta a iza nekih nikada.
Levi migavac vozači autobusa daju vrlo često čim stanu, dok su otvorena vrata busa, trebao bi ga dati kad zatvori vrata i kada stvarno hoće da se uključi u saobraćaj-tako, ako ćemo se hvatati za svaki detalj možemo da sudnjeg dana.
Sad ispada ko je*e znak stop, što je vozač 500l-a uopšte kretao u ulicu sa prvenstvom prolaza-u trenutku kad pratkično nema preglednost.
dodatak:Zafira koja sa kretala ispred Vlade obilazi autobus i ne gazi punu-sve dok ne nailazi na 500l tada gazi punu , mesta ima, to niko nije video izgleda.
Brkate pojmove oko obilaska autobusa, negde može negde ne, na kraju krajeva pa zato se i saobraćajci postavljaju iza nekih stajališta a iza nekih nikada.
Levi migavac vozači autobusa daju vrlo često čim stanu, dok su otvorena vrata busa, trebao bi ga dati kad zatvori vrata i kada stvarno hoće da se uključi u saobraćaj-tako, ako ćemo se hvatati za svaki detalj možemo da sudnjeg dana.
Sad ispada ko je*e znak stop, što je vozač 500l-a uopšte kretao u ulicu sa prvenstvom prolaza-u trenutku kad pratkično nema preglednost.
dodatak:Zafira koja sa kretala ispred Vlade obilazi autobus i ne gazi punu-sve dok ne nailazi na 500l tada gazi punu , mesta ima, to niko nije video izgleda.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
To što odmah po zaustavljanju pale levi migavac je krajnje LGBT fora, ali to ne rade džabe. Upravo ih taj uklj. migavac štiti od svih eventualnih zajebancija kod kretanja sa stanice i natezanja ko je imao prvenstvo. On je njim zaustavio saobraćaj iza sebe i svi bi morali da ga čekamo.vlajko napisao:A većina vozača autobusa čim stane u stanicu da levi migavac. Koliko sam samo puta naivno čekao dok on stoji u stanici. Sad više i ne obraćam pažnju na migavac.
Godinama vozim Borskom i ova situacija u širokoj (ali samo jednoj) traci mi je svakodnevnica. Toliko iz nužde svi tu pravimo ovakav prekšaj, da nam je to postalo rutina i kad se kod Doma zdravlja nacrtaju panduri, napune kasu PU Rakovica za sat vremena.
- Mladen7
- Postovi: 2129
- Pridružio se: 10 Jul 2014, 17:11
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v Sportwagon
- Lokacija: Beograd ,NBg
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Lepo, i onda bi se često napravio čep i u samoj raskrsnici iza stanice, zato što se štite na taj način, dat levi mig. a otvorena vrata skoro niko to ni ne poštuje, a neznam kome je pisana kazna za obilaženje (gde je dozvoljeno) autobusa kojem je upaljen migavac a vrata otvorena.Velja napisao:To što odmah po zaustavljanju pale levi migavac je krajnje LGBT fora, ali to ne rade džabe. Upravo ih taj uklj. migavac štiti od svih eventualnih zajebancija kod kretanja sa stanice i natezanja ko je imao prvenstvo. On je njim zaustavio saobraćaj iza sebe i svi bi morali da ga čekmovlajko napisao:A većina vozača autobusa čim stane u stanicu da levi migavac. Koliko sam samo puta naivno čekao dok on stoji u stanici. Sad više i ne obraćam pažnju na migavac.
Il da budem precijzniji može i kazna, ko što može i kazna za preglasnu muziku u autu-ustanovljeno oduhativnom metodom a ne mernim uređajem, pa app.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Ako je jedna traka, uključivanjem levog migavca ti je oduzeo pravo preticanja - bez obzira da li je puna ili isprekidana linija i nebitno je koliko je traka široka.
Pričam ti o saobraćajnom pravilu koje i sam svakodnevno kršim iz objektivnih razloga i ne zameram nikom ko to čini. Samo treba biti svestan da se ponekad dese i incidentne situacije zbog toga i da tada treba biti objektivan.
Pričam ti o saobraćajnom pravilu koje i sam svakodnevno kršim iz objektivnih razloga i ne zameram nikom ko to čini. Samo treba biti svestan da se ponekad dese i incidentne situacije zbog toga i da tada treba biti objektivan.
- Mladen7
- Postovi: 2129
- Pridružio se: 10 Jul 2014, 17:11
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v Sportwagon
- Lokacija: Beograd ,NBg
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Evo i da ne postoji dilema o tome da li treba propustiti autobus na ne izdvojenom stajalištu, bez obzira na migavac.
Citat iz ZOBSa
Član 27.
Vozač je dužan da, u naselju, omogući uključivanje u saobraćaj autobusu koji
se propisno uključuje u saobraćaj sa stajališta.
Kod clana 27 je vazno reci to da ovo vazi samo za izlazak sa stajalista koje je uvuceno tj nije u saobracajnoj traci, dok kada se stajaliste nalazi u saobracajnoj traci, odnosno obelezeno samo linijama na kolovozu, vozac autobusa mora da propusti vozila i ako je dao pokazivac pravca da zeli da se ukljuci u saobracaj u toj istoj traci.
Citat iz ZOBSa
Član 27.
Vozač je dužan da, u naselju, omogući uključivanje u saobraćaj autobusu koji
se propisno uključuje u saobraćaj sa stajališta.
Kod clana 27 je vazno reci to da ovo vazi samo za izlazak sa stajalista koje je uvuceno tj nije u saobracajnoj traci, dok kada se stajaliste nalazi u saobracajnoj traci, odnosno obelezeno samo linijama na kolovozu, vozac autobusa mora da propusti vozila i ako je dao pokazivac pravca da zeli da se ukljuci u saobracaj u toj istoj traci.
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Gde si našao ovo tumačenje kad mora a kad ne (zadnji pasus tvoje poruke)?
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.