Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Gobline, kad toliko forsiras tu tehnicku stranu...onda je S klasa ipak nesto iznad RR i Bentlija, a dobro znamo obojica da to nije tacno.
Dobra sisa zlata vredi.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Pa ima jos maloserijskih i skupljih automobila od Rolsa (npr. Pagani, Bugati...) ali to jednostavno nije ista klasa.HKS napisao:GTA Spano je ekskluzivniji od Rolls Royca, znaci RR je niza klasa.
Kao sto u poredjenju namerno nisam pominjao Ferrari, Lambo, Aston.... posto je to jedna sasvim druga kategorija sportskih i supersportskih automobila...
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Pa zar Audi isto nema alu karoseriju?dragvorl napisao:Jaguar XE na primer ima alu karoseriju u D segmentu, to za sad niko drugi nema, tu su pioniri, tako da i sa tehnickog aspekta imaju cime da se pohvale. Porsche je samo usao u segment u kome pre nije bio, knowhow i kvalitet je svakako tu odavno, paleta delova VW grupe je na raspolaganju, samo je pitanje koliko zele da upotrebe.
Nisam rekao da Jaguar nema cime da se pohvali sa tehnicke strane, vec da je ipak jasno tehnicki inferioran.
Slazem se da je nova S klasa tehnicki naprednija od Rolsa i Bentley-a.Comi napisao:Gobline, kad toliko forsiras tu tehnicku stranu...onda je S klasa ipak nesto iznad RR i Bentlija, a dobro znamo obojica da to nije tacno.
Ali poredjenje ti nije dobro zato sto jedan Jaguar i Maser nemaju ni prublizno jak brend i aristokratsku notu na tom nivou kao Rols i Bentley, pa onda jos citav niz specificnosti Betleya i Rolsa koje ne moze ispratiti apsolutno niko iz premijuma niti Jaguara, Masera... a tu su vrhunska zavrsna obrada, materijali, izolacija, apsolutno sve u autu podredjenu luksuzu... pa onda cena, ekskluzivnost u svakom pogledu...
Razumem ja i tvoju teoriju i tacku gledista, pije i ona vodu ali mislim da Jaguar i Maser ipak nisu dovoljno "jaki" da bi im to obezbedilo poziciju rame uz rame sa premijumom, iako ako posmatramo iskljucivo brend oni donose cak vise ekskluzivnosti (mada upitno za Jaguara, dok Maser sigurno).
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Nije upitno uopste, nemaca ima na ulici kao pezoa ili fiata, dok ces na 100 novih a6 videti jednog jaguara xf ili nekog porchea, a maserati je tek raritet, grudvam se malo ciframa, ali poenta je jasna.
Maserari, jaguar i porsche su izrazito ekskluzivni automobili i jednostavno jedan audi, bmw ili merc nije ni priblizno ekskluzivan brend, niti imaju taj x faktor.
Послато са GT-N7100
Maserari, jaguar i porsche su izrazito ekskluzivni automobili i jednostavno jedan audi, bmw ili merc nije ni priblizno ekskluzivan brend, niti imaju taj x faktor.
Послато са GT-N7100
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
@ goblin
U kojoj klasi Audi ima alu karoseriju? Uopste nije nebitan detalj. I sta to znaci tehnicki inferioran, sto nema neku ultra mega giga dzidzabidzu koja se koristi jednom u nikad? Najveci broj tehnickih inovacija u danasnje vreme ne razvijaju i smisljaju proizvodjaci vozila, vec komponentasi, i to je trend. Bilo koja ozbiljnija tehnologija koja se usvaja je predmet zajednickih pregovora, a ne necije ultra vizije. Kada se planira usvajanje neke ozbiljne inovacije to razmatraju veliki proizvodjaci vozila zajedno sa proizvodjacima delova, jer je auto industrija sklapacka industrija, a cene razvoja diktiraju i cenu finalnog proizvoda, a tesko da ce neko ici na svoju stetu zarad pionirstva na nekom polju, ta vremena su iza nas rekao bih. Ukoliko se postigne dogovor sa komponentasima oko cene i ostalih uslova krece se u ostvarivanje, i moze da se dogovori ko ce prvi dobiti novu tehnicku inovaciju, ali samo je vremenska razlika (a ne pricamo o redu velicina mnogo vecim od meseci, ili jedne godine) pitanje kada ce i drugi imati isto to. Razlika je u nazivu i finom podesavanju, dizajnu i marktetingu.
U kojoj klasi Audi ima alu karoseriju? Uopste nije nebitan detalj. I sta to znaci tehnicki inferioran, sto nema neku ultra mega giga dzidzabidzu koja se koristi jednom u nikad? Najveci broj tehnickih inovacija u danasnje vreme ne razvijaju i smisljaju proizvodjaci vozila, vec komponentasi, i to je trend. Bilo koja ozbiljnija tehnologija koja se usvaja je predmet zajednickih pregovora, a ne necije ultra vizije. Kada se planira usvajanje neke ozbiljne inovacije to razmatraju veliki proizvodjaci vozila zajedno sa proizvodjacima delova, jer je auto industrija sklapacka industrija, a cene razvoja diktiraju i cenu finalnog proizvoda, a tesko da ce neko ici na svoju stetu zarad pionirstva na nekom polju, ta vremena su iza nas rekao bih. Ukoliko se postigne dogovor sa komponentasima oko cene i ostalih uslova krece se u ostvarivanje, i moze da se dogovori ko ce prvi dobiti novu tehnicku inovaciju, ali samo je vremenska razlika (a ne pricamo o redu velicina mnogo vecim od meseci, ili jedne godine) pitanje kada ce i drugi imati isto to. Razlika je u nazivu i finom podesavanju, dizajnu i marktetingu.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Gde bre Jaguar toliko eksluzivan, oni su tu egal sa merc, bmw... Sta je tacno exluzivno u XE sa 2.0 dizel motorom od 160ks. A i kosta isto ili manje od konkurencije
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Verovatno to sto ga nema toliko na ulicama (kao nemacke trojke), bar ovde, a verovatno i u mnogim drugim zemljama. STo je opet relativno jer ekskluzivnost nekome znaci nesto cega ima 3 na svetu, a nekome nesto cega ima 10 ili 100 hiljada.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Pa rado bi oni to promenili
Mozda u buducnosti i hoce.
Sada je samo redji, ne i ekskluzivniji

Sada je samo redji, ne i ekskluzivniji

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Maserati i Porsche samo zato što ne nude jeftinije modele sa slabom motorizacijom. Ulaznica u taj svet je u startu mnogo skuplja ali se sa boljom opremom i motorizacijom izjednačuju.Ivan napisao:Maserari, jaguar i porsche su izrazito ekskluzivni automobili i jednostavno jedan audi, bmw ili merc nije ni priblizno ekskluzivan brend, niti imaju taj x faktor.
Za Jaguar si debelo omašio poentu. Nije on preterano ekskluzivniji ni skuplji, već nema dovoljno zainteresovanih kupaca. Kao nov je čak i nešto jeftiniji od nemačke premijum trojke a kao polovan ozbiljno jeftiniji.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
goblin napisao:
Slazem se da je nova S klasa tehnicki naprednija od Rolsa i Bentley-a.
Ali poredjenje ti nije dobro zato sto jedan Jaguar i Maser nemaju ni prublizno jak brend i aristokratsku notu na tom nivou kao Rols i Bentley, pa onda jos citav niz specificnosti Betleya i Rolsa koje ne moze ispratiti apsolutno niko iz premijuma niti Jaguara, Masera... a tu su vrhunska zavrsna obrada, materijali, izolacija, apsolutno sve u autu podredjenu luksuzu... pa onda cena, ekskluzivnost u svakom pogledu...
Zapravo S klasa ima bolju izolaciju, tj najtiši auto na svetu. Što se tiče ostalih stvari, baš bih voleo da uporedim taj kvalitet enterijera Rolsa i S klase, ne znam baš da može bolje od S W222

Imam osećaj da Rols prodaje muda za bubrege, tj. da su ga izvikali ili što bi Ameri rekli hype.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Sad gledam, sa 80 000 prodatih Jaguara globalno prosle godine ne moraju da se brinu da ih nema na svakom cosku. 
Postavio sam negde slike Maybach S klase, narandzina kora skoro kao na bilo kojem autu B, C segmenta, Bentley ili RR tesko da ce imati to, cini mi se da Bentley ima samo boje na sebi 35 kila.

Postavio sam negde slike Maybach S klase, narandzina kora skoro kao na bilo kojem autu B, C segmenta, Bentley ili RR tesko da ce imati to, cini mi se da Bentley ima samo boje na sebi 35 kila.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Vise Audi modela koristi alu karoseriju (npr A8), kucaj u google.dragvorl napisao:@ goblin
U kojoj klasi Audi ima alu karoseriju? Uopste nije nebitan detalj. I sta to znaci tehnicki inferioran, sto nema neku ultra mega giga dzidzabidzu koja se koristi jednom u nikad?
Tehnickih prednosti nemacke premijum tojke naspram Jaguara ili Masera ima koliko hoces, i uopste nisu dzidzabidze vec: motorizacija, vazdusno ogibljenje, 4x4 pogon, pa sve do nekih dzidzabica poput matrix ili laser farova.....
Sto se tice price poredjenja Rolsa i Bentley-a (mislim iskljucvo na Phantom i Mulsane) sa premijum brendovima, ako neko ne shvata razliku ima brojna objasenjenja na internetu, youtube emisije posvecenje proizvodnji Bentleya i Rolsa.... pa neka malo prostudira o cemu diskutujemo i da li je to isti nivo i kvalitet... meni je malo bezbeze da o tome diskutujemo.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Šta znači što se ručno sklapa? Debelo ti naplate to sklapanje. Onda nešto kao oni pregledaju kožu, da ne bude nesavršenosti, ovo ono, a to, Mercedes ne zna i to ne radi kod S klase jel?
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Alu karoseriju ili šasiju?
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Ne radi, ni pribliznoHKS napisao:Šta znači što se ručno sklapa? Debelo ti naplate to sklapanje. Onda nešto kao oni pregledaju kožu, da ne bude nesavršenosti, ovo ono, a to, Mercedes ne zna i to ne radi kod S klase jel?
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk