Koliko troši?
Re: Koliko troši?
Pa nije mala razlika u potrosnji izmedju 16v i 8v,meni u gradu do 7l, oko 25km/h prosecna brzina, 9l samo zimi na kratkim relacijama, 1-2km. Moja je (sada vec bivsa) pre restajl, 1.9 8v 116ks. A na otvorenom je verovatno tu negde potrosnja.
Послато са ALCATEL ONE TOUCH 7047D уз помоћ Тапатока
Послато са ALCATEL ONE TOUCH 7047D уз помоћ Тапатока
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Koliko troši?
Ja imam 8v ali jtdm-mjet (obican jtd manje trosi cini mi se) i on loce kao i 16v, pogotovo po gradu u odnosu na ostale dizele.
Послато са GT-N7100
Послато са GT-N7100
Re: Koliko troši?
@milos_kg
Jesi li proveravao cep metodom koliko laze bord?Kod mene je razlika u gradskoj voznji 1L,manje pokazuje bord.Inace je potrosnja u gradu 7.5-8,na otvorenom 4.5-5.5(60-100),autoput 5-7L(120-160).1.9jtd 8v remapovan,mislim da je oko 8L gradske potrosnje realno za auto te velicine i motor te snage,manje tesko da moze,pogotovu u BG-u(centar i spic,NBG je druga prica).
Jesi li proveravao cep metodom koliko laze bord?Kod mene je razlika u gradskoj voznji 1L,manje pokazuje bord.Inace je potrosnja u gradu 7.5-8,na otvorenom 4.5-5.5(60-100),autoput 5-7L(120-160).1.9jtd 8v remapovan,mislim da je oko 8L gradske potrosnje realno za auto te velicine i motor te snage,manje tesko da moze,pogotovu u BG-u(centar i spic,NBG je druga prica).
Re: Koliko troši?
Ne možete gradsku vožnju nikad da poredite. Meni je grad 2007 bio 5.5 litara, 2008 6.5, 2009 oko 8.5, sve sa istim autom, različite lokacije radnog mesta.
Sa Alfom je od 6.5 do 9, zavisi od semafora i gužve. To može da se uporedi samo ako isti vozač rotira kola na istoj deonici, i to jedno duže vreme.
Pogledajte šta je fabrika rekla, odnos potrošnje je verovatno uvek približan. Razlike ne bi smelo da ima primetne, dokle god 16v ima ispravan varijabilni usis.
Tapatalk
Sa Alfom je od 6.5 do 9, zavisi od semafora i gužve. To može da se uporedi samo ako isti vozač rotira kola na istoj deonici, i to jedno duže vreme.
Pogledajte šta je fabrika rekla, odnos potrošnje je verovatno uvek približan. Razlike ne bi smelo da ima primetne, dokle god 16v ima ispravan varijabilni usis.
Tapatalk
Re: Koliko troši?
Jel može taj varijabilni usis da osetno utiče na potrošnju?nidza napisao:dokle god 16v ima ispravan varijabilni usis.
Ne primetim da se meni išta promenilo u potrošnji, otkako sam "otvorio" usisnu.
- Milos_kg
- Postovi: 3525
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:06
- Garaža: Alfa 147 1.9 16v JTDm
- Lokacija: Kragujevac
Re: Koliko troši?
Nisam jos uvek merio cep metodom. Kad god sunem pun, negde zurim, i uvek zaboravim da resetujem sat. Ne opterecujem se time mnogo, ali cu svakako da izmerim nekad kad se setim.djole155 napisao:@milos_kg
Jesi li proveravao cep metodom koliko laze bord?Kod mene je razlika u gradskoj voznji 1L,manje pokazuje bord.Inace je potrosnja u gradu 7.5-8,na otvorenom 4.5-5.5(60-100),autoput 5-7L(120-160).1.9jtd 8v remapovan,mislim da je oko 8L gradske potrosnje realno za auto te velicine i motor te snage,manje tesko da moze,pogotovu u BG-u(centar i spic,NBG je druga prica).
@nidza
Kako se manifestuje neispravan varijabilni usis, da li se oseca promena u radu auta, postoje li neki simptomi?
1) Volkswagen Polo 6n2 1.4 16V Comfortline
2) Fiat Bravo GT 1.9JTD Suite
3) Alfa Romeo 147 1.9 16v JTDm Progression
Ne brže od života!! VIDEO za sve vozače!
2) Fiat Bravo GT 1.9JTD Suite
3) Alfa Romeo 147 1.9 16v JTDm Progression
Ne brže od života!! VIDEO za sve vozače!
Re: Koliko troši?
@nikaragva, miloše, gubi se značajno elastičnost do 2000 obrtaja, gde se najčešće drži motor u gradskoj i magistralnoj vožnji. Moj auto je sa otvorenom granom jako loše ubrzavao do 2000 obrtaja, tako da sam mnogo češće išao preko prilikom svakog ubrzavanja.
Sa ispravnom granom normalno ubrzavanje u gradskoj i magistralnoj vožnji znači da nemam potrebe da prelazim 2000rpm nikad. Na vrh gasa i šaltanjem na 1700-1800 obrtaja mogu da ubrzavam normalno, a da ne davim saobraćaj.
Sa ispravnom granom normalno ubrzavanje u gradskoj i magistralnoj vožnji znači da nemam potrebe da prelazim 2000rpm nikad. Na vrh gasa i šaltanjem na 1700-1800 obrtaja mogu da ubrzavam normalno, a da ne davim saobraćaj.
Re: Koliko troši?
Ja moram na 2500 ako neću da davim motor
Re: Koliko troši?
Šta ja znam, meni lepo ubrzava i sa otvorenom.
Doduše, kao da je bolje grizao kada je bila ganc nova, mada ima toga i od prljavštine.
Kada sam stavio novu granu čistu kao tanjir i EGR očišćen, prilikom patosiranje gasa, u prvoj drugoj, počne auto da šeta po putu.
Mada ima logike, da bolje radi, kada je grana ispravna.
Sad kada su mi probušili granu u servisu, ne znam ni da li da vraćam onu polugu za pomeranje
Doduše, kao da je bolje grizao kada je bila ganc nova, mada ima toga i od prljavštine.
Kada sam stavio novu granu čistu kao tanjir i EGR očišćen, prilikom patosiranje gasa, u prvoj drugoj, počne auto da šeta po putu.
Mada ima logike, da bolje radi, kada je grana ispravna.
Sad kada su mi probušili granu u servisu, ne znam ni da li da vraćam onu polugu za pomeranje

Re: Koliko troši?
Aktuelan TDI 2.0 isto može da se vozi na vr' gasa oko 1500rpm. Elastična je ko praćka.
Stilov JTD od 80KS je natrimovan na niske obrtaje. Obrtni moment je na 1500rpm, turbo rupa ne postoji, ali na višim obrtajima gubi dah.
Varijabilni usis i 16v šire opseg torka značajno. Dobijaš 8v na niskim i 16v na visokim obrtajima (figurativno rečeno).
edit: šta će ti poluga ako je grana bez flapsova? Ostao je jedan flaps koji vrti servo motorom?
Stilov JTD od 80KS je natrimovan na niske obrtaje. Obrtni moment je na 1500rpm, turbo rupa ne postoji, ali na višim obrtajima gubi dah.
Varijabilni usis i 16v šire opseg torka značajno. Dobijaš 8v na niskim i 16v na visokim obrtajima (figurativno rečeno).
edit: šta će ti poluga ako je grana bez flapsova? Ostao je jedan flaps koji vrti servo motorom?
Re: Koliko troši?
Tu su svi flapsovi, samo sam ih zaglavio nekom žicom da stoje uvek u otvorenom stanju 
Samo da napomenem da tu igra uloga i turbina, a ne samo varijabilni usis. Možda čak i više, nego usis.

Samo da napomenem da tu igra uloga i turbina, a ne samo varijabilni usis. Možda čak i više, nego usis.
Re: Koliko troši?
Igra i jedno i drugo, meni je ista turbina u oba slučaja. Remap isto pomaže, ali moj auto je značajno bolje išao sa ispravnom granom i bez remapa na niskim obrtajima, nego rempariran krvavo sa otvorenom granom. Na 2000 bi zalepio da ti svu kičmu iskrcka, a sad toga nema, ubrzava tečno iz svih obrtaja.
Tebi se treći flaps pomera, a ostali su zaglavljeni. Ako vratiš polugu, radiće ti ponovo grana. Ako je ispravna, vrati polugu i probaj kako radi, da li ima razlike.
Za trajno vađenje flapsova je potrebno izvariti rupe gde su bile osovine i odraditi ECU remap da ne izbacuje grešku.
Tebi se treći flaps pomera, a ostali su zaglavljeni. Ako vratiš polugu, radiće ti ponovo grana. Ako je ispravna, vrati polugu i probaj kako radi, da li ima razlike.
Za trajno vađenje flapsova je potrebno izvariti rupe gde su bile osovine i odraditi ECU remap da ne izbacuje grešku.
Re: Koliko troši?
Nisi me razumeo.
Meni poluga na grani radi i treći flaps pomera sve ostale.
Pukla je poluga između aktuatora, elektromagneta, koji pomera, preko te poluge, treći flaps.
A ja sam, jer ne mogu prići svemu tome, bez da rastavim pola auta, samo zaglavio sve flapsove, da stoje stalno otvoreni. I ne prijavljuje mi nikakvu grešku.
Imam i jednu usisnu sa izvađenim flapsovima, samo treba odraditi varenje, tamo gde su bile osovinice od flapsova.
Sad sam opet bacio pogled na montirače, i opet ih nema u NS. Na planini ih ima, ali u NS ne. O jbt
Meni poluga na grani radi i treći flaps pomera sve ostale.
Pukla je poluga između aktuatora, elektromagneta, koji pomera, preko te poluge, treći flaps.
A ja sam, jer ne mogu prići svemu tome, bez da rastavim pola auta, samo zaglavio sve flapsove, da stoje stalno otvoreni. I ne prijavljuje mi nikakvu grešku.
Imam i jednu usisnu sa izvađenim flapsovima, samo treba odraditi varenje, tamo gde su bile osovinice od flapsova.
Sad sam opet bacio pogled na montirače, i opet ih nema u NS. Na planini ih ima, ali u NS ne. O jbt

- Milos_kg
- Postovi: 3525
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:06
- Garaža: Alfa 147 1.9 16v JTDm
- Lokacija: Kragujevac
Re: Koliko troši?
Prethodni vlasnik je metnuo novu usisnu par meseci pre nego sto je dosta kod mene, kostala ga je oko 27k dinara.
Da li to znaci da sam miran po pitanju zajebancije sa usisom?
Da li to znaci da sam miran po pitanju zajebancije sa usisom?

1) Volkswagen Polo 6n2 1.4 16V Comfortline
2) Fiat Bravo GT 1.9JTD Suite
3) Alfa Romeo 147 1.9 16v JTDm Progression
Ne brže od života!! VIDEO za sve vozače!
2) Fiat Bravo GT 1.9JTD Suite
3) Alfa Romeo 147 1.9 16v JTDm Progression
Ne brže od života!! VIDEO za sve vozače!
Re: Koliko troši?
Ja bih probao osovinu da sredim i vratim granu u funkciju. Proveri krilca da li imaju lufta da ne otpadnu. To je najveći problem koji može da se desi.
Nema greške jer vrti motor u prazno.
Nema greške jer vrti motor u prazno.
edit: miran si zauvek otprilike.Milos_kg napisao:Prethodni vlasnik je metnuo novu usisnu par meseci pre nego sto je dosta kod mene, kostala ga je oko 27k dinara.
Da li to znaci da sam miran po pitanju zajebancije sa usisom?