
Koliko znam oni su 3-4 godine nudili samo 250ks iz 3.0 vw tdi, dok trenutno nude samo 300ks.
Послато са GT-N7100
Koji je manje više isti.Paja napisao:U celoj priči Nemci vs Jag zaboravlja se bitan element - profil kupca.
Ajde molim te ne pricaj gluposti. Uzeo si X type kao primer gde su omasli jedan model (generalno nije bio neuspesan ali nije ni bio "pravi Jaguar") u svojoj gami koja se proteze dalje nego sto taj Audi postoji. Nemoj samo da mi pominjes pokojni Auto-Union i predratni period jer ta firma (koja ima moje duboko postovanje) nema veze sa sadasnjim Audi-jem iako se time busaju. Kada je Jaguar pravio luksuzne modele Audi je pravo ove kante:goblin napisao: Slazem se da postoji X faktor, i imidz, i brend... i da sve to ima svoju tezinu.
Ali ako vec gradis taj imidz za koji smatramo da ga ima Jaguar naspram nemaca, onde sebi ne mozes da dopustis sprdnju od modela poptu X-Type.
Takvom modelu dzabe sav imidz ovoga sveta, samo je unazadio brend.
Audi A6 npr. Kosta koliko manji stan a ima ih na ulici lopatom da guras. Vozio sam se u tom A8. Problem je sto sam zakljucio da je A8 kada sam pogledao oznaku pozadi. A nazalost par dana pre toga sam se vozikao u seriji 7. Predpostavljas zasto me Audi nije nimalo impresionirao.goblin napisao: Ne znam na koji to auto mislis da vredi kao stan a na ulici vidjas jos 100 takvih koji se voze po sluzbenoj duznosti a da ga poredis sa Skodom?
Provozaj se npr u A8 4.2TDI pa onda opet presaberi rezone i poredjenja.![]()
Zato sto ne zaostaje ni u tehnickom smislu jer zelis da svedes sve na brojke a to ne ide. Cak i kada ide u prilog Jaguara ti pricas o opremi koja samo tebi znaci. Da ti pomognem: vecina prodatih primeraka (cak i taj Audi) NEMA 4x4 i NEMA vazdusno oslanjanje, ako tebi znaci meni ne znaci. To sto ti moras da kupis 4x4 jer je Audi prepakovani FWD VW pa rastezu platformu po celoj gami, nije merilo.goblin napisao: Mada mi i dalje nije jasno zasto diskusiju guras u smeru Audi VS Merc/BMW, kada to niko ne spominje vec se diskutovalo o poredjenju Jaguara naspram nemacke trojke u tehnickom smislu.
Zato sto mozes da lakse izbalansiras auto. XE ima metalni poklopac gepeka i pod i tako dobijes 50:50 distribuciju tezine. Prostim dodavanjem "tereta" gde treba a opet ostanes par kg ispod konkurenata. Opet ponavljam nije sve u brojkama.Comi napisao:To sam i ja zeleo da pitam.
Ok, Dzeg ima tu aluminijumsku sasiju, ali tezina fakticki ista ili neesto laksi od konkurenata?