Dzoni_m napisao:goblin napisao:
Slazem se da postoji X faktor, i imidz, i brend... i da sve to ima svoju tezinu.
Ali ako vec gradis taj imidz za koji smatramo da ga ima Jaguar naspram nemaca, onde sebi ne mozes da dopustis sprdnju od modela poptu X-Type.
Takvom modelu dzabe sav imidz ovoga sveta, samo je unazadio brend.
Ajde molim te ne pricaj gluposti. Uzeo si X type kao primer gde su omasli jedan model (generalno nije bio neuspesan ali nije ni bio "pravi Jaguar") u svojoj gami koja se proteze dalje nego sto taj Audi postoji. Nemoj samo da mi pominjes pokojni Auto-Union i predratni period jer ta firma (koja ima moje duboko postovanje) nema veze sa sadasnjim Audi-jem iako se time busaju. Kada je Jaguar pravio luksuzne modele Audi je pravo ove kante:
https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_80#/ ... _v_sst.jpg
https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_50#/ ... udi_50.jpg
https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_100# ... 100_LS.JPG
http://details-of-cars.com/wp-content/u ... -1.8-2.jpg
Dakle, jedan X type (koji nije bio po meri purista) VS ko zna koliko modela za mase i bez stila da bi tek 90-tih postali neki "premium" i ti nadjes da pricas o imidzu!?!? Mislim, ajde molim te.
Zasto uporno diskusiju svodis na Jaguar vs Audi po pitanju imidza?
Kada ja celo vreme poredim Jaguar sa NEMACKOM TROJKOM. Evo ako ti ne odgovara Audi, poredi ga sa BMW-om ili Mercedesom.
I da, stojim iza toga da Jaguar nije uspeo da sacuva svoj brend i imidz poput Maseratija koji nije dozvoli ispade kao X-Type ili Porsche-a koji kad izbaci model onda i pokida sa tehnicke strane.
Ima on svoj smek i dalje naravno, ali nista specijalno ispred nemacke trojke, dok tehnicki nedvosmisleno zaostaje u odredjenim segmentima.
Dzoni_m napisao:
goblin napisao:
Ne znam na koji to auto mislis da vredi kao stan a na ulici vidjas jos 100 takvih koji se voze po sluzbenoj duznosti a da ga poredis sa Skodom?
Provozaj se npr u A8 4.2TDI pa onda opet presaberi rezone i poredjenja.
Audi A6 npr. Kosta koliko manji stan a ima ih na ulici lopatom da guras. Vozio sam se u tom A8. Problem je sto sam zakljucio da je A8 kada sam pogledao oznaku pozadi. A nazalost par dana pre toga sam se vozikao u seriji 7. Predpostavljas zasto me Audi nije nimalo impresionirao.
Te sestice sto gledas po ulicama ne kostaju ni kao dobra garaza a ne kao stan. A ako si citao sta pisem, upravo sam ja taj koji se grozi takvih modela.
Sto se tice A8. Ako si se vozio u njemu kao sto pises a nisi mogao da zakljucis da si se vozio u A8 onda ili lazes ili veze nemas sta pises.
A8 po eksterijeru mozes da mesas i to je kritika koju sam i ja uputio u predhodnim postovima kao kritika na Audijev racun, ali napisati da u enterijeru nisi znao u cemu se vozis je cista glupost! A8 enterijer nema veze ni sa jednim drugim modelim i radi se o vrhunskom enterijeru kojem kapu skidaju i najzagrizeniji protivnici Audija.
A sto se tice poredjenja sa BMW 7, to je isto vrhunski auto, ali samo ostrasceni komentari mogu biti drasticno na racun bilo kojeg od ta dva auta sto se tice enterijera posto se radi o samom vrhu u oba slucaja. Eto bas me interesuje koje si to krucijalne razlike osetio?
Razmisli jos jednom u cemu si se ti vozio uopste, pogledaj jos jednom oznake
Dzoni_m napisao:
goblin napisao:
Mada mi i dalje nije jasno zasto diskusiju guras u smeru Audi VS Merc/BMW, kada to niko ne spominje vec se diskutovalo o poredjenju Jaguara naspram nemacke trojke u tehnickom smislu.
Zato sto ne zaostaje ni u tehnickom smislu jer zelis da svedes sve na brojke a to ne ide. Cak i kada ide u prilog Jaguara ti pricas o opremi koja samo tebi znaci. Da ti pomognem: vecina prodatih primeraka (cak i taj Audi) NEMA 4x4 i NEMA vazdusno oslanjanje, ako tebi znaci meni ne znaci. To sto ti moras da kupis 4x4 jer je Audi prepakovani FWD VW pa rastezu platformu po celoj gami, nije merilo.
@Floyd, tacno je to, ali sigurno ga kupuje manje polusveta nego nemacku trojku.
A kako ne zaostaje u tehnickom smislu kada sam ti vec nabrojao konkretne tehnicke inferiornosti Jaguara naspram nemaca?
Oces da kazes ako brojke kazu da jedan BMW vadi preko 100KS vise iz iste klase motora da te brojke nisu bitne vec da Jaguar sa 100KS manje pruza iste performanse?
Oces da kazes da Jaguarovo ogibljenje pruza iste prednosti kao ful vazdusno ogibljenje sa svim prednostima el podesavanja?
Oces da kazes da Jaguarov zadnji pogon pruza bolje performanse u otezanim uslovima od Quattro/X-Drive/4-Matic pogona?
Sta su to nego tehnicke razlike?
Vecina prodatih Audija IMA 4x4 (o klasi o kojima diskutujemo), a SVAKI Audi visoke klase IMA vazdusno ogibljenje, dok u visoj srednjoj se taj dodatak pojavljuje sve vise. Ali poenta je da meni kao kupcu taj Audi nudi opciju dok Jaguar to jednostavno NEMA!!!
A to sto ja cenim i trazim 4x4 nije zbog toga sto ga Audi forsira, vec bi uzeo 4x4 i kod Mercedesa i kod BMW-a, posto vrlo dobro znam sta pruza.
To da samo meni oprema znaci je smesna konstatacija. Jeste, ovi iz Merca/BMW-a/Audija su culi za mene pa zbog toga ulazu milione u razvoj i kupuju patente da bi ja kupovao njihovu opremu, a inace to nikome drugo nije bitno...
Kakva ti je definicija "polusveta" koji vise kupuje nemacku trojku nego Jaguara?
Evo sad ce jos i psiholoski profil vozaca Jaguara da bude prednost.
