Grujic napisao:Dajte malo detalja, kad, kako...? Jel rekli konkretno ili..?
Kako su vrlo konkretno i jasno objasnili. Prema uobicajenim pravilima, recimo kao sto je u Hrvatskoj godinama.
Kada nisu rekli, osim da je u pripremi za slanje na usvajanje i objavu u Sluzbenom Glasniku. Pravilnika.
Uglavnom bice sredjeno kako je trebalo i da se uradi pre 15 godina. Svaki rezervni deo ili svaki deo dodatne opreme mora da bude poznatog porekla, tehnickih karakteristika i prethodno da ima izdato odobrenje za upotrebu na vozilima.
Ako hoces detaljnije, potrazi KBA Nummer, to je nemacki ekvivalent tog odobrenja za upotebu.
Bice mnogo lakse serviserima i mnogo lakse kupcima, deo ima broj ugradjuje se u auto, nema broj ne ugradjuje se.
Prost i efikasan sistem.
Nagrabusice oni koji su do sada muvali, svercovali delove, radili prepravke vozila kako im dune bez tehnickog pravila, nestace iz prometa fals delovi... naravno ako se primeni Pravilnik uvek i svuda bez izuzetka.
Nece moci kao sada da se deo za jedan model auta ugradjuje na drugi model auta za koji nije namenjen,izmedju ostalog.
Sto se folija tice bice uveden red. Onaj koji prodaje mora da proda foliju koja je dozvoljena za upotrebu na autu a ne bilo koju, i pri prodaji ce priloziti papir da je tako.
Kupac samo prilozi papir odobrenja proizvodjaca i automatski dobija atest odnosno prolazi tehnicki.
Nema papir nema prolaska tehnickog.
Takvi papiri se obicno nalaze na sajtovima proizvodjaca, dakle samose odstampa i to je "atest" koji je dovoljan, Nema vise ispitivanja ovde niti subjektivnog shvatanja moze ili ne moze nesto.