Paja napisao:SUV ima svoje kvalitete i davanjem sportske note oni se gube, a vozilo ne postaje sportsko.

Paja napisao:SUV ima svoje kvalitete i davanjem sportske note oni se gube, a vozilo ne postaje sportsko.
koja je onda poenta sportske limuzine?Paja napisao:Mid SUV je apsolutno dovoljno velik za porodično vozilo.
Druga stvar je da ja ne kapiram sportske SUV-ove. Ne shvatam poentu kupovine S, M ili AMG varijante takvih vozila, kao što ne kapiram Porsche u toj klasi.
SUV ima svoje kvalitete i davanjem sportske note oni se gube, a vozilo ne postaje sportsko.
Deluje mi mnogo logičnije kupiti normalan SUV i neko mali HH za pare jednog "sportskog" SUV-a.
Kako Heroj cepa roštilj, verujem da mnogi ne bi mogli da ga isprate. Zaključak: roštilj se lako variHKS napisao:Kako jedan moj drugar vozi LandCruisera, verujem da mnogi običnim autima ne bi mogli/smeli da ga isprate.
To što su mu dali glupo ime, znači da je sportski auto?Nikolaa napisao:na kraju krajeva - Sports Utility Vehicle
Nikolaa napisao:koja je onda poenta sportske limuzine?Paja napisao:Mid SUV je apsolutno dovoljno velik za porodično vozilo.
Druga stvar je da ja ne kapiram sportske SUV-ove. Ne shvatam poentu kupovine S, M ili AMG varijante takvih vozila, kao što ne kapiram Porsche u toj klasi.
SUV ima svoje kvalitete i davanjem sportske note oni se gube, a vozilo ne postaje sportsko.
Deluje mi mnogo logičnije kupiti normalan SUV i neko mali HH za pare jednog "sportskog" SUV-a.
tom logikom samo supersport automobili tipa ferrari lamborghini itd su logican izbor...
zasto ne bi uz sav komfor imao i brzinu? tehnologija je takva da se SUVevi vise ne prevrcu, i da imaju odlicnu upravljivost bez obzira na visinu. Koja je razlika izmedju RS6, M5 i njima adekvatnih "dzipova"?
na kraju krajeva - Sports Utility Vehicle
Sport u SUV-u ne znači da se radi o sportskom vozilu, nego da se radi o vozilu namenjenom sportski nastrojenim ljudima i da je podobno za nošenje sportske opreme.Nikolaa napisao:zasto ne bi uz sav komfor imao i brzinu? tehnologija je takva da se SUVevi vise ne prevrcu, i da imaju odlicnu upravljivost bez obzira na visinu. Koja je razlika izmedju RS6, M5 i njima adekvatnih "dzipova"?
na kraju krajeva - Sports Utility Vehicle
klasicne limuzine su takodje etalon udobnosti zar ne?Paja napisao:Sport u SUV-u ne znači da se radi o sportskom vozilu, nego da se radi o vozilu namenjenom sportski nastrojenim ljudima i da je podobno za nošenje sportske opreme.Nikolaa napisao:zasto ne bi uz sav komfor imao i brzinu? tehnologija je takva da se SUVevi vise ne prevrcu, i da imaju odlicnu upravljivost bez obzira na visinu. Koja je razlika izmedju RS6, M5 i njima adekvatnih "dzipova"?
na kraju krajeva - Sports Utility Vehicle
Istorijski termin je tako nastao kada je od rasnih terenaca nastala klasa "mekih" terenaca. Marketingu je trebalo nešto što če tu novu klasu učiniti poželjnom, pa su targetirali određenu grupu ljudi.
SUV+ovi imaju danas i brzinu i stabilnost za normalnu vožnju, a ma šta da im radiš neće imati stabilnost sportske limuzine, a kamoli sportskog vozila, bez osetnog gubitka osnovne karakteristike - udobnosti.
Fizika je neumoljiva i visoko težište ne ide pod ruku sa vrhunskim lešanjem i voznom dinamikom i udobnošću istovremeno.