Izbor za kupovinu SUV
Re: Izbor za kupovinu SUV
Posto sam licno u velikoj dilemi da li uzeti SUV ili limuzinu, evo mogu da kazem kako celu situaciju posmatram iz mog ugla.
Potreban mi je auto vise klase u svakom smislu (od trenutnog A4 koji mi je inace i najniza klasa i najsporiji auto od svih koje sam do sada posedovao). Jednostavno znam sta pruza visa klasa i kakve su mi potrebe za duza putovanja i cetvoroclanu porodicu.
SUV iz kategorije Cayenne/X5/RR Sport mi je idealna mera ako se odlucim za tu klasu. Manji SUV npr Q5 mi je jednostavno mali i niza klasa od auta koje ciljam, a veci SUV tipa VOG/GL su mi vec preglomazni.
Prednost ove kategorije je u tome sto dobijam stvarno fantastican prtljazni prostor, sto svaki dolazi sa 4x4 pogonom, sto ima visok klirens i sve prednosti koje uz to dolaze (voznja po snegu, blazi off-road, parkiranje na nepristupacijim mestima, ivicnjak, otporniji na lose puteve...).
Mane ove kategorije iz mog licnog ugla su polozaj sedenja (sto je nekome plus, ko voli da sedi onako visoko), nesto skuplji troskovi odrzavanja i potrosnja (mada to nije toliko znacajna stavka), i ono najbitnije u cemu ne mogu da isprate vrhunske limuzine jeste udobnost i karakteristicno ljuljanje i propadanje kod naglog kocenja.
Vecina SUV automobila ima karakteristicno "truckanje" po neravnom putu koje vrhunske limuzine lako ispeglaju.
Vecina SUV automobila i pored fantasticnih performansi koje ostvaruju, jednostavno na vozaca prenose neke negativne uticaje usled fizike, pri naglim promenama pravca i ekstremnijoj voznju kroz krivine (sto ja jako cesto radim), kabina se daleko vise ljulja a pri naglim kocenjima ima daleko vise poniranja prednjeg dela i vozac jednostavno seca tu tezinu. Mogu oni cesto bez problema da israte performanse limuzine, ali dzabe kada na vozaca prenose neke uticaje koji se u limuzini ne osecaju i koja neuporedivo bolje pegla krivine.
E sada, prvi SUV koji sam vozio duze i osetio da su do maksimuma neutralisali te negativne nus pojave jeste novi Cayenne ali iskljucivo sa ful vazdusnim ogibljenjem. Vozio sam ga na Miseluku i to sam peglao krugove po krivinama maksimalnim tempom. Auto je bio skroz spusten i u Sport modu, peglao je kroz krivine kao da vozim sportsku limuzinu, iskreno malo koji auto bi mogao da ga isprati.
Ne mogu reci da se nisu osecali gabariti/ljuljanje/propadanje ali je sve svedeno na apsolutni minimum a o mogucnostima i performansama ne treba trositi reci.
Drugi auto koji sam probao i ostavio mi je slican utisak jeste novi X5, bas me odusevio.
Tako da sa takvim performansama i mogucnoscu transformacije, itekako ih posmatram kao vrhunske opcije za porodicni automobil.
Medjutim, tek za nekoliko meseci cu doneti konacan sud sta mislim o toj klasi. Posto ipak je nemoguce na osnovu desetak voznji doneti pravi sud o nekom autu ili klasi. Sada cu imati svoj X5 (doduse vec stari model sa daleko losijom opremom od one koju ciljam) i nakon nekoliko meseci voznje u svim uslovima, stecu pravu sliku o toj klasi i moci da je uporedim sa limuzinama koje vrlo dobro poznajem.
Jedina "alternativa" koju vidim jeste Audi A6 Allroad Quattro. Njegova mana je sto je koncepcijski karavan a ja ne volim karavane, ali eto on mi je bas mocan. Ali njegove karakteristike su takve da mu cak dajem i prednost u odnosu na SUV.
Sve u svemu, moderni SUV automobili nikako nisu vozila koja sluze samo za kurcenje. Radi se o itekako korisnoj klasi za veliki krug korisnika koji se pronalaze u njima.
Potreban mi je auto vise klase u svakom smislu (od trenutnog A4 koji mi je inace i najniza klasa i najsporiji auto od svih koje sam do sada posedovao). Jednostavno znam sta pruza visa klasa i kakve su mi potrebe za duza putovanja i cetvoroclanu porodicu.
SUV iz kategorije Cayenne/X5/RR Sport mi je idealna mera ako se odlucim za tu klasu. Manji SUV npr Q5 mi je jednostavno mali i niza klasa od auta koje ciljam, a veci SUV tipa VOG/GL su mi vec preglomazni.
Prednost ove kategorije je u tome sto dobijam stvarno fantastican prtljazni prostor, sto svaki dolazi sa 4x4 pogonom, sto ima visok klirens i sve prednosti koje uz to dolaze (voznja po snegu, blazi off-road, parkiranje na nepristupacijim mestima, ivicnjak, otporniji na lose puteve...).
Mane ove kategorije iz mog licnog ugla su polozaj sedenja (sto je nekome plus, ko voli da sedi onako visoko), nesto skuplji troskovi odrzavanja i potrosnja (mada to nije toliko znacajna stavka), i ono najbitnije u cemu ne mogu da isprate vrhunske limuzine jeste udobnost i karakteristicno ljuljanje i propadanje kod naglog kocenja.
Vecina SUV automobila ima karakteristicno "truckanje" po neravnom putu koje vrhunske limuzine lako ispeglaju.
Vecina SUV automobila i pored fantasticnih performansi koje ostvaruju, jednostavno na vozaca prenose neke negativne uticaje usled fizike, pri naglim promenama pravca i ekstremnijoj voznju kroz krivine (sto ja jako cesto radim), kabina se daleko vise ljulja a pri naglim kocenjima ima daleko vise poniranja prednjeg dela i vozac jednostavno seca tu tezinu. Mogu oni cesto bez problema da israte performanse limuzine, ali dzabe kada na vozaca prenose neke uticaje koji se u limuzini ne osecaju i koja neuporedivo bolje pegla krivine.
E sada, prvi SUV koji sam vozio duze i osetio da su do maksimuma neutralisali te negativne nus pojave jeste novi Cayenne ali iskljucivo sa ful vazdusnim ogibljenjem. Vozio sam ga na Miseluku i to sam peglao krugove po krivinama maksimalnim tempom. Auto je bio skroz spusten i u Sport modu, peglao je kroz krivine kao da vozim sportsku limuzinu, iskreno malo koji auto bi mogao da ga isprati.
Ne mogu reci da se nisu osecali gabariti/ljuljanje/propadanje ali je sve svedeno na apsolutni minimum a o mogucnostima i performansama ne treba trositi reci.
Drugi auto koji sam probao i ostavio mi je slican utisak jeste novi X5, bas me odusevio.
Tako da sa takvim performansama i mogucnoscu transformacije, itekako ih posmatram kao vrhunske opcije za porodicni automobil.
Medjutim, tek za nekoliko meseci cu doneti konacan sud sta mislim o toj klasi. Posto ipak je nemoguce na osnovu desetak voznji doneti pravi sud o nekom autu ili klasi. Sada cu imati svoj X5 (doduse vec stari model sa daleko losijom opremom od one koju ciljam) i nakon nekoliko meseci voznje u svim uslovima, stecu pravu sliku o toj klasi i moci da je uporedim sa limuzinama koje vrlo dobro poznajem.
Jedina "alternativa" koju vidim jeste Audi A6 Allroad Quattro. Njegova mana je sto je koncepcijski karavan a ja ne volim karavane, ali eto on mi je bas mocan. Ali njegove karakteristike su takve da mu cak dajem i prednost u odnosu na SUV.
Sve u svemu, moderni SUV automobili nikako nisu vozila koja sluze samo za kurcenje. Radi se o itekako korisnoj klasi za veliki krug korisnika koji se pronalaze u njima.
Re: Izbor za kupovinu SUV
Pa ti mislis da mene slucajno od SUV-ova zanimaju iskljucivo X5 i Cayenne 

Re: Izbor za kupovinu SUV
U prevodu za vrednost MX5 uzmeš X5 3.0d i M4 i imaš dva vrhunska vozila.ftj napisao:U tome i jeste fora, x5,6m se uzima kad te bas bas ne zanimaju troskovi vezani za njega. m3 i 5 su vrhunsko racionalni automobili za njih.
Re: Izbor za kupovinu SUV
Gobline iz tvog dosadasnjeg pisanja sam zakljucio da ces jedino najsrecniji biti u A6 Allroad 3.0bi TDI
Karavana ima da zavolis samo tako.
Karavana ima da zavolis samo tako.
Re: Izbor za kupovinu SUV
To je racionalno razmisljanje.
Zar nije bolje x5m i 911?
Zar nije bolje x5m i 911?
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Izbor za kupovinu SUV
Vozio sam se kratko pre neki dan u Allroad biturbo...moćna mašina 

Re: Izbor za kupovinu SUV
Laki021 napisao:Pa ti mislis da mene slucajno od SUV-ova zanimaju iskljucivo X5 i Cayenne

Problem je upravo u tome sto ceo zivot vozim vrhunske limuzine sa kojima sam stvarno zadovoljan.Raki_Audi napisao:Gobline iz tvog dosadasnjeg pisanja sam zakljucio da ces jedino najsrecniji biti u A6 Allroad 3.0bi TDI
Karavana ima da zavolis samo tako.
A nemam dovoljno iskustva sa karavanima (koje bas ne volim ali Allroad mi je izuzetak i bas mi je mocan), niti sa SUV klasom koja itekako ima svoje prednosti koje sam naveo.
A posto za sledeci auto ne zelim da pravim nikakve kompromise i greske (koje sam pravio kod kupovine A4), onda cu temeljo da izvagam sta mi je najbolje i kad izaberem da u njemu uzivam bez prostora za diskusiju da li sam doneo pravu odluku.
Re: Izbor za kupovinu SUV
Ne bih ja tu ipak trpao RR S. Imas na Youtube poredjenje Cayenne i RRS, nisu ni blizu.
https://youtu.be/BAaIXyAnI3E
https://youtu.be/BAaIXyAnI3E
Re: Izbor za kupovinu SUV
Onda koji motor Laki?
Dizel nećeš, 35i je bzv u tom autu, 50i skup a ništa posebno za tu cenu... ostaje ti samo M
Dizel nećeš, 35i je bzv u tom autu, 50i skup a ništa posebno za tu cenu... ostaje ti samo M

Re: Izbor za kupovinu SUV
Pa X5 bi verovatno M50d, mada me uzasava pomisao na cangrljanje dizela, ne bih otvarao prozore 

Re: Izbor za kupovinu SUV

Za benzince je ipak bolji Cayenne.
Cayenne S V6 biturbo 420 ks...
https://youtu.be/-4EGSbVVa8k
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Izbor za kupovinu SUV
Lepo je sve to, ali HEMI...480ks uz koju cenu 

Re: Izbor za kupovinu SUV
Ma brutalan je Cayenne, samo cene su da padnes u nesvest. Tim pre sto znas da tek GTS smatram za pravi.Floyd napisao:
Za benzince je ipak bolji Cayenne.
Cayenne S V6 biturbo 420 ks...
https://youtu.be/-4EGSbVVa8k
Pride se i cuje mnogo bolje od BMW benzinaca.
Re: Izbor za kupovinu SUV
Nazalost ja benzince uopste i ne razmatram za kupovinu iako ih MNOOGOOO vise volim i koliko god savremeni dizelasi u danasnje vreme stvarno pruzali odlicne performanse i prakticno odstranili negativne stavke (zvuk i mirnoca rada), jednostavno mi ne mogu prici benzincima po uzivanju u voznji.
Glavni razlog je naravno problem sa postprodajom i potrosnja koju bi progutao zarad zadovoljstva.
Ali hvala bogu i Porsche i BMW imaju vrhunske dizel varijante Cayenne Diesel S 4.2TDI i X5 4.0d o X5 M50d
Glavni razlog je naravno problem sa postprodajom i potrosnja koju bi progutao zarad zadovoljstva.
Ali hvala bogu i Porsche i BMW imaju vrhunske dizel varijante Cayenne Diesel S 4.2TDI i X5 4.0d o X5 M50d
Re: Izbor za kupovinu SUV
Jadnicak, coveku se stvarno srce slama kad cita tvoje muke u ovoj temi 
Inace ne vidim problem sa postprodajom i gubitkom vrednosti, kamo srece da taj problem postoji pa da jeftino kupim GTS
Nazalost drzi cenu samo tako.

Inace ne vidim problem sa postprodajom i gubitkom vrednosti, kamo srece da taj problem postoji pa da jeftino kupim GTS
