Prvo morate ukloniti one čepove na mestima gde će biti postavljeni.

Zavučete pažljivo vrh šrafcigera pod čep i malo ga odvojite od tapacirunga ("neba"):

Tada ćete ga moći uhvatiti i sa dva prsta, ali primetićete da ne ide nimalo lako napolje. Ako imate mala tanka i špicasta klešta, zavucite vrhove ispod glave čepa i stisnite ona dva "isperka" koja vidite ispod njega i čep će lako izaći napolje. Evo kako izgleda kada se čep izvadi, da lakše shvatite šta treba da se stisne:

Ako imate samo obične kombinirke - zgrabite ga jednostavno sa njima i slobodno ga većom silom iščupajte napolje. Na taj način će na njemu ostati tragovi klešta, ali briga vas, to više ionako neće u auto. Pazite samo da pritom ne oštetite ili ne uprljate tapacirung, vrlo je mekan i osetljiv. Povadite dakle tako sve čepove (4 komada ukupno).
Obratite sada malo pažnje na "žabice" i njihov izgled:


Primetićete da imaju ova dva metalna "perca" sa strana i da ona nisu postavljena na sredini već malo niže (s razlogom). Naime, ta dva perca neće dozvoliti da žabica upadne u onu pravougaonu rupu u limu. Žabicu postavljate tako što je jednostavno tim dužim delom gurnete u rupu:

..A potom je prstom pritisnete da dođe u "horizontalu", odnosno da se poravna sa limom oko otvora. Mora kompletno da uđe u tu rupu, pa ako treba gurnite je i malo na gore prstom, samo da potpuno uđe u rupu. Ta dva perca sa strane drže je da ne upadne unutra. Ako ste to odradili kako treba, žabica će otprilike ovako da stoji u otvoru:

Zatim uzmete šrafciger, bocnete ga u rupu gde će ići vijak i jako povućete kompletnu žabicu na dole:

..mora da dođe u ovaj položaj:

Dakle, perca su bila gore, sada su dole. Time je žabica zavučena potpuno ispod lima i gornjom i donjom stranom se oslanja ispod na njega. Evo i obe žabice u konačnom položaju za postavljanje rukohvata:

Preostaje samo još da postavite i zašrafite rukohvat. Vijci (šrafovi) su skriveni ispod ovih poklopaca).

Otvorite ga jednostavno noktom ili vrhom šrafcigera:

I evo šrafova. Prilikom kupovine rukohvata povedite računa da dobijete i originalne vijke sa njima jer ako ih nema imaćete problema dok ih nađete (odgovarajući prečnik, dužina i jačina). Žabica po otpadima i oglasima obično nema (retko ko to izvadi iz auta prilikom rasturanja), ali ih ima i dalje po "ovlašćenim" salonima/servisima (platio sam 210 din komad).

Originalni vijci su obično su sa torex glavama (torx - oblik šestokrake "zvezdice"), pa će vam trebati i takav ključić da ih zašrafite:

Stegnite ih jako, ali ne preterujte da ne prokliznu. Dotegnete ih malo pa uhvatite rukom za rukohvat i prodrmate ga, da vidite kako je legao i koliko je čvrsto zašrafljen, pa još ako treba.

Vratite potom ove poklopce nazad i... to je to.



Auto vam sada puno lepše i kompletnije izgleda iznutra, a i putnici pozadi će sigurno znati ceniti njihovu vrednost u krivinama i pri izlasku iz auta.


