Cuj blago, ne zna se ko je u vecoj krajnosti.nidza napisao:Pogotovo što obojica naginjete 'blago' ka fanbojizmu svojih omiljenih marki
BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Meni je ovo prelepo.Laki021 napisao:![]()
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Meni se mnogo svidja taj "race ready" pravac koji furaju sa GTS verzijom.
Da zivim u nekoj drugoj zemlju, da u blizini imam dostupnu stazu, uvek bi mi ovo bila najpozeljnija klasa.
Apsolutno bi mi bilo nebitno da li auto ima muziku, opremu... samo bi trazio sto laksi i agilniji auto. Cak i krajnje performanse u smislu ubrzanja i snage mi ne bi bile na prvom mestu, koliko agilnost koju auto dobija tim spartanskim ogoljavanjem i pravom trkackom opremom, a voznja takvih masina sigurno pruza veliko zadovoljstvo.
I Porsche ima svoj GT3RS koji u prosloj verziji nije imao cak ni klasicne rucke za otvaranje vrata, stakla su mu bila od kompozitne plastike, nije imao ugradjen nikakav stereo sistem, losa izolacija, roll bar.... ali bas kao takav je pruzao najvise zadovoljstva u voznji ljubiteljima takvih automobila.
BMW sa ovim GTS modelom cilja upravo na to. Mislim da im nije cilj samo najbolje vreme na stazi, vec rasni predstavnik u toj "race ready" klasi koju kupuju zaljubljenici koji najvise cene ponasanje automobila na stazi i kojima auto sluzi za vikend trkanje kao hobi.
Tako da ogoljenost BMW-a nikako ne treba posmatrati kao manu.
Da zivim u nekoj drugoj zemlju, da u blizini imam dostupnu stazu, uvek bi mi ovo bila najpozeljnija klasa.
Apsolutno bi mi bilo nebitno da li auto ima muziku, opremu... samo bi trazio sto laksi i agilniji auto. Cak i krajnje performanse u smislu ubrzanja i snage mi ne bi bile na prvom mestu, koliko agilnost koju auto dobija tim spartanskim ogoljavanjem i pravom trkackom opremom, a voznja takvih masina sigurno pruza veliko zadovoljstvo.
I Porsche ima svoj GT3RS koji u prosloj verziji nije imao cak ni klasicne rucke za otvaranje vrata, stakla su mu bila od kompozitne plastike, nije imao ugradjen nikakav stereo sistem, losa izolacija, roll bar.... ali bas kao takav je pruzao najvise zadovoljstva u voznji ljubiteljima takvih automobila.
BMW sa ovim GTS modelom cilja upravo na to. Mislim da im nije cilj samo najbolje vreme na stazi, vec rasni predstavnik u toj "race ready" klasi koju kupuju zaljubljenici koji najvise cene ponasanje automobila na stazi i kojima auto sluzi za vikend trkanje kao hobi.
Tako da ogoljenost BMW-a nikako ne treba posmatrati kao manu.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Sve je to ok ali dobitak tj. gubitak kilaže i nije neki, to je ono što je Xepoj izneo ali se izgubilo u ostatku poruka...
Pogotovo što turbaću par desetina kg gore dole ne pravi razliku, zbog velikog i ujednačenog momenta.
Ne mora auto da bude lakši da bi bolje išao, ako je dobro balansiran.
Zato je M bolji auto od mečke jer je pravljen u startu kao balansirana mašina, c63 je pravljen da bude jaka mašina.
Pogotovo što turbaću par desetina kg gore dole ne pravi razliku, zbog velikog i ujednačenog momenta.
Ne mora auto da bude lakši da bi bolje išao, ako je dobro balansiran.
Zato je M bolji auto od mečke jer je pravljen u startu kao balansirana mašina, c63 je pravljen da bude jaka mašina.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Gobline, pa slusas li ti sebe?
Das 50 soma eura vise, da ti neko ogoli auto?
A on onda svakako bude sporiji od nekog tamo serijskog sa klimom i svime.
Poenta je da se sa proslim veoma malo dobilo, cak i sa novim motorom.
Rasprodan je zato sto je ogranicena serija.
Ok je ako je novi gts civilni auto, samo malo utegnut i pojacan, mada je i tada 50k eura za tako malo, jaka cifra. Morace bas dosta bolji da bude.
Ali, uzmes M4, povadis mu sve zivo, tutnes roll cage, u sustini ga olaksas vise od njih, odes kod nekog jaceg tunera i za 5-10 soma ga dovedes do 500ks, i eto ti GTS+.
I sve to za neuporedivo manje para.
Opet, sve ovo vazi samo ako je novi gts kao stari i naravno da sve malo karikiram da zvuci gore nego sto jeste, ali poenta je ista
Sent from my Sony
Das 50 soma eura vise, da ti neko ogoli auto?

A on onda svakako bude sporiji od nekog tamo serijskog sa klimom i svime.
Poenta je da se sa proslim veoma malo dobilo, cak i sa novim motorom.
Rasprodan je zato sto je ogranicena serija.
Ok je ako je novi gts civilni auto, samo malo utegnut i pojacan, mada je i tada 50k eura za tako malo, jaka cifra. Morace bas dosta bolji da bude.
Ali, uzmes M4, povadis mu sve zivo, tutnes roll cage, u sustini ga olaksas vise od njih, odes kod nekog jaceg tunera i za 5-10 soma ga dovedes do 500ks, i eto ti GTS+.
I sve to za neuporedivo manje para.
Opet, sve ovo vazi samo ako je novi gts kao stari i naravno da sve malo karikiram da zvuci gore nego sto jeste, ali poenta je ista
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Znas kako, preko tudjih ledja je i 100 batina malo 
Послато са GT-N7100

Послато са GT-N7100
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Tako nekako 
Elem, za Lakija, posto veruje samo vremenima na stazi:
http://fastestlaps.com/comparisons/bmw_ ... amg_s.html
Ovo su po meni toliko male i nebitne razlike, koje su mogle nastati na 100 razlicitih nacina i delovanjem 1000 razlicitih faktora, da je uopste bespoentno trositi reci na to koji je brzi.
Mogli bi moderatori ili da izbrisu nase offtopic postove u ovoj temi ili da prebace u premium vs premium temu.

Elem, za Lakija, posto veruje samo vremenima na stazi:
http://fastestlaps.com/comparisons/bmw_ ... amg_s.html
Ovo su po meni toliko male i nebitne razlike, koje su mogle nastati na 100 razlicitih nacina i delovanjem 1000 razlicitih faktora, da je uopste bespoentno trositi reci na to koji je brzi.
Mogli bi moderatori ili da izbrisu nase offtopic postove u ovoj temi ili da prebace u premium vs premium temu.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Pa poenta je i u nacinu na koji se dolazi do tog vremena. Da li perfektno izbalansiranim autom koji osetis u svakom stepenu oversteer-a ili strvinom koja te baca na sve strane, a gubitak nadoknadi na pravcu. Secam se kad se testirao E92 vs W204, pa to je bilo haos za gledati koliko je C nemiran, a mogu misliti kako je u voznji. Ne kazem da je to nesto lose, zanimljiv je na svoj nacin, ali vazda je M3 bio 'sportskiji' i nesto brzi auto iako s nesto manje snage. Ako je nesto sigurno, to je da je quattro ''understeer kanta'' u ovakvim diskusijama 

Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Bajo moj, jebo ti te staze, bitno kad stisnes na semaforu gas kako ide 

- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Audi s/rs je glavni baja, quattro kao izmisljen za potezanje, kada te isprska kasno je vaditi se sa nekim stazama 
Послато са GT-N7100

Послато са GT-N7100
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Stizu ga na kraju 4-te kada je vec sve gotovo, i mora soferka da se brise. 
Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
20-ak sek je i te kao dostizno na ringu ako je auto dosta bolji i ukomponovaniji. A koji su takmaci m4 gts? Nemojte samo reci 911 turbo i galjardo???
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
2-3 da, preterujete, 7:50-0:20 je već druga liga.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Moze se skinuti daleko vise od 2 sekunde na ringu. Pa to je staza od 7-7.5+ minuta.