BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Ma gde realno 2-3 sek, to ako vozac ode u wc pre voznje ima da napravi sa istim autom kad nije isao u vece. pa reno je sa meganom trophyR skinuo 13s u odnosu na obican trophy.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Ok, samo gledam ko pravi 20s brže krugove od M4.
Jedno je 13s sa 8 i kusur do ispod 8 a sasvim drugo manje od 7:50
Jedno je 13s sa 8 i kusur do ispod 8 a sasvim drugo manje od 7:50
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
I taj Megane trophyr je najvise dobio slik gumama, kao i Cupra, dok ovi furaju obicne.
Sta znam, ja ocekujem 7 minuta i 42,3 sekunde.
Sent from my Sony
Sta znam, ja ocekujem 7 minuta i 42,3 sekunde.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Potencijalno Porsche Cayman GT4 RSROCK napisao:20-ak sek je i te kao dostizno na ringu ako je auto dosta bolji i ukomponovaniji. A koji su takmaci m4 gts? Nemojte samo reci 911 turbo i galjardo???
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Mozda i direktno.
Jes da su pocetno dve razlicite klase, ali mislim da su na kraju sklepani sa istim ciljem i istom metodom.
A slicno vreme i procenjujem gtsu, 7:42. Mozda zbog vise ks bude sekund brzi, a mozda i sporiji, mada je moja procena tu negde, za klasu brze od c63bs, a za klasu sporije od MB GTS-a.
Sent from my Sony
Jes da su pocetno dve razlicite klase, ali mislim da su na kraju sklepani sa istim ciljem i istom metodom.
A slicno vreme i procenjujem gtsu, 7:42. Mozda zbog vise ks bude sekund brzi, a mozda i sporiji, mada je moja procena tu negde, za klasu brze od c63bs, a za klasu sporije od MB GTS-a.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Po vremenima koje treba da postigne i snazi mozda ali po koncepciji sasvim 2 razlicita automobila.goblin napisao:Potencijalno Porsche Cayman GT4 RSROCK napisao:20-ak sek je i te kao dostizno na ringu ako je auto dosta bolji i ukomponovaniji. A koji su takmaci m4 gts? Nemojte samo reci 911 turbo i galjardo???
Pa MB gts nije ni najavljen koliko ja znam???
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Već ima nekoliko konkurenata, kako koncepcijski, tako i po nameni. Jedino što će neki biti bitno skuplji, a neki su bitno jefitniji. Cayman GT4 RS ne postoji, niti će postojati.
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Da, postoji samo GT4.
Sent from my Sony
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Pa zato sam i napisao potencijalno, posto je RS verzija najavljena.
Tacno je da se radi o razlicitim koncepcijama ali slicnoj ciljnoj grupi.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Tacno je da se radi o razlicitim koncepcijama ali slicnoj ciljnoj grupi.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Najavljen? Bilo je spekulacija, a iz Porschea su rekli ''moze biti, a i ne mora'' na predstavljanju GT4, zvanicnu najavu sam preskocio onda.
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Nije najavljeno, nego je zvanično odrečeno da će biti hardcore verzije Caymana u ovoj karoseriji. Možda nekada u budućnosti u nekoj novoj verziji.
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Ne znam gde cete vise hard core, pa ovaj ceoa stazu skoro kao sls amg.
Mnogo se bre vi zanosite i frljate sa brojkama, pa svi ovi automobili su brutalno zajebani po svim mogucim standardima.
Sent from my Sony
Mnogo se bre vi zanosite i frljate sa brojkama, pa svi ovi automobili su brutalno zajebani po svim mogucim standardima.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Pa gura se dinamika automobila sve više ka sportskom stilu, tako da s epomeraju granice. Kada bi se neko mrtav probudio posle 30 godina i seo u današnji običan auto tipa Ford Focus, ne bi verovao koliko su ta kola upravljivija, bolje koče, bolje leže, ali i koliko su tvrđa i nepreglednija...
A hardcore mislim na varijantu sa izbačenim zadnjim sedištima, bez klime, radia itd...kao 911 GT3 RS, mada je Cayman GT4 već dovoljno auto za entuzijaste.
A hardcore mislim na varijantu sa izbačenim zadnjim sedištima, bez klime, radia itd...kao 911 GT3 RS, mada je Cayman GT4 već dovoljno auto za entuzijaste.
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
To i hocu da kazem, da je i ovaj auto brutalan, zaista nema potrebe i da se znojis unutra bez klime, jer ti i sa ovakvim automobilima treba jedno desetogodisnje iskustvo da bi iskoristio potencijal koji imaju.
Sent from my Sony
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: BMW Serija 4 - Coupe, Cabrio, Grancoupe & M4
Tako razmišlja većina ljudi, ali sve je veći broj koji baš želi trkački osećaj u autu, pa se zbog toga prave Radical, X-Bow, ogoljene verzije modela kao što je 911 RS, Megane, prave se poluslik gume za puteve, ugrađuje se trkačka telemetrija...
Track day community je sve veći i to postaje masovan hobi, pogotovu što ljudi voze po putevima ko sapeti konji zbog kamera i ograničenja, pa hoće negde da se ižive. A onda je bolje imati auto pripremljen za to, nego satirati svoj koji služi za svaki dan.
Track day community je sve veći i to postaje masovan hobi, pogotovu što ljudi voze po putevima ko sapeti konji zbog kamera i ograničenja, pa hoće negde da se ižive. A onda je bolje imati auto pripremljen za to, nego satirati svoj koji služi za svaki dan.