2.5 STI ima svoju odredjenu stock boljku, koja se resi i amin.
Svaki naturpijan auto nema vise sigurnosne granice koje je fabrika ostavila, samo sto kod nas na prste jedne ruke mozes da nabrojis ljude koji mogu da priuste ozbiljan tuning, pre svega da se upuste u to..
Sadasnji vlasnik je drugar bivseg, bivsi vozi sivi Porsche, a bivsi vlasnik od Porsche vozi C63 AMG, a on je bio prvi vlasnik STI, pre toga likovi iz Krusevca sa KTM X-Bow, a prvi vlasnik Andrej Kulundzic. Znaci, o autu se sve zna, nema zle krvi, radi se i uziva u tome..
No, ono sto vlasnici kazu, a to je da su bili pametniji ranije, samo bi delove kupili, mi bismo pakovali auto, a samo mapiranje bi se uradilo negde drugde, no to je ta skola koja se plati i kraj..
EVO ima svojih boljki isto, recimo da je pre kupovine ovog STI kod mene u servisu na pregledu bio crni EVO 9, ali je covek odustao, jer mu nije legao, dok je STI bio pogodak. A nije bilo do para..
