1000 zašto - 1000 zato!
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Kako je moguće da ne znaju? Piše to u ugovoru?
- pedja
- član 001
- Postovi: 15319
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Mislis da su citali?
Neki su znali da imaju osiguranje, ali ne i da vazi za porodicu.
Ja mogu reci da su mi isplatiti ekspresno, za nekoliko dana, racunajuci tu i silne neradne dane oko Uskrsa. Bolje bi bilo da nikada nije zatrebalo, ali jbg.
Neki su znali da imaju osiguranje, ali ne i da vazi za porodicu.
Ja mogu reci da su mi isplatiti ekspresno, za nekoliko dana, racunajuci tu i silne neradne dane oko Uskrsa. Bolje bi bilo da nikada nije zatrebalo, ali jbg.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Amex green se apsolutno isplati i za samo jedno letovanje. Ko putuje više nema šta da razmišlja.
Bila je priča i da, ako ja uzmem Amex green koji vezan za ženin račun, mogu i preko te kartice da dobijem osiguranje za sebe i dete za slučajeve kada žena ne putuje sa nama, što je vrhunski jer druga kartica košta 1200 dinara godišnje.
Bila je priča i da, ako ja uzmem Amex green koji vezan za ženin račun, mogu i preko te kartice da dobijem osiguranje za sebe i dete za slučajeve kada žena ne putuje sa nama, što je vrhunski jer druga kartica košta 1200 dinara godišnje.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ček. Ako osiguram ženu i dete, ona može da putuje sa njim i bude osigurana? Bez mene?
Ja sam skontao da to ne može.
Edit. Ukapirao sam sta si napisao. Nova kartica će da košta novih 300 mesečno.
Tapatalk
Ja sam skontao da to ne može.
Edit. Ukapirao sam sta si napisao. Nova kartica će da košta novih 300 mesečno.
Tapatalk
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ne bre.
Osnovna košta 200 mesečno - 2400 godišnje i preko nje ste svi osigurani kada idete svi ajedno.
Dopunska, koja je vezana za osnovnu je praktično ovlašćenje bračnom drugu da arči tvoj Amex, ona košta 100/1200 din i preko nje su osigurani bračni drug i dete i koriste je kada putuju bez tebe.
Tako ja shvatio Rakhila.
Osnovna košta 200 mesečno - 2400 godišnje i preko nje ste svi osigurani kada idete svi ajedno.
Dopunska, koja je vezana za osnovnu je praktično ovlašćenje bračnom drugu da arči tvoj Amex, ona košta 100/1200 din i preko nje su osigurani bračni drug i dete i koriste je kada putuju bez tebe.
Tako ja shvatio Rakhila.
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Nemam potvrdu da tako moze. Ne znaju ni u banci ni u Generaliju. Zvanicno za sada je da nosilac osiguranja mora biti prisutan, a to je onaj na kog glasi osnovna kartica.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Jeste. Kad dignes deflektor i zatvoris prozore opusteno se vozis kao i da je krov dignut, znaci zimi laganoaleksa napisao:Jel velika razlika?

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Izgleda da je korisna stvar... gledao sam neke klipove i razlika je ocigledna.
Ako je suncano, dignes prozore i deflektor, mozes sigurno da se prijatno vozis i na ispod 15 stepeni.
Ako je suncano, dignes prozore i deflektor, mozes sigurno da se prijatno vozis i na ispod 15 stepeni.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Pa da, kada ne bi ulazilo preko krova
Dobra stvar, ali svakako nedovoljna u 90% kola, jer siba vetar preko soferke, a ovo samo sprecava vetar koji se odbio od soferku, da se vrati nazad.
Sent from my Sony

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Zar nije poenta kabrioleta da vetar šiba?
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Poenta je da ga osetis, a ne bas da te siba. 

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Oo Aleksa, trebao si da dodas rec vetar u recenicu, definitivno 
Sta znam, meni je poenta kabrioleta otvoren krov, svez vazduh, ceo fazon, a ne duvanje vetra
Sent from my Sony

Sta znam, meni je poenta kabrioleta otvoren krov, svez vazduh, ceo fazon, a ne duvanje vetra

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Dok sam vozio SL-a opusteno sam cepao i preko 200km/h sa spustenim krovom, ali bukvalno ni kosu ti ne pomera vetar.
Moguca je bila voznja cak i po hladnijem vremenu zbog toga sto su u naslonima bili otvori koji su ispustali topli vazduh oko vratnog dela a spoljasnji vetar prakticno nije nista smetao.
Cini mi se da klasicni siber pravi vise buke i neprijatnosti pri malo brzoj voznji nego kabriolet.
Inace mi je smesno kada vidim kako ljudi koriste kabriolete na neadekvatan nacin. Kada vidim da se voze sa spustenim krovom na +30C ili da ostave auto ispred lokala na suncu sa spustenim krovom ili krenu na medjugradsku voznju na otvorenom bez podignutog deflektora i prozora... sta reci nego seljaci koji ne znaju cemu sluzi kabriolet i kako se u njemu uziva.
U kabrioletu se uziva iskljucivo u jutarnjim i vecernjim satima, kada sunce nikako ne bije direktno u glavu i enterijer, kada temperatura nije preko 27-28C (okvirno), kada se ne prelaze duze medjugradske relacije...
Moguca je bila voznja cak i po hladnijem vremenu zbog toga sto su u naslonima bili otvori koji su ispustali topli vazduh oko vratnog dela a spoljasnji vetar prakticno nije nista smetao.
Cini mi se da klasicni siber pravi vise buke i neprijatnosti pri malo brzoj voznji nego kabriolet.
Inace mi je smesno kada vidim kako ljudi koriste kabriolete na neadekvatan nacin. Kada vidim da se voze sa spustenim krovom na +30C ili da ostave auto ispred lokala na suncu sa spustenim krovom ili krenu na medjugradsku voznju na otvorenom bez podignutog deflektora i prozora... sta reci nego seljaci koji ne znaju cemu sluzi kabriolet i kako se u njemu uziva.
U kabrioletu se uziva iskljucivo u jutarnjim i vecernjim satima, kada sunce nikako ne bije direktno u glavu i enterijer, kada temperatura nije preko 27-28C (okvirno), kada se ne prelaze duze medjugradske relacije...
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Sve je to individualno. Ja volim sunce i ne smeta mi kada mi bije u vugla. Bike sam takodje uvek vozio od 11,12 popodne, bas po najzescem suncu 
Jbg Gobline, nije kabrio manje vetrovit od sibera, nego je SL ipak klasa za sebe. Udji u 307cc, Megane cc, SLK, Z4 i slicne, pa da vidis da li je prijatnije nego sa siberom
Prednost sibera je ta sto imas vise pozicija, pa mozes da otvoris koliko hoces i u vecini sutiacija moze da se ubode onako kako ti odgovara.
Sent from my Sony

Jbg Gobline, nije kabrio manje vetrovit od sibera, nego je SL ipak klasa za sebe. Udji u 307cc, Megane cc, SLK, Z4 i slicne, pa da vidis da li je prijatnije nego sa siberom

Prednost sibera je ta sto imas vise pozicija, pa mozes da otvoris koliko hoces i u vecini sutiacija moze da se ubode onako kako ti odgovara.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Nisam znao da za kabriolet ima tačna satnica kad se vozi 
Meni je veća budala onaj ko vozi sa podignutim krovom u toku dana, ko da će nešto da mu bude od malo sunca. Ok kad su neke velike gužve pa se dugo stoji, ali čim se auto kreće meni povetarac totalno menja stvari

Meni je veća budala onaj ko vozi sa podignutim krovom u toku dana, ko da će nešto da mu bude od malo sunca. Ok kad su neke velike gužve pa se dugo stoji, ali čim se auto kreće meni povetarac totalno menja stvari