
AcaKayak on Cars

Daj neki izvor. Ja sam nasao da je razlika samo 30mm.Darko napisao:Po podacima captur ima veci klirens za 8cm (ukupno 20) tako sam negde procitao.
Poslednjih godina su testovi toliko iskrivljeni, da se prosecan vozac gleda kao neko ko kupuje auto za stazu a ne za put. 95% vlasnika M5 nije zadrifrovalo auto, a 1% ih ide redovno na trackday.In many ways the success of the RS6 perfectly describes the dichotomy between a road test assessment of the car and what people actually want to live with.
In the magazine test, four wheel drive means stars deducted for understeer. In the real world it means safety and traction in the wet.
Turbocharging means a hammering for poor throttle response from your average journalist, but massive power gains for the owner if they bend the rules.
Ma ja nikada to ne bih razmatrao ali pričamo o ljudima koji hoće sportski auto i porodičan auto u jednom.Darko napisao:Da li je zaista za sve?
Kakav je osecaj voziti RS6 u Beogradu vecinu vremena?
Evo neka prva dva podatka sto sam nasao.. ali pitanje da li su i oni tacni.Dusan napisao:Daj neki izvor. Ja sam nasao da je razlika samo 30mm.Darko napisao:Po podacima captur ima veci klirens za 8cm (ukupno 20) tako sam negde procitao.