Dobro veče
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7804
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Dobro veče
U kom ja veku živim? Čudi me da do sada nisam za ovo čuo:
http://www.vice.com/rs/read/da-odemo-na ... cnu-adresu
http://www.vice.com/rs/read/da-odemo-na ... cnu-adresu
Re: Dobro veče
Moćni TDI



Re: Dobro veče
Bugari ludaci 

Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
- Day Walker
- Postovi: 23536
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Dobro veče
Ako.Laki021 napisao:A ako normalan motor samo 1% N2 pretvori u NOx a TDI 30% sta cemo onda? (zapravo jos manji brojevi su u pitanju).
A zasto bi, VW motor ima kao toliko drasticno razlicit rad da bude takva razlika?
Ako N2 veze toliko vise O za sebe onda ostaje manje O za C i H a to znaci manji efekat motora u KS udonosu na druge. Da li je VW motor zaista toliko primetno slabiji u odnosu na druge?
Osnovno, u cemu je toliko bitna razlika u konstrukciji i radu VW motora??
Re: Dobro veče
Nas auto naravno



Re: Dobro veče
Nema tu ako zato sto su redovi velicina u pitanju.ljubitelj napisao:Ako.Laki021 napisao:A ako normalan motor samo 1% N2 pretvori u NOx a TDI 30% sta cemo onda? (zapravo jos manji brojevi su u pitanju).
A zasto bi, VW motor ima kao toliko drasticno razlicit rad da bude takva razlika?
Ako N2 veze toliko vise O za sebe onda ostaje manje O za C i H a to znaci manji efekat motora u KS udonosu na druge. Da li je VW motor zaista toliko primetno slabiji u odnosu na druge?
Osnovno, u cemu je toliko bitna razlika u konstrukciji i radu VW motora??
Motor izbacuje tipa 150g CO2 po km i 0.05g NOx, potpuno je zanemarivo koliko O2 veze N2 da bi imalo uticaj na performanse motora.
Zato sa hemijske strane to je sve lako moguce, pitanje je samo zasto, sta su toliko zabrljali u odnosu na ostale.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Dobro veče
Verovatno su zato TDI toliko snazniji i dugotrajniji u ostalu na ostale dizele, osim JTDM naravno 
Послато са GT-N7100

Послато са GT-N7100
- Nikolaa
- Postovi: 1320
- Pridružio se: 09 Feb 2014, 10:58
- Garaža: Reasonably Priced Car
- Lokacija: Beograd
Re: Dobro veče
ides u pogresnom smeru bre!ljubitelj napisao:Ako.Laki021 napisao:A ako normalan motor samo 1% N2 pretvori u NOx a TDI 30% sta cemo onda? (zapravo jos manji brojevi su u pitanju).
A zasto bi, VW motor ima kao toliko drasticno razlicit rad da bude takva razlika?
Ako N2 veze toliko vise O za sebe onda ostaje manje O za C i H a to znaci manji efekat motora u KS udonosu na druge. Da li je VW motor zaista toliko primetno slabiji u odnosu na druge?
Osnovno, u cemu je toliko bitna razlika u konstrukciji i radu VW motora??
ne proizvodi TDI vise azota, nego ga odstranjuje manje!!!!!!
auto koji nema EGR i katalizator tvojom logikom "proizvodi" vise CO2, sto znamo da nije tacno, vec se odredjenim metodama izbacivanje CO2 umanjuje.
isto tako i za NO2.
- branja
- Postovi: 3726
- Pridružio se: 25 Feb 2015, 10:44
- Garaža: jtd,bajo moj; cannondale bad boy
- Lokacija: Pančevo
Re: Dobro veče
Ovo "jtdm naravno" te je izvadiloIvan napisao:Verovatno su zato TDI toliko snazniji i dugotrajniji u ostalu na ostale dizele, osim JTDM naravno
Послато са GT-N7100
Re: Dobro veče
Mislio sam na madness motorsport da su BugariVVWOB napisao:Nas auto naravno![]()

Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Dobro veče
Kojim se to metodama umanjuje izbacivanje CO2?Nikolaa napisao: auto koji nema EGR i katalizator tvojom logikom "proizvodi" vise CO2, sto znamo da nije tacno, vec se odredjenim metodama izbacivanje CO2 umanjuje.
isto tako i za NO2.
Ne racunam smanjenje potrosenog goriva vec obrada izduvnih gasova.
Katalizator povecava sadrzaj CO2.
Azotni oksidi se kontrolisu redukcijom opet u N2.
Zasto bi bilo nesto drugacije kod VWa?
Ajde objasni mahanizam kako dolazi do povecanja azotni oksida za promenu, umesto da negiras napisano.
- Nikolaa
- Postovi: 1320
- Pridružio se: 09 Feb 2014, 10:58
- Garaža: Reasonably Priced Car
- Lokacija: Beograd
Re: Dobro veče
EGR zbog kojeg dizel gubi na efikasnosti, umanjuje emisiju azota jel tako? eto ti jedan od nacina povecanja efikasnosti motora, cime se povecavaju emisije? zar to ne radi svaki treci kupac polovnjaka u srbiji?
otkud ja znam kakav propust(namerno ili ne) su napravili pa da objasnjavam mehanizam..
jednostavno ti govorim da tvoje razmisljanje da TDI proizvodi vise azota od drugih motora nije dobro, i sam si rekao da proizvede 30x vise azota je nerealno.
poenta je da se taj azot ne neutralise dovoljno kod TDI motora, i tu se nalazi razlika???
otkud ja znam kakav propust(namerno ili ne) su napravili pa da objasnjavam mehanizam..
jednostavno ti govorim da tvoje razmisljanje da TDI proizvodi vise azota od drugih motora nije dobro, i sam si rekao da proizvede 30x vise azota je nerealno.
poenta je da se taj azot ne neutralise dovoljno kod TDI motora, i tu se nalazi razlika???
Re: Dobro veče
http://www.youtube.com/watch?v=mgxL8TwuQOE
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Dobro veče
Hteo sam to da okacim pre jedno 3,4 sata, ali sam izasao iz kuce.
Strasno kako je odleteo.
Dobro je da je ok lik, a najvise mi se svidela reakcija drugih vozaca.
Strasno kako je odleteo.
Dobro je da je ok lik, a najvise mi se svidela reakcija drugih vozaca.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.