Znaci FIat avangardno jos pre VWa stimovaoSaša napisao:To su fabrički podaci Ljubitelju. I fabrički uređaj u autu. Oni ga podesili u fabrici, nema čačkanja više, tj. nema nikakve potrebe.
TT

Znaci FIat avangardno jos pre VWa stimovaoSaša napisao:To su fabrički podaci Ljubitelju. I fabrički uređaj u autu. Oni ga podesili u fabrici, nema čačkanja više, tj. nema nikakve potrebe.
TT
Jutros izlazim iz zgrade i da pređem ulicu prema parkiranom Puntu kad nailazi sivi Stilo sa troja vrata, dodaje gas a ja ostajem iz njega u oblaku dima.Ivan napisao:Dosta sam na putu i jako je mali broj takvih vozila, ajde kod kamiona mozda svaki 10ti, ali kod auta je vec na nivou statisticke greske, tipa 1 na 1000.
CO2 je direktno povezan sa potrosnjom goriva. Verujem da meris potrosnju na benzin i potrosnju na TNG, ne mora tacno ali dovoljno jasno za zakljucak. Sumnjivi su postali papirnati podaci...Saša napisao:Ako oni lažu - onda i ja lažem vas. Nisam lično merio, a i nemam čime.
Parkirao na trotoaru pa mu digli brisače?Geza napisao:Mazda CX-4
![]()
Taj Feton je tjuniran do bola, ima 555ks i 1100nm.LukaMaletin napisao:https://youtu.be/iSmrvSr-RWc
premotajte na 0:42 [DIZZY FACE][DIZZY FACE]
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
http://fortune.com/2015/09/25/volkswagen-ceo-muller/My most urgent task is to win back trust for the Volkswagen Group – by leaving no stone unturned and with maximum transparency, as well as drawing the right conclusions from the current situation. Under my leadership, Volkswagen will do everything it can to develop and implement the most stringent compliance and governance standards in our industry. If we manage to achieve that then the Volkswagen Group with its innovative strength, its strong brands and above all its competent and highly motivated team has the opportunity to emerge from this crisis stronger than before.