AcaKayak je napisao:Kako si ti dogurao da voziš 2.0 dizela posle tolikih do jaja auta? I kako kao ljubitelj automobila završi na dizelu od 140ks, a da pritom i sam kažeš da možeš bez problema finansirati nešto bolje?
Da ne misliš da te nešto zezam, nego me više interesuje u smislu da se nisi zasitio auta? Ja posle M3 nisam imao želju ništa da uzmem neko vreme.
Jeste da je off ali odgovoricu ti posto je pitanje skroz na mestu.
Pre ovog dizela gotovo svaki auto koji sam imao bio daleko performantniji.
Razlog kupovine bas ovakvog auta je taj sto sam u vreme kupovine pokusao da napravim neke promene. Bas te godine sam se zenio, ocekujem dete, ulazim u neki novi stil zivota (porodicni).... a posto sam do tada bas preterivao sa nekim adrenalinskim aktivnostima a posebno sa brzom voznjom (i to nije bila klasicna brza voznja vec konstantno izivljavanje na samo granici, za drugaciju voznju nisam znao ni kad sednem do trafike, samo pun gas, eksremno...), resio sam da se malo promenim. E deo tih promena je trebao da bude bas u vezi nacina voznje, a cim sam hteo iz korena da promenim nacin voznje onda sam namerno za sledeci auto izabrao motorizaciju u skladu sa tim - 2.0TDI
Medjutim, sa ove distance vidim da sam se vise nego zeznuo.
Dao sam za auto relativno mnogo love s obzirom na klasu i motorizaciju, pa mi se sada nikako ne isplati da ga prodajem iako vec ulazi u ozbiljne godine.
Iskreno, nacin voznje sam promenio maksimalno 10%, tako da i dalje vozim pun gas.
A tako slabasna motorizacija je imala samo negativan uticaj posto em ja mucim taj slabasni motor, em on muci mene.
Sve u svemu napravio sam bas veliku gresku koji cu sigurno ispraviti vec sa sledecim autom i necu vise praviti takve gluposti.
Imao sam ja u medjuvremenu neke alternative, vozio onaj S63AMG L (525KS), ali ni taj auto mi nije legao iz nekih drugih razloga iako je imao brutalne performanse...
Iako ne verujem da cu se vracati na benzince (koje mnogo vise volim) zbog postprodaje a i potrosnje. Za sledeci auto cu ciljati neki jaci dizel od +300KS ili cak blizu 400KS sto apsolutno moze da zadovolji moje potrebe sto se tice performansi a opet da bude zadovoljan i sa ekonomicnoscu posto dosta prelazi, a i sutra da mogu relativno lako da ga zamenim....
Benzinac dolazi u obzir samo kao 2 auto, nesto za merak, kada se stvore uslovi za to (npr kao tvoj Lacer ili u nesto visoj klasi Carrera...)
Izvinjavam se za off jos jednom, samo sam odgovorio na pitanje. Mada nije problem ako se pos obrise ili premesti...