Izbor polovnog automobila
Re: Izbor polovnog automobila
Sto kaze čovek, pasat. Godinu i po već vozim limuzinu TDI 2004.godiste, 130ks, 6 brzina. Predjeno oko 30000km i za to vreme zamenjeni kinetički zglobovi i manžetne. Iznenadio sam se da vesanje koje je aluminijumsko odlično podnosi naše puteve. Moja preporuka za pasata samo ako nadjes očuvanog i samo sa 130ks.
Sent from my Iphone
Sent from my Iphone
- ivica122
- Postovi: 1526
- Pridružio se: 26 Sep 2014, 21:30
- Garaža: Honda Accord CL7
- Lokacija: Pirot, Србија
Re: Izbor polovnog automobila
E, hvala na odgovoru. Ali i dalje me buni ono "kodirane". Jel to znaci da kad takva dizna crkne ne moze da se stavi bilo koja od drugog istog motora bez nekog kodiranja? Ili naziv samo unosi pometnju?ljubitelj napisao:To znaci da je motor sa elektronskom kontrolom ubrizgavanja (EFI). Razlika je sto klasicni dizel ima mehanicko ubrizgavanje bez elektronike.ivica122 napisao:A sta ustvari to znaci "kodirane dizne? Jel to imaju sva novija vozila ili samo dizeli i koja je razlika u odnosu na nekodirane dizne?
EFI imaju vozila od 80tih godina kao benzinci a dizeli od kraja 90tih.
Zavisi sta je tebi novije vozilo, ako je iz ovog veka po pravilu je "kodirano" tj elektronski se upravlja radom motora.
Re: Izbor polovnog automobila
Ne, već samo mora da se prijavi ECU kod dizne
- dag81
- Postovi: 7497
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Izbor polovnog automobila
A znate li koliko je jeftino odrzavanje za Golfa 4,l-Boru, pazite ovo:
Veliki servis(INA)-bez ulja, solje i lezajevi amortizera lemforder, silent blokovi svi(4kom) lemforder, kugle 2 kom trw, ruke majstora, hladnjak rashladne tecnosti i antifriz(ruke moje) 250e.
Diskovi i plocice Textar/Jurid 60e.
Sredis ceo trap, veliki servis, kocnice za malo preko 300e imirsn si bar 60.000km a vozis ok auto. I nemas problema kojekakvih.
Ja sam pre 3god uzeo caletu Golfa 4 kar 1.9tdi 90ks, predjeno je 70.000km, ulozeno je ugrubo bez malih servisa(na 10.000km oko 40-45e) i bez guma oko450e.
Menjan je hljos lezaj tocka,amortizeri zadnji(to je jedino kina 4000oba i rade za divno cudo 70k km), upornice i predihtovana bosch pumpa(90e curela ali auto normalno radio).
Auto je i danas u skroz pristojnom stanju, bez nekih ulaganja, na satu 275.000km, a realno ko zna koliko, mozda i 500k km. Dolije se do 1l Castrola 10w40 na 10.000km.
A bio je jedan od jeftinijih u oglasima koji sam izbirao da pogledam i kupio ga. Placen 2012 3150e 2001 god)
P.S. ono sto treba srediti je haubu i branik ofarbati(poceo lak da se ljusti) i zadnja gepek vrata ima podklobudzeno rdje malo na donjoj levoj ivici gepek/staklo.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Veliki servis(INA)-bez ulja, solje i lezajevi amortizera lemforder, silent blokovi svi(4kom) lemforder, kugle 2 kom trw, ruke majstora, hladnjak rashladne tecnosti i antifriz(ruke moje) 250e.
Diskovi i plocice Textar/Jurid 60e.
Sredis ceo trap, veliki servis, kocnice za malo preko 300e imirsn si bar 60.000km a vozis ok auto. I nemas problema kojekakvih.
Ja sam pre 3god uzeo caletu Golfa 4 kar 1.9tdi 90ks, predjeno je 70.000km, ulozeno je ugrubo bez malih servisa(na 10.000km oko 40-45e) i bez guma oko450e.
Menjan je hljos lezaj tocka,amortizeri zadnji(to je jedino kina 4000oba i rade za divno cudo 70k km), upornice i predihtovana bosch pumpa(90e curela ali auto normalno radio).
Auto je i danas u skroz pristojnom stanju, bez nekih ulaganja, na satu 275.000km, a realno ko zna koliko, mozda i 500k km. Dolije se do 1l Castrola 10w40 na 10.000km.
A bio je jedan od jeftinijih u oglasima koji sam izbirao da pogledam i kupio ga. Placen 2012 3150e 2001 god)
P.S. ono sto treba srediti je haubu i branik ofarbati(poceo lak da se ljusti) i zadnja gepek vrata ima podklobudzeno rdje malo na donjoj levoj ivici gepek/staklo.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Re: Izbor polovnog automobila
sebekkg napisao:Ali da stvarno toliko vredi?neeee
Za te pare bolje gledati ocuvan passat jer je bolji auto.
Kad preteram sa brufenima, ja onda pokušavam na svim jezicima za koje sam čuo da kažem broj kvarova i poseta majstorima koje sam imao za ove dve godine posedovanja G4 TDI (praktičnija verzija Bore).sebekkg napisao:Vlasnici tih auta si na nekim brufenima žbidelj edišn, sa planete vikler.
Evo da ponovo probam:
“noll” in Swedish
“Null” in German
“nul” in Dutch
“nolla” in Finnish
“null” in Estonian
“nul” in Danish
“núll” in Icelandic
“null” in Faroese
“nulo” in Esperanto
“null” in Norwegian (both languages – Nynorsk & Bokmål)
“nul” in Russian
“nula” in Czech
“nulis” in Lithuanian
“nulle” in Latvian
“nula” in Bosnian
“nula” in Serbian
“nula” in Croatian
“nula” in Montenegrin
“nula” in Slovak
“nulti” in Macedonian
“nic” in Slovene
“nihil” in Latin
“zero” in Polish
“zero” in Italian
“zero” in English
“zéro” in French
“zero” in Interlingua
“zero” in Amharic
“zero” in Basque
“zero” in Catalan
“cero” in Spanish
“cero” in Galician
“zero” in Portuguese
“miidén” in Greek
“saiva” in Fijian
“kore” in Maori
“sifar” in Arabic
“sifuri” in Swahili
“sifir” in Turkish
“sifir” in Kurdish
“ling” in Chinese (Mandarin)
“zero” or “réi” or “léi” in Japanese
“eber” in Somali”
- dag81
- Postovi: 7497
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Izbor polovnog automobila
I u k.
Mada i redovno odrzavanje osim ulja je odrzavanje kocnice, trap, amorti, vel. servis...
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Mada i redovno odrzavanje osim ulja je odrzavanje kocnice, trap, amorti, vel. servis...
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
- sasa lbg
- Postovi: 1575
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Izbor polovnog automobila
Dobro kad vec napisa tolike nule mogao si napisati i koliko si km presao sa g4 sa nulom jer ovako je besmislen postVelja napisao:sebekkg napisao:Ali da stvarno toliko vredi?neeee
Za te pare bolje gledati ocuvan passat jer je bolji auto.Kad preteram sa brufenima, ja onda pokušavam na svim jezicima za koje sam čuo da kažem broj kvarova i poseta majstorima koje sam imao za ove dve godine posedovanja G4 TDI (praktičnija verzija Bore).sebekkg napisao:Vlasnici tih auta si na nekim brufenima žbidelj edišn, sa planete vikler.
Evo da ponovo probam:
“noll” in Swedish
“Null” in German
“nul” in Dutch
“nolla” in Finnish
“null” in Estonian
“nul” in Danish
“núll” in Icelandic
“null” in Faroese
“nulo” in Esperanto
“null” in Norwegian (both languages – Nynorsk & Bokmål)
“nul” in Russian
“nula” in Czech
“nulis” in Lithuanian
“nulle” in Latvian
“nula” in Bosnian
“nula” in Serbian
“nula” in Croatian
“nula” in Montenegrin
“nula” in Slovak
“nulti” in Macedonian
“nic” in Slovene
“nihil” in Latin
“zero” in Polish
“zero” in Italian
“zero” in English
“zéro” in French
“zero” in Interlingua
“zero” in Amharic
“zero” in Basque
“zero” in Catalan
“cero” in Spanish
“cero” in Galician
“zero” in Portuguese
“miidén” in Greek
“saiva” in Fijian
“kore” in Maori
“sifar” in Arabic
“sifuri” in Swahili
“sifir” in Turkish
“sifir” in Kurdish
“ling” in Chinese (Mandarin)
“zero” or “réi” or “léi” in Japanese
“eber” in Somali”
Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Izbor polovnog automobila
Koliko god da je prešao, isto bi bilo. Taj auto se nikada i nikome ne kvari.
Zato kad je ovde kolega letos pitao gde u CG da nadje majstora za Golfa jer mu je crkao i ne može nazad, svi VW fanovi ćute. Naprosto, ne znaju nijednog majstora za auto, nikad im nije trebao
Zato kad je ovde kolega letos pitao gde u CG da nadje majstora za Golfa jer mu je crkao i ne može nazad, svi VW fanovi ćute. Naprosto, ne znaju nijednog majstora za auto, nikad im nije trebao

There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Izbor polovnog automobila
Za ove dve godine ~20000km, čist lokal. To podrazumeva 3-4 svakodnevna hladna starta i ture od svega par kilometara. Retko kad prelazim >20km u cugu.
Re: Izbor polovnog automobila
Slicna prica i za mog Merca.
Za nesto vise od dve godine i nekih 25k km, samo vodena pumpa nova i to mesec dana nakon kupovine.
Za nesto vise od dve godine i nekih 25k km, samo vodena pumpa nova i to mesec dana nakon kupovine.
Dobra sisa zlata vredi.
- sasa lbg
- Postovi: 1575
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Izbor polovnog automobila
E to vec ima smisla....20 000 km ipak mala km moze ti se verovati.Velja napisao:Za ove dve godine ~20000km, čist lokal. To podrazumeva 3-4 svakodnevna hladna starta i ture od svega par kilometara. Retko kad prelazim >20km u cugu.
Kad si ispisao onolike nule ja mislio ti presao 150000 km.
Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
Re: Izbor polovnog automobila
Ja sam fasciniran, 20 000km bez kvara za jedan VW je zaista uspeh!
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Izbor polovnog automobila
Veljo koliko je presao do sada, obicno su maltene bez odrzavanja do jedno 200kkm, a retkost je neko skuplje odrzavanje pre minimum 300kkm
Послато са GT-N7100
Послато са GT-N7100
Re: Izbor polovnog automobila
@sasa lbg
Pa zar bi te lagao
Jeste mala kilometraža, ali mislim da mi je režim eksploatacije dosta zahtevan. Zimi pogotovo, jer nemam običaj da grejem u mestu kola duže od 15ak sekundi, a odmah imam strme ulice sa dosta zaustavljanja. Cenim da sam ovako izakao dizel-motor kao da sam prešao 50000km dužih tura po ravnom.
@Ivan
Nepoznanica. Po svim pokazateljima u enterijeru >300k, a na satu još uvek ispod 200. Sedišta se odlično drže.
Pa zar bi te lagao

Jeste mala kilometraža, ali mislim da mi je režim eksploatacije dosta zahtevan. Zimi pogotovo, jer nemam običaj da grejem u mestu kola duže od 15ak sekundi, a odmah imam strme ulice sa dosta zaustavljanja. Cenim da sam ovako izakao dizel-motor kao da sam prešao 50000km dužih tura po ravnom.
@Ivan
Nepoznanica. Po svim pokazateljima u enterijeru >300k, a na satu još uvek ispod 200. Sedišta se odlično drže.