Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
https://www.youtube.com/watch?v=Wa17KMr ... r_embedded
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



-
- Site Admin
- Postovi: 1906
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Koja suplja prica. Pa ovo se zna od kad sebe. Propustili su da kazu da ti imas garanciju ali samo u auto-kuci gde si kupio auto tj gde je plin ugradjen. Meni su to odmah u Autogarantu rekli kada sam kupovao Punta. Pre bih rizikovao sa onako dobro uradjenim plinom koji sam imao u Puntu, nego da kupim fabricku ugradnju koja je uradjena nogama sa zakljucanim plinskim ECU (pricam o Puntu). Covek se malo pravi blesav.
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Po čemu je "urađena nogama"? Ja pedantniju i kvalitetniju ugradnju još nisam video (obrazloženo detaljno na drugoj strani teme o mom autu).I šta briga korisnika koji održava auto u ovlašćenom servisu (recimo mene) što mu je Ecu zaključan?
Ovde je reč o kvarnom odnosu prema kupcima i prećutkivanju činjenica, a sve u cilju da bi lakše prodali te automobile i više zaradili. U normalnoj državi bi ih odrali na sudu, a ovde naravno nikom ništa, pojeo vuk magarca.
TT
Ovde je reč o kvarnom odnosu prema kupcima i prećutkivanju činjenica, a sve u cilju da bi lakše prodali te automobile i više zaradili. U normalnoj državi bi ih odrali na sudu, a ovde naravno nikom ništa, pojeo vuk magarca.
TT
Poslednja izmena od Saša u 03 Okt 2015, 22:56, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
I red bi bio da preuzmu na sebe garanciju kad su ga već toliko klepili za uređaj/ugradnju.
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Obično i preuzimaju (ili bolje rečeno kockaju se i idu na to da se verovatno neće desiti ništa tokom tih dve godine, ipak je to nov auto), ali ovde je reč o kupovini produžene garancije a od toga nema ništa jer tu ne mogu tek tako jednostavno da zataškaju šta su uradili jer kupac traži papir od fabrike, a ona ga naravno ne da.
TT
TT
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Kakav pederluk, ne mogu da verujem. Nije mi jasno što je ovaj ugrađivao TNG u glanc nov auto, zar nije postojala opcija kupovine 500L sa fabričkim TNG-om?
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Nije postojala odmah a štaviše ne postoji čak ni sada opcija da ga kupiš sa tim baznim 1.4 motorom (koji se najviše prodaje) već moraš kupiti snažniji 1.4 Turbo motor sa kojim košta preko 16.000 €.
TT
TT
- pedja
- član 001
- Postovi: 15353
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
15.900,00 sa ugradjenim TNGom, po zvanicnom cenovniku.
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Bar je Bax udomio onu Epicu sa 7:10. 

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Da, i dok odabereš boju i dodaš još neku sitnicu, ode on dosta preko 16.000.pedja napisao:15.900,00 sa ugradjenim TNGom, po zvanicnom cenovniku.
@Geza
Stvarno? Nisam znao, mislio sam da je još vozi.

TT
-
- Site Admin
- Postovi: 1906
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Saša napisao:Po čemu je "urađena nogama"? Ja pedantniju i kvalitetniju ugradnju još nisam video (obrazloženo detaljno na drugoj strani teme o mom autu).I šta briga korisnika koji održava auto u ovlašćenom servisu (recimo mene) što mu je Ecu zaključan?
Ovde je reč o kvarnom odnosu prema kupcima i prećutkivanju činjenica, a sve u cilju da bi lakše prodali te automobile i više zaradili. U normalnoj državi bi ih odrali na sudu, a ovde naravno nikom ništa, pojeo vuk magarca.
TT
Pisao sam to vec par puta. Vrlo neuredno sa crevima koja se protezu duz motornog prostora, plinskim diznama zaokrenutim za 180 stepeni taman da sto pre crkvaju, a kada si van garancije ne mozes da ih zamenis kod majstora, jednu koja crkne, vec moras komplet u ovlasecenom servisu jer samo oni mogu da pristupe uredjaju itd. Meni je to bilo dovoljno i jako je veliki problem kada moras da se izujes za 4 dizne po njihovim cenama, umesto da kod najboljeg plinadzije u gradu to zavrsis za 1/4 cene.
Ovi u Kompresoru mozda i nisu rekli coveku, meni u Autogarantu npr jesu. Bez uvijanja i sakrivanja, ako mi ugradimo , garancija na motor moze samo kod nas da se ostvari, mi preuzimamo na sebe, nema dokupljivanja dodatne fabricke garancije. Meni je to bilo vise nego prihvatljivo + sto sam znao ko ugradjuje plin, majstor na glasu u Cacku. Te price kako oni menjaju sediste ventila itd su veoma velike gluposti. Pogotovu sto je vec bila jedna rasprava na cbc gde je otvaran motor Punta sa fabricokom ugradnjom plina i apsolutno nista na glavi nije izmenjeno. Prema tome, taj motor na gas ugradjen u fabrici ce raditi isto kao i onaj ugradjen kod dobrog servisera za plin.
Greska postoji kod prodavca to trebaju da naglase, ali nesto se ne bih kladio da kupac nije znao cim on zna koliko je platio uredjaj i koja je trzisna cena ugradnje uredjaja bila. Umeju ljudi da se prave blesavi.
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Možeš li da malo pojasniš tu teoriju da je ovaj sa klipa znao da mu fabrička garancija neće važiti kad ugradi plin u Kompresoru, ali je opet ugradio iako je tu duplo skuplji nego kod nezvaničnih majstora. Meni to baš nikakve logike nema.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Kako mogu da "vise" neuredno kada imaju mali milion nosača na tačno predviđenim mestima? Džoni druže, ne nasedaj na priče kojekakvih majstora i "majstora" po forumima, prava istina je da su svi oni bili vrlo kivni na FAS i Punta sa fabričkim gasom kada se pojavio jer im je jednostavno uzimao mušterije i izbijao zaradu. Masa ljudi ga je tada kupila (i to masa baš onih ljudi koji najčešće i dolaze kod njih da ugrade gas) a oni ostajali bez posla. I kako misliš da ga neko popravi za 1/4 cene kada komplet tih dizni košta u nabavci 380 evra? (mom poznaniku su u ovlašćenom tražili 400 EUR za popravku - dakle, to je to, nisu to uopšte "njihove" cene već sasvim regularne). Za četvrtinu cene takvi majstori koje pominješ mogu da poprave jedino neku svoju budževinu od uređaja tipa poljski kompjuter, italijanske dizne, turski multiventil, Bog te pitaj čija creva i ostalo... takva cela instalacija baš zato i košta manje od cene ovih dizni.Dzoni_m napisao:Vrlo neuredno sa crevima koja se protezu duz motornog prostora, plinskim diznama zaokrenutim za 180 stepeni taman da sto pre crkvaju, a kada si van garancije ne mozes da ih zamenis kod majstora, jednu koja crkne, vec moras komplet u ovlasecenom servisu jer samo oni mogu da pristupe uredjaju itd. Meni je to bilo dovoljno i jako je veliki problem kada moras da se izujes za 4 dizne po njihovim cenama, umesto da kod najboljeg plinadzije u gradu to zavrsis za 1/4 cene.
Kada je već pomenuto to famozno crkavanje dizni... Moj je utisak je način eksploatacije najveći uzrok tog crkavanja. Naš čova trči da kupi takav auto a godišnje prelazi 6-7.000 km (ako i toliko). Nije ni čudno što crkavaju, takav auto treba da se vozi a ne da propada na parkingu. Moj je savet svima koji nameravaju da kupe auto sa TNG instalacijom da to ne rade ako ne prelaze bar 15.000 km godišnje. Kako to da ja evo za skoro 5 godina i blizu 80.000 km (da kucnem u drvo




Edit: E da, zamolio bih te za link prema toj temi gde su otvarali motor Punta sa fabričkom TNG instalacijom, baš me zanima da to pročitam (pratim i CBC forum i nisam to još video).

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Ova kobinacija radi i više nego dobro. Imao je na Loganu,sada na Astri,službenoj Floridi (pug 1,6), brat u 1,8t i nikad nigde problema.Saša napisao:........budževinu od uređaja tipa poljski kompjuter, italijanske dizne, turski multiventil, Bog te pitaj čija creva i ostalo... takva cela instalacija baš zato i košta manje od cene ovih dizni.....
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Pa radi, ne kažem ništa.
Evo radije komentar jednog poznatog majstora za gasne uređaje upućen čoveku koji je takođe nipodaštavao fabrički uređaj u Puntu i govorio da to ne vredi tih para (prenosim ga u celosti sa jednog specijalizovanog foruma):
Citiram:
"Ja po malo sviram gitaru, slično tako kao što ti po malo popravljaš svoj plinski uređaj. Znam i da je naštimujem, imam elektronsku štimalicu. Postoje skupe i jeftine gitare. Bolje rečeno, postoje loše, osrednje i dobre gitare. Razliku između dobre i loše gitare prepoznaje onaj ko ima sluh, zna dobro da svira taj instrument i može iz njega da izvuče maksimum. Podrazumeva se da može i da je priušti. Iako znam da sviram gitaru svestan sam kakvu gitaru imam i kakav sam "gitarista" te iz tog razloga ne mogu da komentarišem ili upoređujem "Fender", "Gibson" , "Shecter", "MusicMan" i mnoge druge iz te klase. Treba znati i to da npr. set čivija ili jedan magnet za dobru gitaru košta mnooogo više nego moja gitara sa sve pojačalom. Hvala Bogu da ima i tih jeftinih magneta i čivija, da se ljudi spasu muke i bede. Vrhunac bezobrazluka pred nekim majstorom gitare bi bio kada bih rekao da magnet od 3200 dinara zvuči isto ili bolje od onog od 28000din. Možda meni zvuči isto, ja sam ipak amater....
Pozdrav i puno bezbrižnih kilometara ti želim."
Kraj citata.


Citiram:
"Ja po malo sviram gitaru, slično tako kao što ti po malo popravljaš svoj plinski uređaj. Znam i da je naštimujem, imam elektronsku štimalicu. Postoje skupe i jeftine gitare. Bolje rečeno, postoje loše, osrednje i dobre gitare. Razliku između dobre i loše gitare prepoznaje onaj ko ima sluh, zna dobro da svira taj instrument i može iz njega da izvuče maksimum. Podrazumeva se da može i da je priušti. Iako znam da sviram gitaru svestan sam kakvu gitaru imam i kakav sam "gitarista" te iz tog razloga ne mogu da komentarišem ili upoređujem "Fender", "Gibson" , "Shecter", "MusicMan" i mnoge druge iz te klase. Treba znati i to da npr. set čivija ili jedan magnet za dobru gitaru košta mnooogo više nego moja gitara sa sve pojačalom. Hvala Bogu da ima i tih jeftinih magneta i čivija, da se ljudi spasu muke i bede. Vrhunac bezobrazluka pred nekim majstorom gitare bi bio kada bih rekao da magnet od 3200 dinara zvuči isto ili bolje od onog od 28000din. Možda meni zvuči isto, ja sam ipak amater....
Pozdrav i puno bezbrižnih kilometara ti želim."
Kraj citata.
