Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24724
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Mislim da je 2011.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Pa onda je Mercedes bog, posto litar ulja za automatik kosta 1200rsd...
U tim ovlascenim servisima mozes da kupis deo po najnormalnijoj ceni, tipa da te izadje cak i jeftinije nego neki aftermarket delovi, a mogu da te oderu, kupis ceo auto za te pare.
U tim ovlascenim servisima mozes da kupis deo po najnormalnijoj ceni, tipa da te izadje cak i jeftinije nego neki aftermarket delovi, a mogu da te oderu, kupis ceo auto za te pare.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24724
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
BMW ulje za automatike je bilo vise od 20e za litru.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
ALi Mercedes ulje ne prodaje Grand Motors, mislim da je u tome osnovna razilka.
Vec sam pisao, odem u Grand Motors za Volvo kocione plocice, kazu mi cenu i ocekivani rok isporuke.
Odem u Mercedes za Mercedes kocione plocice (koje su jelte identicne i rade ih isti proizvodjaci) i tamo imaju u magacinu i kazu cenu.
Da ne trazim po racunu, mislim da je razlika cene ekvivalentna trosku plocica za 500.000km voznje, tj toliko je skuplji Motors bio.
Tipa 20 evra u Mercedesu a 100 evra u Motorsu za identicni deo samo u drugoj ambalazi.
Vec sam pisao, odem u Grand Motors za Volvo kocione plocice, kazu mi cenu i ocekivani rok isporuke.
Odem u Mercedes za Mercedes kocione plocice (koje su jelte identicne i rade ih isti proizvodjaci) i tamo imaju u magacinu i kazu cenu.
Da ne trazim po racunu, mislim da je razlika cene ekvivalentna trosku plocica za 500.000km voznje, tj toliko je skuplji Motors bio.
Tipa 20 evra u Mercedesu a 100 evra u Motorsu za identicni deo samo u drugoj ambalazi.
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Na stranu sto Grand Motors dere , zna se sta je Volvo , a sta je Mercedes.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
http://youtu.be/NzfPVMh5sZo?t=10
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Pa Mercedes je Alfa Premium.Politika njihove servisne mreze i salona je iznad svega trenutno kod nas u ponudi.Velja napisao:Šta?
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Moje iskustvo sa Grand Motorsom je slično, ja sam pre izvesnog vremena pisao da me je veliki servis za Mazdu 6 (iz 2003) sa 2.0 dizel motorom izašao oko 80-90.000 dinara. Inače veliki servis sam radio negde 2007-2008 ne sećam se tačno ali znam da je po tadašnjem kursu to bilo skoro 1.000 evra.
Ni kada sam prešao na Audija dok sam bio u garanciji nisam po pitanju cene redovnog servisa u Porshe-u prolazio ništa povoljnije nego sa Mazdom u Grand Motorsu, oko 24.000 dinara je bio komplet mali servis za A3 i to 1.6 benzinski motor.
A ovo što se tiče razlike u ceni pločica između Volvo u Grand Motorsu i Mercedes u Mercedesu mislim da je već do same politike servisa.
Zašto tako mislim? Recimo, dok sam bio u garanciji sa Audijem napisao sam koliko su me koštali servisi, sada svi iz VAG grupe pa i Audi ima takozvanu servisnu akciju Servis+ za vozila starija od 4 godine (a garancija je tačno 4 godine) po kojoj te isti taj komplet mali servis košta 12.500 dinara (za moj auto). Čim to nude i po toj ceni znači da im se isplati da rade i sa tim cenama i da je to neka realna cifra ali te dok si garancijom vezan za njih sistematski deru sa duplo većom cenom.
E sada problem Grand Motorsa je što su mu cene iste za sve i uvek, i onda drže te preterane cene konstantno kao ovlašćeni servis, valjda su došli do zaključka da im smanjenje cene za one koji nisu u garanciji neće bitno povećati obim posla jer takvih automobila nema mnogo pa je obim poslovanja u startu ograničen (za razliku od gore pometutih koji se dosta više voze na našim ulicama) i da je sa druge strane servisna mreža tih marki mimo ovlašćenih servisa dosta skromna i da si svakako za neke stvari prinuđen da dođeš kod njih.
I onda kada odeš sa autom koji nije u garanciji kod ovih drugih da kupiš originalan deo možeš proći prilično realno dok sa Grand Motorsom koji ne poznaje dva cenovnika delovi su nerealno skupi.
Ni kada sam prešao na Audija dok sam bio u garanciji nisam po pitanju cene redovnog servisa u Porshe-u prolazio ništa povoljnije nego sa Mazdom u Grand Motorsu, oko 24.000 dinara je bio komplet mali servis za A3 i to 1.6 benzinski motor.
A ovo što se tiče razlike u ceni pločica između Volvo u Grand Motorsu i Mercedes u Mercedesu mislim da je već do same politike servisa.
Zašto tako mislim? Recimo, dok sam bio u garanciji sa Audijem napisao sam koliko su me koštali servisi, sada svi iz VAG grupe pa i Audi ima takozvanu servisnu akciju Servis+ za vozila starija od 4 godine (a garancija je tačno 4 godine) po kojoj te isti taj komplet mali servis košta 12.500 dinara (za moj auto). Čim to nude i po toj ceni znači da im se isplati da rade i sa tim cenama i da je to neka realna cifra ali te dok si garancijom vezan za njih sistematski deru sa duplo većom cenom.
E sada problem Grand Motorsa je što su mu cene iste za sve i uvek, i onda drže te preterane cene konstantno kao ovlašćeni servis, valjda su došli do zaključka da im smanjenje cene za one koji nisu u garanciji neće bitno povećati obim posla jer takvih automobila nema mnogo pa je obim poslovanja u startu ograničen (za razliku od gore pometutih koji se dosta više voze na našim ulicama) i da je sa druge strane servisna mreža tih marki mimo ovlašćenih servisa dosta skromna i da si svakako za neke stvari prinuđen da dođeš kod njih.
I onda kada odeš sa autom koji nije u garanciji kod ovih drugih da kupiš originalan deo možeš proći prilično realno dok sa Grand Motorsom koji ne poznaje dva cenovnika delovi su nerealno skupi.
Rad je stvorio čoveka, a nerad.......gospodina
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Milos napisao:Pa Mercedes je Alfa Premium.Politika njihove servisne mreze i salona je iznad svega trenutno kod nas u ponudi.
Aha... A ja pomislio da im porediš kvalitet automobila

- Day Walker
- Postovi: 23538
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Autopromet takodje nudi popust za servis automobila starijih od 4 god.
Isto tako daju mogucnost da se mali servis radi sa OEM ili zamenskim filterima. Pa kome je sta povoljnije, moze da bira.
Isto tako daju mogucnost da se mali servis radi sa OEM ili zamenskim filterima. Pa kome je sta povoljnije, moze da bira.
Brzine idu u H-a !!!




- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
BT-50?dragvorl napisao:Mislim da je 2011.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Meni ide još dva mala servisa kod ovlašćenih i kraj...bože sačuvaj
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
?Milos napisao:Na stranu sto Grand Motors dere , zna se sta je Volvo , a sta je Mercedes.
Identican deo istog proizvodjaca, ne kapiram sta ti je misao.
Koristi ih i Ford, Opel, Porse, Audi
edit> Poltiika Mercedesa i usluga podrske je neuporedivo bolja, nema dileme ali ovde je reci o prostoj stvari kao sto je prodaja rezervnog dela. Obicna trgovina, ne treba nikakav poseban trud da se bude korektan.
Re: Ovlašćeni vs. neovlašćeni servisi
Pre 30god, u Carnexu se četvrtkom pravila mortadela i čajna za C-market, tj Beograd...
Nije sve isto
Nije sve isto
