Turbo benzinci vs turbo dizeli
- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Renault Clio RS 197
140 ide Skala 55.
P8 Lite TT
P8 Lite TT
Re: Renault Clio RS 197
Fokus je 1.4, automatski menjač. Sve je u redu s autom jer je ovo već drugi rent a car koji vozim na Kipru, a uzimam fokusa ponovo jer ga imam preko veze ispod cene.
Ne znam šta treba da napišem zašto je loš, ali ne ide nikako (jako je spor), mnogo troši, čuje se bezveze, i jednostavno ne vidim nijednu stvar koju bih napisao da je dobra. Auto kao auto je skroz ok, nije ništa lošiji od golfa, upravljanje je lepo, osećaj u krivinama dobar, kočnice dobre, ali motor je jadna katastrofa.
Auto pri svakom preticanju mora da ide pun gas, na autoputu je bespomoćan preko 100 na sat (ubrzanje od 100 do 150 mogu da izbrojim brže nego što on ubrza), uzbrdo na autoputu sa 120 moraš da ubaciš u nižu brzinu i tako, sve neke gluposti koje baš nerviraju.
Ne znam koliko može da ide maks, to 140 sam karikirao, mada na blagoj uzbrdici (ne obična ulica nego autoput, znači baš blaga uzbrdica) ne verujem da može 140.
Ne znam šta treba da napišem zašto je loš, ali ne ide nikako (jako je spor), mnogo troši, čuje se bezveze, i jednostavno ne vidim nijednu stvar koju bih napisao da je dobra. Auto kao auto je skroz ok, nije ništa lošiji od golfa, upravljanje je lepo, osećaj u krivinama dobar, kočnice dobre, ali motor je jadna katastrofa.
Auto pri svakom preticanju mora da ide pun gas, na autoputu je bespomoćan preko 100 na sat (ubrzanje od 100 do 150 mogu da izbrojim brže nego što on ubrza), uzbrdo na autoputu sa 120 moraš da ubaciš u nižu brzinu i tako, sve neke gluposti koje baš nerviraju.
Ne znam koliko može da ide maks, to 140 sam karikirao, mada na blagoj uzbrdici (ne obična ulica nego autoput, znači baš blaga uzbrdica) ne verujem da može 140.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Pa to mu dođe najslabiji agregat sa AT menjačem, kod nas ga ni nema.
Vozio sam neki sedan SE verziju sa NA 2,0 i AT menjačem, troši malo više al ide sasvim pristojno i na terenu tipa Rakovice
Vozio sam neki sedan SE verziju sa NA 2,0 i AT menjačem, troši malo više al ide sasvim pristojno i na terenu tipa Rakovice

Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Takvo ponasanje za 1,4 atmo je na svakom autu koji sam u zivotu vozio ili bio vozen. Ti motori male zapremine nisu ni namenjeni za jurcanje po autoputu, bez problema dostizu i odrzavaju 80km/h cak i na balgim uzbrdicama tipa 5-6%.
Ko hoce vise iz atmo motora uzima 2000 kubika pa navise za ubrzavanja i autoputske brzine.
Doduse na Kipru i nema svrhe auto jaci od 1,4 pretpostavljam pa ga zato i nude.
Ko hoce vise iz atmo motora uzima 2000 kubika pa navise za ubrzavanja i autoputske brzine.
Doduse na Kipru i nema svrhe auto jaci od 1,4 pretpostavljam pa ga zato i nude.
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Moze i 1.4 da se tera lepo. Al sa turbinom 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Skoro ceo Kipar je pod kamerama i generalno niko ne vozi brzo, tako da ima i toga.ljubitelj napisao: Doduse na Kipru i nema svrhe auto jaci od 1,4 pretpostavljam pa ga zato i nude.
Ima jako skupih auta, ali nikoga nisam video da divlja, osim napaljenih vlasnika japanaca sa nekim budževinama od auspuha i blow off ventilima.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Ja sam neko ko je vozio jakog dizela i najnovijeg turbo benzinca. Dizel je bila C klasa 220cdi a benz nova škoda oktavija a7 1.2 tsi sa 105 ks. Naravno da ovi automobili nisu za poređenje, ali po meni mečka leti, a oktaviju sam hteo da zapalim.
Taj tsi je bio druga (kao bolja) iteracija tog motora (efikasniji, imao je kaiš umesto lanca itd...) i potpuno je sranje. Možda je dobar za fabiju, polo, lupo ili tako nesto maleno (pričam o 1.2 tsi) ali u ostalim kolima je NEUPOTREBLJIV. Jbt nas trojica u kolima (uzbrdica )nismo mogli da obiđemo golfa 3 dizela, na putu za Čačak. PUN GAS i neće. Pritom, uzbrdica je bila blaga ali dugačka jedno 600-800 metara.
U Beogradu mi je potrošnja (sa ne baš nežnom nogom na gasu) bila od 9-11 litara lagano. Kada bi ga žena vozila (penzos style) bord bi pokazivao 6l. Po meni, zvuk je odličan (čak i na 1.2) ume pomalo da "zareži," ali ako hoćeš da ide, moraš da ga gaziš. Čim ga gaziš, potrošnja ode u nebesa. Novčanik je to najbolje osećao jer sam svake nedelje išao na pumpu. Sa mercedesom, jednom u 15-20 dana.
Lovačke priče o minimalnoj potrošnji turbo benzinaca zbog ličnog iskustva, ne bih komentarisao.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Taj tsi je bio druga (kao bolja) iteracija tog motora (efikasniji, imao je kaiš umesto lanca itd...) i potpuno je sranje. Možda je dobar za fabiju, polo, lupo ili tako nesto maleno (pričam o 1.2 tsi) ali u ostalim kolima je NEUPOTREBLJIV. Jbt nas trojica u kolima (uzbrdica )nismo mogli da obiđemo golfa 3 dizela, na putu za Čačak. PUN GAS i neće. Pritom, uzbrdica je bila blaga ali dugačka jedno 600-800 metara.
U Beogradu mi je potrošnja (sa ne baš nežnom nogom na gasu) bila od 9-11 litara lagano. Kada bi ga žena vozila (penzos style) bord bi pokazivao 6l. Po meni, zvuk je odličan (čak i na 1.2) ume pomalo da "zareži," ali ako hoćeš da ide, moraš da ga gaziš. Čim ga gaziš, potrošnja ode u nebesa. Novčanik je to najbolje osećao jer sam svake nedelje išao na pumpu. Sa mercedesom, jednom u 15-20 dana.
Lovačke priče o minimalnoj potrošnji turbo benzinaca zbog ličnog iskustva, ne bih komentarisao.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Na 208 uzoraka prosek 6.6l za taj motor u tom autu http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Sa kojom prosečnom brzinom? Moja svakodnevna vožnja je bila Voždovac, KCS, Voždovac, nekada preko bulevara osl. nekada preko V.Stepe i prosek brzine mi je bio od 17-20km/h.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
- Kuzmanovic
- Postovi: 15275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
U kojoj brzini i na koliko obrtaja?nenad.fil napisao:Jbt nas trojica u kolima (uzbrdica )nismo mogli da obiđemo golfa 3 dizela, na putu za Čačak. PUN GAS i neće. Pritom, uzbrdica je bila blaga ali dugačka jedno 600-800 metara.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Pokusali momci sa klikerom na kamen,gde ces na 1.9 TDI.Na njega ni ja ne smem da krenem.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Da se razumemo, sto se tice samih performansi i sve sto agregat nudi vozacu, tu su turbo benzinci bas u debeloj prednosti u odnosu na turbo dizelase.
Iako su moderni turbo dizelasi otisli stvarno daleko, iako je njihov razvoj doziveo ekspanziju, iako sad imamo 2.0 dizelase od blizu 250KS, 3.0 dizelase od blizu 400KS, V8 dizelase koji se bukvalno na pola snage vrte blizu 400KS i jos vece monstrume od 500KS... i dalje su benzinci oni koji neprikosloveno stoje ispred u svakom mogucem aspektu uzivanja u voznji, performansama, zvuku...
Benzinci imaju tu manu velike potrosnje kada se forsiraju sto je jednostavno nemoguce osporiti. Ma i najsavremeniji i najstedljiviji turbo benzinac kad se stisne ima da popije cudo bozije, dok dizela mozes da stisakas koliko hoces a kod njega ce se to manifestovati sa 2-3L vecom potrosnjom i to je to.
Sledeca "mana" benzinaca na nasem trzistu jeste losa situacija sa postprodajom, daleko teze je naci kupca, daleko vise se gubi na ceni...
Sve ostalo ide u njihovu koristi.
To sto po koji dizelas moze da parira ekvivalentnom benzincu, nikako ne moze biti krucijalno posto se radi iskljucivo o izuzetcima i retkim primerima, posto benzinci u velikoj vecini poredjenja odnose ubedljivu prednost u svakom aspektu voznje i performansi (ubrzanje, maksimalna brzina, zvuk, mirnoca u radu...).
Iako su moderni turbo dizelasi otisli stvarno daleko, iako je njihov razvoj doziveo ekspanziju, iako sad imamo 2.0 dizelase od blizu 250KS, 3.0 dizelase od blizu 400KS, V8 dizelase koji se bukvalno na pola snage vrte blizu 400KS i jos vece monstrume od 500KS... i dalje su benzinci oni koji neprikosloveno stoje ispred u svakom mogucem aspektu uzivanja u voznji, performansama, zvuku...
Benzinci imaju tu manu velike potrosnje kada se forsiraju sto je jednostavno nemoguce osporiti. Ma i najsavremeniji i najstedljiviji turbo benzinac kad se stisne ima da popije cudo bozije, dok dizela mozes da stisakas koliko hoces a kod njega ce se to manifestovati sa 2-3L vecom potrosnjom i to je to.
Sledeca "mana" benzinaca na nasem trzistu jeste losa situacija sa postprodajom, daleko teze je naci kupca, daleko vise se gubi na ceni...
Sve ostalo ide u njihovu koristi.
To sto po koji dizelas moze da parira ekvivalentnom benzincu, nikako ne moze biti krucijalno posto se radi iskljucivo o izuzetcima i retkim primerima, posto benzinci u velikoj vecini poredjenja odnose ubedljivu prednost u svakom aspektu voznje i performansi (ubrzanje, maksimalna brzina, zvuk, mirnoca u radu...).
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Kuzmanovicu,
Ma bio sam u "naletu" sto bi se reklo i mislio sam da ću da ga samo prešišam pošto je bila relativno blaga uzbrdica i pravac. Bio sam u petoj, prebacio u četvrtu i na kraju ga bezuspešno vijao u trećoj. Papučica do poda i neće. Da vraćam u drugu i teram obrtaje na milion bi već bio overkill, tako da sam odustao jer je nailazila krivina.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Ma bio sam u "naletu" sto bi se reklo i mislio sam da ću da ga samo prešišam pošto je bila relativno blaga uzbrdica i pravac. Bio sam u petoj, prebacio u četvrtu i na kraju ga bezuspešno vijao u trećoj. Papučica do poda i neće. Da vraćam u drugu i teram obrtaje na milion bi već bio overkill, tako da sam odustao jer je nailazila krivina.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Nemam edit na telefonu.
Taj bedni tsi (za mene) isporučuje nešto smesno Nm tipa 170, i uz smešnu kubikažu ne može Bog zna sta da uradi u automobilu od 1300 i kusur kilograma.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Taj bedni tsi (za mene) isporučuje nešto smesno Nm tipa 170, i uz smešnu kubikažu ne može Bog zna sta da uradi u automobilu od 1300 i kusur kilograma.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Ja danas sa tim motorom u Fabiji jurio Leona FR od 170 KS. Odlazi mi, ali jako slabo. Posto mi je to drugar zvao me je odmah da pita koji je motor u Fabiji.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Sent from my SM-N910C using Tapatalk