Stariji automobili...

Oldtimeri, youngtimeri i automobilski klasici
Odgovori
Korisnikov avatar
TheWickerMan
Reactions:
Postovi: 11201
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Stariji automobili...

Post od TheWickerMan »

GSI,GTI,CRX, sve su ih zvali kovčezi na točkovima.

sent from Lumia 640LTE using Tapatalk Classic
Korisnikov avatar
Risto
Reactions:
Postovi: 6023
Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
Lokacija: Klagenfurt, AT

Re: Stariji automobili...

Post od Risto »

kako je CRX stajao u toj prici? uopste, koji auto je bio najkompletniji hatch tog vremena?
Korisnikov avatar
TheWickerMan
Reactions:
Postovi: 11201
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Stariji automobili...

Post od TheWickerMan »

Risto, to je tema za dobru diskusiju :)

sent from Lumia 640LTE using Tapatalk Classic
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Stariji automobili...

Post od methane.master »

Mladen7 napisao:Jeste i isto mi je bio jako zanimljiv, ja sam 97 imao GSi 16v, sve što je išlo dobro bilo je i opasno sem nekih većih auta, tad nije bilo ovih xy sistema asistencije, korekcije itd. Al je bilo uživanje :-)

TT
Plus mnogo lakši od današnjih takvih automobila, kao i ostali koje je Wicker pominjao.
Risto napisao:kako je CRX stajao u toj prici? uopste, koji auto je bio najkompletniji hatch tog vremena?
CRX je derivat Civica, klasa više od pomenutog Suzuki GTi, i bio mnoooogo skuplji. Imao je za ono vreme neke šizofrene Hondine motore (na kraju su dogurali do 120 KS iz 1600 ccm atmo), koji su se vrteli nenormalno visoko, što im je i do danas ostala karakteristika.

Teško pitanje šta je bilo najbolje, treba prvo definisati period. Bilo je tu mnogo zanimljivih automobila.
Širim haos!
Korisnikov avatar
Risto
Reactions:
Postovi: 6023
Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
Lokacija: Klagenfurt, AT

Re: Stariji automobili...

Post od Risto »

CRX je auto na koji sam se dosta "pržio" kao dete, čini mi se da je bio sjajan auto za to vreme.

Može li poređenje cene, koliko je koštao u odnosu na recimo Golfa/Civica? Meni strašno nedostaju takvi automobili, poput CRX-a...
Korisnikov avatar
elMaestro
Reactions:
Postovi: 3434
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:07
Garaža: C2

Re: Stariji automobili...

Post od elMaestro »

methane.master napisao:
CRX je derivat Civica, klasa više od pomenutog Suzuki GTi, i bio mnoooogo skuplji. Imao je za ono vreme neke šizofrene Hondine motore (na kraju su dogurali do 120 KS iz 1600 ccm atmo), koji su se vrteli nenormalno visoko, što im je i do danas ostala karakteristika.

Teško pitanje šta je bilo najbolje, treba prvo definisati period. Bilo je tu mnogo zanimljivih automobila.
Isao je i do 150ks. CRX me uvek fascinirao na vise polja, pocevsi od izgleda pa sve motora. Btw taj period hh-eva je meni stvarno sjajan i poprilicno mi je zao sto nisam iz te generacije koja je mogla da vozi dobre, mlade primerke tih auta. Iako su tada proizvodjaci praktikovali sistem sa sto vise konja i samo da ide na pravcu, ima nesto u tim autima. Prost primer su i turbo swapovi u Kadeta npr. Provozah relativno skoro jednog u koji je malo pre toga ubacen c20let i jos nista sem motora nije radjeno na njemu, ono i u sasvim ok uslovima kakvim sam ga probao je na granici upotrebljivosti, po mokrom mogu samo da zamislim. Ali opet, nekako je kul :)
Имам једно потпитање...
Korisnikov avatar
Milos
Reactions:
Postovi: 9057
Pridružio se: 04 Feb 2012, 23:30
Garaža: tedeijevi geteijevi

Re: Stariji automobili...

Post od Milos »

Flatnose :)

Slika
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Korisnikov avatar
Blackshadow
Reactions:
Postovi: 827
Pridružio se: 22 Dec 2013, 01:41
Garaža: W 211 2004 E200 NGT 163KS
Lokacija: Voždovac

Re: Stariji automobili...

Post od Blackshadow »

Kuzmanovic napisao:I 205 GTI je vazio za mrtvacki sanduk tih godina.
Jeste, s tim što je 205 bio pegla u odnosu na suzuki. Slika
Kanis li pobijediti, ne smijes izgubiti!
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Stariji automobili...

Post od starac vujadin »

Iako su tada proizvodjaci praktikovali sistem sa sto vise konja i samo da ide na pravcu, ima nesto u tim autima.
To uopšte nije tako. Većina se ponašala odlično u krivinama.
Blackshadow napisao:
Kuzmanovic napisao:I 205 GTI je vazio za mrtvacki sanduk tih godina.
Jeste, s tim što je 205 bio pegla u odnosu na suzuki. Slika
Pa, i ne baš. 205 GTI je umeo da podmuklo zabacuje rep kao da ima zadnji pogon. Bio je bolji od Suzukija u ležanju na putu, ali ne baš ubedljivo bolji. Suzuki je bio mnogo bolji mehanički od Peugeota.
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Stariji automobili...

Post od starac vujadin »

Risto napisao:CRX je auto na koji sam se dosta "pržio" kao dete, čini mi se da je bio sjajan auto za to vreme.

Može li poređenje cene, koliko je koštao u odnosu na recimo Golfa/Civica? Meni strašno nedostaju takvi automobili, poput CRX-a...
U Srbiji je CRX koštao oko 28000-30000 DM, Civic 1.6 16v s istim motorom oko 25000 DM, Suzuki oko 18000-20000 DM, Mazda 323f 20000 DM...to su bili hit automobili kod nas u 90-im.
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Stariji automobili...

Post od starac vujadin »

Kuzmanovic napisao:Zna li neko nesto vise o ovom GTI-u, kakav je bio u svoje vreme sto se tice performansi, upravljanja, kocenja i sl?
Suzuki je imao izvanredne perfomanse kakve danas samo mogu da sanjaju kola od 115ks. Motor i menjač fenomenalni, nesalomivi, vrteli su se neverovatno. Motori su bili toliko pouzdani da su bez problema izdržavali sezone i sezone trka i civilnu vožnju...nezamislivo za današnje vreme.
Ležanje je bilo problem čim se pređe 160, auto je opasno lelujao na pravcima. Ali, to se sve dalo srediti ko je hteo, pa je zbog toga i bio toliko uspešan u trkama.

Kod nas ima malo dobrih jer us često vožene trke s njim i baš su gaženi, mada auto uopšte nije krš, daleko od toga. Mnogo bolje urađen auto od svoh evropskih hatcheva tog doba. Kod nekog normalnog vlasnika bi bez problema mogao da izgleda odlično i da ide i dan danas bez problema.
Korisnikov avatar
Blackshadow
Reactions:
Postovi: 827
Pridružio se: 22 Dec 2013, 01:41
Garaža: W 211 2004 E200 NGT 163KS
Lokacija: Voždovac

Re: Stariji automobili...

Post od Blackshadow »

Apsolutno tehnički superioran, ako se dobro sećam
1300 kubika 16v sa oko 100konja.
Karoserija je bila nekako uska a visoka, (možda po dimenzijama i nije bilo tako) meni je delovao malo nezgrapno ali sam obožavao taj autić.
Kanis li pobijediti, ne smijes izgubiti!
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Stariji automobili...

Post od starac vujadin »

101 sa katalizatorom, 115ks bez...naravno, svi su vadili katalizator da bi imali 115 :)
Korisnikov avatar
Blackshadow
Reactions:
Postovi: 827
Pridružio se: 22 Dec 2013, 01:41
Garaža: W 211 2004 E200 NGT 163KS
Lokacija: Voždovac

Re: Stariji automobili...

Post od Blackshadow »

I menjali eprom u računaru.
Kanis li pobijediti, ne smijes izgubiti!
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Stariji automobili...

Post od starac vujadin »

To samo kod trkača...čačkanje po ecu je bila velika egzotika u to vreme.
Odgovori