
Sent from my Tapatalk using Alcatel One Touch Idol
Vw je imao i SCR i NoX trap. Imas 4 komponente gasova koje euro norme limitiraju, emisija cadji, CO, nesagoreli ugljovodonici i Nox, E5 na E6 su smanjili NOx i ugljovodonike, CO i cestice ostale iste.. Imas sve to ovde https://en.m.wikipedia.org/wiki/Europea ... _standardsXepoj87 napisao:Dragvorl, jel samo nox bitan za euro6? I kako ga to vw imao, a sada ga nema?
Sent from my Sony
Ok, ako je takva procena da bi isto bilo i sa benzincem. Ipak ja mislim da ne bi bila ista situacija niti iste posledice kod benzinca na osnovu iskustva sa nekim motorima tj oba goriva.nikaragva napisao:
Sve pobrojano u vezi moje zamene motora bi se meni apsolutno isto desilo i da sam imao motor na benzin, ne bi me nista izvadilo u tom slucaju. Pa mislim da je pominjanje moje zamene motora, u kontekstu dizel vs benzin, irelevantno.
+1Xepoj87 napisao: Pazi, uzmemo moj auto 2.2 cdi, 190ks i uzmemo recimo DayWalkerovu Astru 1.6T 180ks.
Idu otprilike isto, oko 8 do 100, mozda je moj i brzi malcice.
Moj ce meni divljanjem u gradu dici sa 8l, na 11-12l.
Daywalkerova astra ce takvim rezimom da mi trosi, umesto 10l, jedno 18l.
Vozio sam identicnu c klasu kao moju, samo 180 turbo benzinac i potrosnja mi je bila 18l.
Nije bitno samo procentualno, bitno je kolicinski koliko ce manje dizel trositi divljanjem.
Evo Goblinovof primera A8 4.2 tdi, koji ke malcice i brzi od A8 4.2 benzinca, a trosi 9.5l poslednjih 50k km. Mislis da benzincu nije 50% vise?
Tu je 50% 5l, a kada se i dizel i benzin dupliraju gazenjem, razlika bude 10l, a procentualno isto![]()
A onda zaista uzmes pravi primer slicno performansnog motora, 1.6 turbo, kao sto sam i rekao, a ne 1.4 i vidis da manji i i dalje malcice sporiji automobil, trosi vise nego duplo vise:Uroš S. napisao:Sve su to "meni se čini" i "ja bih rekao" ocene. Ne može tako da se poredi. Ovo je npr već neki početak:
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... ower_e=151
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
I onda ispadne da je realna razlika 15ak % u maksimalnoj potrošnji, a u srednjoj ti je razlika oko 10%. A ovde se gađate sa nekih 50%. I to je ovaj Opelov motor daleko od nekog štedljivog, em je bio zastarele konstrukcije u trenutku kada se pojavio.