Pajina obnova voznog parka

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Zaključana tema
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Pajina obnova voznog parka

Post od methane.master »

trojanac napisao: Što se Clia tiče, baš smo "testirali" u mestu Clio methane.mastera, prošli put kad smo se skupili kod Arene. Meni lično sasvim korektan auto, stavljam
Na skupu u Košutnjaku Paja reče da mu Renault nije baš interesna sfera, ili grešim? Što se Clia 3 tiče, 1,2 16V je po meni ipak preslab motor za njega. Odradiće on korektno i grad, čak i putovanje, ako se vozi pažljivo, ali fali mu snage u niskim obrtajima, a mase ima. Bolja opcija je TCe, ili neki od dCi varijanti, najbolja ona od 85KS (sada je valjda zovu 90). Druga stvar vezana za Clio je što u onoj Specijalnoj ponudi na sajtu, u listi modela više nema Clia. :zbunjen:
Širim haos!
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32199
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Pajina obnova voznog parka

Post od trojanac »

Mislim da Paja svakako ne bi jurio nov Clio, nego star godinu-dve, sa jačim motorom i opremom. U svakom slučaju, ja sam samo izneo mišljenje da je auto jedan od boljih u klasi, bar po meni. Naravno, ne mora svakom da se svidi.
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
Paja
Reactions:
Postovi: 14752
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Pajina obnova voznog parka

Post od Paja »

Definitivno nisam fan Renoa ali nisam ni iracionalan da ne proznam da je Clio dobar auto i da ga vredi pogledati i kupiti ako natrči nešto da valja. Jbg, da kupujem novo mogao bih da biram, ali kod polovnih je priča malo drugačija.
Jazz mi je odličan auto ali ih jako malo u prodato kod nas i retki su u oglasima a i pitanje je da li su benzinci dovoljno jaki za moje potrebe. Ako naleti neki sugurno ću ga dobro pogledati.
Note je takođe interesantan mada nisam siguran da je prodavan sa dci motorima. Za benzinac Trojanac reče da je kilav.
Jaris sa 1.33 motorom je isto kilav ako je verovati Baxu, a verovati mu je.
Obrni okreni knjiga spadne na tri četiri ozbiljna kandidata. Corsa i Punto 1.3 mjet od 90-95 ks, Clio 1.5 i pug 207 1.6 hdi.
Sledeći problem je što je kod nas prodavano jako malo jakih dizela u ovim vozilima, a ako se doda i dobra oprema izbor je još manji.
Primera radi po sadašnjem cenovniku Punto evo iz prvog posta je nov danas oko 15.000 eura. Recimo da ta cena može da se obara u salonu ali je i dalje ogromna i jako je malo ljudi spremno da da toliki novac kad za isti može da kupi lep auto iz C segmenta što samo znači da je tržište ovakvih mladih polovnjaka kupljenih u Srbiji jako malo.
Ne pada mi na pamet da kupujem vozila iz uvoza i vozila koja su starija od mog punta. Prosto ne vidim rezon u tome.
Verovatno ću čim malo zalečim rane otići do Kompresora da vidim Punta.
Bitno je da nigde ne žurim. Verovatno bi bilo najpametnije sačekati jesen i videti šta će biti sa evrom i odlučiti da li uzimati kredit ili ne, ali otom potom.
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32199
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Pajina obnova voznog parka

Post od trojanac »

Evro će da propadne, tako da ako gi imadeš, potroši dok nešto vredi. :kezo:
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Pajina obnova voznog parka

Post od NexT »

1.4 u JAzzu jako lepo ide. Drugarica vozi taj auto (doduse roze :kezo: ) i stvarno je best buy sto se tice svega osim motorizacije. Tj, da me neko ne shvati pogresno, 1.4 je vrhunski motor, jako lepo ide, lepo se vrti, i ne trosi mnogo, ali za Pajine potrebe, mislim da je pogresan.
Jazz i taj motor nisu pravljeni da se voze 130-140 po auto-putu...
Druga strana je enterijer Jazza kkoji je na nivou C segmenta, a usudicu se da kazem da ima vise mesta i od nekih predstavnika istog...

Dakle, zbog par stotina km auto-putem bih gledao iskljucivo nesto od dizela. Mana tih malih autica je sto i medju jacim motorima imaju slabije verzije (tipa 1.6 hdi su 98% od 90 konja) uz koje ide menjac sa 5 brzina.

Ili batali sve to i nateraj kuma da uzmes Astru...
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Pajina obnova voznog parka

Post od Floyd »

Ako imas vezu u onoj auto kuci a pored toga ti se i svidja Punto Evo, onda imas dobitnu kombinaciju :)
Nadam se da je Evo malo unapredjen po pitanju kvaliteta enterijera u odnosu na GP koji mi se nikako ne dopada.
Sto se dizajna tice, pre bih vozio Fiata nego ove nove retardirane Pezoe (iako mi je nekada 206 bio omiljeni auto B segmenta) ili Citruse.
Stjepa
Reactions:
Postovi: 2206
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:36
Kontakt:

Re: Pajina obnova voznog parka

Post od Stjepa »

Jazz, Yaris, Note, Corsa, Clio... :zbunjen:
Vozis Punta pa bi da predjes na nesto komfornije i sto je vise naklonjeno voznji na otvorenom putu. Moram priznati da su sve ovo teske azdaje naspram punta. :prdi: Tj sve je to isto s* drugo pakovanje. Cisti primer Yaris 1.33 - dovio bi oko 100 kubika vise i par konjica. U prevodu nista za sta se vredi cimati prodavati punta onda.
Eventualno neka dobit je pri jacem motoru, recimo 1.4, 1.5, 1.6 bilo u dizel ili benzin varijanti + sto bi omzda ima nesto vise opreme u tom nekom drugom autu. Al opet... Menjao bi Punta zbog recimo Clia zarad komfora. Pa logicnije je otici onda na Megana, zar ne? E sad Clia bi recimo gledao generaciju III. Za slicnu sumu novca bi se nasao Megan generacije II. Kazem slicnu jer se ogradjujem da li bi to bilo recimo 1000e gore. A u toj igri meni ne bi smetalo sto je taj Megan recimo 2008 dok je Clio 2009, recimo.
Yarisa smatram jos sprcenijim vozilom tako da bih sa tim amblenom gledao recimo Aurisa.
E sad ces ti da kazes kako su to velika vozila, pa prostor za parking, pa ti volis manja... Onda je najbolje da zadrzis Punta. Najmanje gubis jer sa ostilima u rangu po meni ne dobijas nista specijalno vise.
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Pajina obnova voznog parka

Post od Floyd »

Neko jednostavno hoce noviji i moderniji auto.
Nije nuzno da se uvek ide na visu klasu ;)
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32199
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Pajina obnova voznog parka

Post od trojanac »

Stjepo, e neka si mu rek'o! On je nas našao da zajebava. :kezo: :kezo: :kezo:

EDIT: Slažem se da je C segment bolji izbor, kako god okreneš, ali poštujem tuđi izbor.
Posetite www.garaza.rs !
Stjepa
Reactions:
Postovi: 2206
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:36
Kontakt:

Re: Pajina obnova voznog parka

Post od Stjepa »

Pa ja to zato sto je rekao u prvom postu.
paja napisao:Suština cele priče je da zbog posla sve češće vozim van grada, naročito auto-putem gde PC pokazuje sve svoje slabosti i mane. Koliko punto bio ok za grad i solidno podnosio magistralu toliko na auto-putu nema šta da traži. Ne radi se više o putu na more jednom godišnje, već o više mesečnih vožnji od po nekoliko stotina kilometara posle kojih sam isceđen ko krpa.
U suštini meni B segment odgovara gabaritima i troškovima exploatacije tako da bih se najradije zadržao u istom segmentu ali bih gledao neki auto koji bolje podnosi auto-put ako je to uopšte moguće obzirom na veličinu klase.
Recimo Yaris mozda ima savremeniji agregat, zanimljiviji dizain (ovo je subjektivno pa kazem mozda) ali itekako sumnjam u njegove sposobnosti na ap. Sta tu moze da bude svetlosnim godinama ispred Zunta da bi bio dominantniji tamo? Kako li se ponasa na bocnom vetru?
Clio II, auto sa kojim ima iskustva, za haos na auto putu. Moze on da dostigne do neke vece brzine, da se ne bi nadmetali ciji je veci necemo pominjati koje, ali svaka prica o uzivanju u takvoj voznji prestaje kada se predje 120km/h. Leluja jer je lagan, pretices slepera cini ti se da ces u jendek od vetra, onaj jadan motor urla i kao da porucuje "sta mi to radis, jesi li normalan?!" ... Pak sa Cliom III nemam iskustva sem nesto malo sa Draganovim RS-om, ali to je skroz druga filozofija vozila. Ali cenim da sam auto kao auto ne moze biti nesto mnogo stabilniji od prethodnika. Neke stvari se mogu nadoknaditi agregatom. Recimo 1.5dci, pa da mu samo dostizanje i odrzavanje brzine ne bude problem. Ali ponasanje auta u globalu... hmmm
Tako da znam zasto sam napisao ono gore.
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32199
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Pajina obnova voznog parka

Post od trojanac »

Mislim da razlike ipak postoje i da su osetne, jer ipak je PC neka najniža klasa tog B segmenta. Ne može biti isto u Puntu od 7000e i nekom drugom autu koji košta 50% više. Jeste to isti segment, ali bolja zvučna izolacija, kvalitetniji materijali, više prostora, više opreme i nešto jači motor, doprinose da se i putovanja na većim brzinama svakako lakše podnose. Ne može se to meriti sa putovanjem u limuzini iz D segmenta, ali neka razlika mora da postoji.
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
Texonja
Reactions:
Postovi: 4510
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:09
Garaža: X3
Lokacija: Poker table

Re: Pajina obnova voznog parka

Post od Texonja »

Stjepa napisao: Yarisa smatram jos sprcenijim vozilom.
Smatras ga ili si ga vozio? Meni je Yaris bolji od Punta, pa i Pola. (isto kaze drugar koji ima Yarisa 1.0 i Pola 1.2, oba stara godinu dana). Jedina mana mu je sto je uglavnom skuplji od ostalih iz klase.
Sto se tice onog 1.33 motora, nisam ga vozio pa nemam pojma, ali ovaj 1.0 vvt-i je stvarno slab. Jednako slab kao i Polo 1.2 , nista gore, nista bolje, obojica su trocilindrasi. Taj 1.33 vvt-i je 4-cilindras, kazem opet nisam ga vozio pa ne mogu nista da tvrdim, ali cenim da bi trebalo bas lepo da ide i da je prava mera za tu sasiju.

Inace, "sprceni" :x :kezo: Yaris ima mesta u kabini za vozaca vise nego BMW i Golf, osecaj prostranosti je neverovatan, lepo upija rupe s obzirom koliko je mali auto, na zadnjoj klupi moze normalno da se sedi, jos pride nema onaj centralni stub koji smeta nogama ako vozis 5. osobu. Zadnja klupa mu se pomera napred-nazad, pa mozes da balansiras izmedju toga da li zelis mesta za one koji sede pozadi na ustrb gepeka ili zelis veci gepek ako niko ne sedi pozadi. Istina, taj gepek je zaista mali, pa je za bilo kakav put duzi od 2 dana neophodan kofer na krovu, ali svaki auto ovog segmenta ima mali gepek. Kao jos jednu veliku manu Yarisa mogu da navedem sedista koja su blagi uzas za sve duze od pola sata voznje. Tu bi trebalo doplatiti za nesto valjanije.

Sto se tice Honde Jazz, mislim da je to odlican predlog. Takodje, ne vidim da se pominje SX4, koji je meni jednako super autic za visoke gradske ivicnjake, kao i za parkiranje jer je u sustini B segment.
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Korisnikov avatar
Paja
Reactions:
Postovi: 14752
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Pajina obnova voznog parka

Post od Paja »

trojanac napisao:Mislim da razlike ipak postoje i da su osetne, jer ipak je PC neka najniža klasa tog B segmenta. Ne može biti isto u Puntu od 7000e i nekom drugom autu koji košta 50% više. Jeste to isti segment, ali bolja zvučna izolacija, kvalitetniji materijali, više prostora, više opreme i nešto jači motor, doprinose da se i putovanja na većim brzinama svakako lakše podnose. Ne može se to meriti sa putovanjem u limuzini iz D segmenta, ali neka razlika mora da postoji.
Upravo tako s tim što bih dodao i generacija dve noviji model.
Ne kupujem ja auto za auto-put nego za grad ali da autoput podnosi bolje od PC-a. Ne očekujem raketu, ali sam siguran da je npr nova korsa sa adekvatnim motorom koji prate i adekvatno široke gume dosta bolja.
Sigurno neću kupiti auto pre nego što ga iztestiram kako valja, tako da nema zaletanja.


SX4 je jako zanimljiv auto i razmišljam i o njemu. Kod njega mi smeta što nemam pouzdanog majstora.
Stjepa
Reactions:
Postovi: 2206
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:36
Kontakt:

Re: Pajina obnova voznog parka

Post od Stjepa »

Texonja napisao:Smatras ga ili si ga vozio?
To koliko sam ga vozio maltene kao i da nisam. Na srpskom - 2 kruga obrnuo i to je to. I utisak je bio 'gradski auto, ok i to je to". Sto se tice motora nisam imao saobracajnu a vidim koji je, al trebalo bi da je 1.0. Posto sam se pravio nesto pametan i trazio neka zapazanja (onaj test automobila do 10k e) motor se u nesto zustrijem rezimu ponasao kao da dizelas sa turbo rupom. :kezo: kad udje u vise obrtaje. Tako da mi je sveukupan utisak o autu od tad - nit smrdi nit mirise, nista specijalno sto bi me privuklo pri kupovini novog. Kod polovnjaka je kao sto smo utvrdili uvek drugacija prica jer se uvek juri onaj u boljem stanju
Korisnikov avatar
elMaestro
Reactions:
Postovi: 3432
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:07
Garaža: C2

Re: Pajina obnova voznog parka

Post od elMaestro »

Ako variš dizajn ovo je super ponuda: http://www.polovniautomobili.com/oglas1947341/kia_soul/
Meni je Fiesta doličan auto, ako ti odgovaraju dimenzije:
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... oldnew=all
Имам једно потпитање...
Zaključana tema