
Chip-tuning
Re: Chip-tuning
Bord laže posle remapa, prosto ko pasulj. 

Re: Chip-tuning
Bord hoće da laže uvek ali kazaljka i koliko češće ili ređe dosipaš govori za sebe. Bitnije su mi bile performanse. Prva je bila kratka, sad je to bolje i lepše se vrti i brže navlači obrtaje. Ume i ESP da proradi i zadnji deo da vrdne ako sam neumeren u krivini. Sve je to smešno za dizela 1.6 u poređenju sa nekim življim benzincem ali ipak mnogo bolje nego fabrički. Prosto naprosto mnogo bolje nosi svoju težinu. Da sam ovako nasvirao nesuđeni 2.0 bilo bi oko 200 konja, na 1300kg fino. Ima vremena, da vidimo šta će biti s tom VW igrankom
Poslednja izmena od Ivan75 u 17 Okt 2015, 01:16, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Chip-tuning
Kazaljka je sigurno merodavna. 
Verujem da ide bolje posle remapa, podržavam akciju, ali ne treba biti nerealan. Ako se vozi brže, trošiće više, remap ne može da okrene zakone fizike.

Verujem da ide bolje posle remapa, podržavam akciju, ali ne treba biti nerealan. Ako se vozi brže, trošiće više, remap ne može da okrene zakone fizike.
Re: Chip-tuning
Ja sam napisao kako jeste, niti vozim neku alu da se hvalim niti reklamiram tjunera. Ama ništa nerealno nisam napisao i mator sam za laganje o kolima, izvrćeš i vadiš iz konteksta. Uostalom opšte poznata stvar da se remapom bolje iskorišćava gorivo, smeša se menja između ostalog. Ne da ide bolje nego je oživeo. A ni Dyno ni precizna potrošnja me ne zanimaju hvala bogu.
- stefankmn
- Pobednik Garaža - Kup takmičenja
- Postovi: 1365
- Pridružio se: 03 Feb 2015, 12:09
- Garaža: VW PASSAT B8 1.6 TDI
Re: Chip-tuning
Ovo bi mogao da bude odgovor zasto uvek meni na boardu pokazuje 2L - 2.5L manje nego realna potrosnja auta. ( proracun potrosnje putem formule kolko je goriva sipano x 100 / koliko je predjeno km )nidza napisao:Bord laže posle remapa, prosto ko pasulj.
Re: Chip-tuning
Kombinacija toga i starih dizni, plus mislim da nas kradu na pumpama svi vrlo slično.
Tapatalk
Tapatalk
Re: Chip-tuning
Krade se 100%
- Day Walker
- Postovi: 23514
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Chip-tuning
Nis i gazprom prednjace u kradji.
Samo na njihovim pumpama moze da mi stane litara koliko inace ima rezervoar, a da pritom nije jos ni rezervu upalio
Sent from my iPhone using Tapatalk
Samo na njihovim pumpama moze da mi stane litara koliko inace ima rezervoar, a da pritom nije jos ni rezervu upalio

Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Chip-tuning
Nista nije preterano, uvek i svaki put je ista standardna vrednost na ma kom atmo motoru i u ma kom kutku planete.Ji 4Tze napisao:Čuo sam za standarde al preteruješ po običaju i ekstremne tj granične vrednosti predstavljaš kao da su prisutne na dobar dan.
Možda će razlika biti u primetna u nekoj meri al tome senzori i služe da, uz mapu, ECU upegla razlike.
Inače će na moru auto da ide 10-20% bolje nego na planini što je danas besmisleno.
Niti senzori niti mape niti ECU niti bilo sta ne moze da promeni gustinu atmosfere i vazduha koji se usisava. Napisano je koliko iznosi procentalno razlika. Nije mozda nego sigurno i uvek shodno zakonima fizike koji i dalje vaze danas kao i ranije.
Imas potpuno pogresnu predstavu cemu sluzi elektronika na motoru, ne radi to sto si zamislio.
Besmisleno je da zelis da verujes da je danas drugaciji vazduh po fizickim osobinama nego prethodih godina decenija i vekova pa vise ne vaze jasno ustanovljene zakonitosti.
Naravno da ce na moru da atmo motor bolje dise nego na planini, isto kao sto i covek ima problem sa disanjem na visini po istom osnovu razredjenog vazduha. Koliko % se vrlo lako izracuna prema nadmorskoj visini.
Razlika poraste i do 30% u nekim delovima sveta.
1% na svakih 150metara.
- Day Walker
- Postovi: 23514
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Chip-tuning
Pa i ne sipam vise... Poslednji put sam sipao G100 da probam i ispostavilo se kao i ranije, nije ni blizu rezerve bio a sipali mi 52,5l... A rezervoar 56l...Ivan napisao:Pa sto sipate onda tamo ili sto se ne zalite?
Послато са GT-N7100
Brzine idu u H-a !!!




Re: Chip-tuning
Već sam pisao. Meni na svim pumpama ovde isto stane. Jedino u Sloveniji stane više nego što mi je rezervoar.
Tapatalk
Tapatalk
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Chip-tuning
Nidzo i ostali koji ste mi odgovorili,
Ne sumljam ja da mu on sa cipom smanji potrosnju, da bolje ide i jos ponesto...Ali koliko je to dobro? Ipak menjas neke fabricke standarde. Menjas nesto sto je inženjer projektovao. Ja sam mislio na stepen sigurnosti motora - odnos kriticnog i radnog napona, a ne na stepen sigurnosti vozaca u saobracaju koji dosta zavisi od njegove sposobnosti i znanja iz doticne oblasti.
Čipovanja koja se rade tako sto se promeni nesto u kompjuteru automobila, eventualno doda neka elektronska komponenta, nisu dobra iz razloga sto se stepen sigurnosti smanjuje, jednostavno taj motor nije testiran za tu snagu i sve ostalo. Ne sumnjam da mu se poveca snaga i smanji potrosnja, ali da to tako treba, fabrika bi ga napravila takvog. Drugo je kada se urade neke mehanicke promene, pa se taj motor kao jaci podvrgne ozbiljnim testovima, pa se tako utvrde neke stvari.
Ako nekad i cipujem svoj auto, to cu uraditi svestan da ce dobiti na snazi, mozda ce se smanjiti potrosnja, ali stepen sigurnosti ce mu biti smanjen. Jbg, ne moze i jare i pare, kako nas narod kaze.
Hvala vam na odgovorima.
Ne sumljam ja da mu on sa cipom smanji potrosnju, da bolje ide i jos ponesto...Ali koliko je to dobro? Ipak menjas neke fabricke standarde. Menjas nesto sto je inženjer projektovao. Ja sam mislio na stepen sigurnosti motora - odnos kriticnog i radnog napona, a ne na stepen sigurnosti vozaca u saobracaju koji dosta zavisi od njegove sposobnosti i znanja iz doticne oblasti.
Čipovanja koja se rade tako sto se promeni nesto u kompjuteru automobila, eventualno doda neka elektronska komponenta, nisu dobra iz razloga sto se stepen sigurnosti smanjuje, jednostavno taj motor nije testiran za tu snagu i sve ostalo. Ne sumnjam da mu se poveca snaga i smanji potrosnja, ali da to tako treba, fabrika bi ga napravila takvog. Drugo je kada se urade neke mehanicke promene, pa se taj motor kao jaci podvrgne ozbiljnim testovima, pa se tako utvrde neke stvari.
Ako nekad i cipujem svoj auto, to cu uraditi svestan da ce dobiti na snazi, mozda ce se smanjiti potrosnja, ali stepen sigurnosti ce mu biti smanjen. Jbg, ne moze i jare i pare, kako nas narod kaze.
Hvala vam na odgovorima.

- Uroš S.
- Postovi: 10986
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Chip-tuning
Ako je motor iz fabrike izašao sa 100ks, sigurno nije projektovan tako da se raspadne na 105ks. Postoji neka margina. Ti sa čipom smanjis tu marginu manje ili više. Neki motori su dokazani kao underpowered, tj trpe bez problema značajnija povećanja snage, neki su poznati kao svileni. Ako nećeš da plačeš, nađeš sredinu, kao i u svemu.
P8 Lite TT
P8 Lite TT
- Uroš S.
- Postovi: 10986
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Chip-tuning
Obaška sto postoje motori kao lupam 1.6 TDI koji su mehanički isti ili veoma slični u svim varijantama snage, 75, 90, 105ks, paa se svi podižu na cca130
P8 Lite TT
P8 Lite TT