
Sent from my D5503 using Tapatalk
Ovo je poenta, uz adekvatno održavanje, ne jahanje kvačila po semaforima i bez gaženja nezagrejanog motora. Sve gore navedeno je ionako potrošno, mnogo ljudi ima koji i nediran nov auto nepažnjom, neznanjem i održavanjem preko one stvari unakarade do 30kUroš S. napisao:A i to kvacilo zamajac lako iskompenzujes ako paziš. Za turbinu sipas bolje ulje i menjaš češće i eto ti ga
P8 Lite TT
Imam i ja tu opciju i nikad u zivotu nije bila tacna.dragan napisao:Ne znam šta bih ti rekao, eto, imamo sasvim suprotna iskustva. Kod mene na bordu ima posebno funkcija "fuel used" gde ti prikazuje koliko je potrošio goriva od poslednjeg reseta...Day Walker napisao:@Dragane
Na Trosarini sam sipao.
Jbga, ja ne gledam po bordu, vec po postolju i instrumentu, bord nisam resetovao ko zna koliko hiljada km
Sent from my iPhone using Tapatalk
Izvinjavam se na malom offu.
Sent from my D5503 using Tapatalk
U cemu je tvoj problem?dragan napisao:Ma ne treba ni fabričko ulje menjati, ono je sigurno najbolje
Sent from my D5503 using Tapatalk
Nije sve fabricko sveto pismo, to je poenta. Postoje aftermarket spone, enterijeri, i svasta nesto sto je bolje od fabrickog. Fabrika moze da napravi ili da naruci bolji kvalitet delova, ali cesto iz racionalnih razloga to se ne radi.TDI napisao:U cemu je tvoj problem?dragan napisao:Ma ne treba ni fabričko ulje menjati, ono je sigurno najbolje
Sent from my D5503 using Tapatalk
Ja mislim da si ti zalutao nedge, ja o ulju nisam pricao, nego o cipovaju.
Čipovanje je jedna tema i tu sam jasan. To nikako ne mogu da povezem sa stavljanjem zamenskih delova na auto koji nisu one marke koju ugrađuje fabrika. Remap i tako to na tu temu je mnogo ozbiljnija stvar od zamene fabrickog kraja spone zamenskim.dragvorl napisao: Nije sve fabricko sveto pismo, to je poenta. Postoje aftermarket spone, enterijeri, i svasta nesto sto je bolje od fabrickog. Fabrika moze da napravi ili da naruci bolji kvalitet delova, ali cesto iz racionalnih razloga to se ne radi.
Brate, čovek ne sme da kaze misljenje koje se vama pojedinima ne sviđa. Odmah krecu pametovanja, podjebavanja, advokatisanja,...ftj napisao:Kolko je puta lik rekao 'koji je tvoj problem' reko bi covek jednom ce pomisliti da nije slucajno problem na drugoj strani
Ako nemas zakucano misljenje koje ne podleze proveri mozda sledecih nekoliko redova pojasni to oko ubedjenja.TDI napisao:Ne moze niko da me ubedi da je neki ,,majstor za čipovanje,, školovaniji i pametniji od inzenjera u VW-ovoj fabrici.
Ji 4Tze napisao:Nemoj da zaboraviš da u temi o planinama i dolinama naglasiš da te ni geografija ne zanima.
Tu je čipovanje bilo perfektno odrađeno, problem je u lošoj nameriljubitelj napisao:Da, skandal je u sustini oko loseg cipovanjal, fabrickog sa odredjenom namerom.