Turbo benzinci vs turbo dizeli
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Grejaci retko pre 200.000km i jedno 6-7 godina starosti, pritom kosta zamena do 1000din po komadu i 1000din za rad menjao 1 ili sve.
Smesna stavka.
Послато са GT-N7100
Smesna stavka.
Послато са GT-N7100
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Grejači se menjaju kada oslabe ili pregore. Nisam u mom uputstvu video da fabrika preporučuje zamenu u sklopu nekog servisa na određenoj kilometraži.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Uporedjivati svećice i grejače, u smislu troška je blago rečeno, glupost.
Svećice "rade" čim kresnete benzinca, a grejači se pale po potrebi, pri odredjenoj temperaturi.
Npr. kod HDI motora tek na -7*C se pale grejači.
Svećice "rade" čim kresnete benzinca, a grejači se pale po potrebi, pri odredjenoj temperaturi.
Npr. kod HDI motora tek na -7*C se pale grejači.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Pa to je to, do nekih -7 ce svaki iole ispravan dizel paliti i bez grejaca.
Послато са GT-N7100
Послато са GT-N7100
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Ma rade oni i dok je auto hladan na novijim autima.
Inace one cene za dizela su /2-3 osim za brizgaljke.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Inace one cene za dizela su /2-3 osim za brizgaljke.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Cene veoma zavise od toga koji je auto, ili model. Npr. neke dizne ćeš remontovati za džabaka, negde ćeš morati da kupiš nove.
Za neke stvari možda ima smisla juriti i polovan deo, i tako. Nije isto da li ovde pričamo o matorim common rail dizelima kao što je moj, ili nešto novije.
Evo moje iskustvo sa lagunom, kupljena sa ~150k km i 4 godine starosti, sad je na ~350k km i 13 god starosti.
Od pobrojanog:
plivajuci zamajac - nije menjan (menjan set kvačila)
dizne - remontovane za tipa 120-200 evra (ni ne sećam se više, pisao sam ovde)
turbo - remontovan, cca 200 evra pre jedno 5-6 godina
pumpa - nije pipana
dpf - nema
Za neke stvari možda ima smisla juriti i polovan deo, i tako. Nije isto da li ovde pričamo o matorim common rail dizelima kao što je moj, ili nešto novije.
Evo moje iskustvo sa lagunom, kupljena sa ~150k km i 4 godine starosti, sad je na ~350k km i 13 god starosti.
Od pobrojanog:
plivajuci zamajac - nije menjan (menjan set kvačila)
dizne - remontovane za tipa 120-200 evra (ni ne sećam se više, pisao sam ovde)
turbo - remontovan, cca 200 evra pre jedno 5-6 godina
pumpa - nije pipana
dpf - nema
Poslednja izmena od milosg u 19 Okt 2015, 19:31, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Iznenadjen sam brzinom odgovora 
Po ovome sto sam shvatio turbo-dizel i turbo-benzinac imaju iste delove koji crkavaju. Tek trazim po netu koja je razlika u motorima (komponente delova), ali po nekoj logici moraju imati razlicite delove. Mozda odvalim nesto ali oprosticete mi
(npr. hteo sam da pitam za dizne al vidim da su to brizgaljke).
Nebi bilo lose da moderator (na pocetku teme ili neka nova tema po pitanu odrzavanja ukoliko ne postoji) stavi sta sve crkava kod kog motora, zivotni vek i okvirnu cenu.
A jel istina ovo za DPF filter? DA imaju neogranicen rok trajanja ako kola castite vecim obrtajem i brzinom
A sto se tice modela. Shvatam da nije isto za sve. Ali zanima okvirna cena od-do, koja bi obuhvatila kola B i C segmenta.

Po ovome sto sam shvatio turbo-dizel i turbo-benzinac imaju iste delove koji crkavaju. Tek trazim po netu koja je razlika u motorima (komponente delova), ali po nekoj logici moraju imati razlicite delove. Mozda odvalim nesto ali oprosticete mi

Nebi bilo lose da moderator (na pocetku teme ili neka nova tema po pitanu odrzavanja ukoliko ne postoji) stavi sta sve crkava kod kog motora, zivotni vek i okvirnu cenu.
A jel istina ovo za DPF filter? DA imaju neogranicen rok trajanja ako kola castite vecim obrtajem i brzinom
A sto se tice modela. Shvatam da nije isto za sve. Ali zanima okvirna cena od-do, koja bi obuhvatila kola B i C segmenta.
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Ja sam na svom turbo benzincu menjao bobinu i svecice. Taj ceh kosta u ovlascenom servisu oko 250e, mozda malo vise, ne znam sad tacno.
Menjao sam lamelu i korpu, sve ukupno me je izaslo 28.000
Termostat 10800 rsd..
Astra J 1.6t (65000km)
Corsa D 1.3 cdti (60.000km)
samo 1 grejac zamenjen, cena u ovlascenom 3500rsd.
Menjao sam lamelu i korpu, sve ukupno me je izaslo 28.000
Termostat 10800 rsd..
Astra J 1.6t (65000km)
Corsa D 1.3 cdti (60.000km)
samo 1 grejac zamenjen, cena u ovlascenom 3500rsd.
Brzine idu u H-a !!!




Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
TURBO-DIZEL
1) plivajuci zamajac i set kvacila (280.000) = cca 450e
2) brizgaljke (300.000) = jos uvek 0e
3) turbopunjac (3000.000) = jos uvek 0e
4) pumpa (300.000) = jos uvek 0e
5) DPF filter (N/A) = "nazalost" nemam to sranje, iako je "moderan" dizel
Eto jedna iz prve ruke. Nije ti bio search dobar, ili si mozda stavljao samo francuze u pretragu
1) plivajuci zamajac i set kvacila (280.000) = cca 450e
2) brizgaljke (300.000) = jos uvek 0e
3) turbopunjac (3000.000) = jos uvek 0e
4) pumpa (300.000) = jos uvek 0e
5) DPF filter (N/A) = "nazalost" nemam to sranje, iako je "moderan" dizel

Eto jedna iz prve ruke. Nije ti bio search dobar, ili si mozda stavljao samo francuze u pretragu

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Jel to reparacija zamajca ili nov?
To sto si stavio "0" znaci da te jos nije strefilo a ne znas cenu
?
Mozda nebi bilo lose da postavim ovako pitanje.
Koji su to kljucni devoli turbo benzinca a koji turbo dizela?
Malo da se vise uputim oko motora.
Procitah da noviji dizelasi nemaju elektroniku koja kontrolise brizgaljke. Sto je navodno dobro oko crkavanje i zamene
Jel to istina?
To sto si stavio "0" znaci da te jos nije strefilo a ne znas cenu

Mozda nebi bilo lose da postavim ovako pitanje.
Koji su to kljucni devoli turbo benzinca a koji turbo dizela?
Malo da se vise uputim oko motora.
Procitah da noviji dizelasi nemaju elektroniku koja kontrolise brizgaljke. Sto je navodno dobro oko crkavanje i zamene
Jel to istina?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Pa na dizelima pre 25-30 godina mozda...

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
samo beše nikaragva menjao motor? 

Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Blok motora, koji se i na benzincu krivi, ako se vozi bez rashladne tecnosti, tako da kvar nije vezan za dizela.
To je kao da za Acin 530D kazes da je crkao motor jer je dizel, a ne zato sto je usao u duboku vodu, gde bi i benzinac isto tako crkao.
Sent from my Sony
To je kao da za Acin 530D kazes da je crkao motor jer je dizel, a ne zato sto je usao u duboku vodu, gde bi i benzinac isto tako crkao.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Pa pazi dizne, pumpa i turbina su još uvek prva ugradnja.
A to su ključni motivi protiv polovnog dizela.
Zapravo ja sam uništio onaj deo koji se kod dizela smatra "neuništivim".
I ne znam što se svake tri stranice spominje moja zamena motora, pogotovo kad nema nikakve veze sa temom?
A to su ključni motivi protiv polovnog dizela.
Zapravo ja sam uništio onaj deo koji se kod dizela smatra "neuništivim".
I ne znam što se svake tri stranice spominje moja zamena motora, pogotovo kad nema nikakve veze sa temom?
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Pa šta drugo da vadimo kao argument? 
