Chip-tuning
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
- veljabandit
- Banned
- Postovi: 704
- Pridružio se: 13 Okt 2015, 22:23
- Garaža: Cupra SC 280 dsg ........... CBR 1000 RR HRC
- Lokacija: Beograd
Re: Chip-tuning
... nisam 'teo, prevarise me mangupi
salim se, azuriran softver pre mesec dana i ponistio chip... ali nema veze, jos i nije lose ispalo jer sam odradio posle toga decat downpipe i sutra montiram interkuler pa taman onda da mapiramo 


------------------------------
...duga svetla i pun gas... https://www.youtube.com/watch?v=AhasvhqxLME" onclick="window.open(this.href);return false;
...duga svetla i pun gas... https://www.youtube.com/watch?v=AhasvhqxLME" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Chip-tuning
Oce biti bar 320 ks?
- veljabandit
- Banned
- Postovi: 704
- Pridružio se: 13 Okt 2015, 22:23
- Garaža: Cupra SC 280 dsg ........... CBR 1000 RR HRC
- Lokacija: Beograd
Re: Chip-tuning
ftj -- Nemam pojma iskreno da ti kazem... ima toliko razlicitih rezultata po net-u a recimo iste stvari odradjene na autu?!
Pravio sam dosta snimaka i merenja preko obd2+Torque pro aplikacije pa cu kasnije uporediti i videti realnu razliku u sekundama
mozda to i nije bas najtacnije ali bolji uredjaj nemam i posluzice kao orjentir... mada, kada gledam rezultate drugih automobila a koji su tu po snazi i Nm poklapaju se medjuubrzanja trecom, cetvrtom sa mojim merenjima...
Generalno ST je sjajan auto i ima potencijala, mnogo rano su mu max Nm, na 2.000 rpm, max snaga je na 5.300 rpm a ukupno se vrti do 6.750.... kod nas je u nekom drugom planu jer smo takva zemlja kakva jesmo pa su do sad prodata samo dva komada i ima jedan iz uvoza te su ljudi da tako kazem neupuceni dovoljno u mogucnosti ove makine
Pravio sam dosta snimaka i merenja preko obd2+Torque pro aplikacije pa cu kasnije uporediti i videti realnu razliku u sekundama

Generalno ST je sjajan auto i ima potencijala, mnogo rano su mu max Nm, na 2.000 rpm, max snaga je na 5.300 rpm a ukupno se vrti do 6.750.... kod nas je u nekom drugom planu jer smo takva zemlja kakva jesmo pa su do sad prodata samo dva komada i ima jedan iz uvoza te su ljudi da tako kazem neupuceni dovoljno u mogucnosti ove makine

------------------------------
...duga svetla i pun gas... https://www.youtube.com/watch?v=AhasvhqxLME" onclick="window.open(this.href);return false;
...duga svetla i pun gas... https://www.youtube.com/watch?v=AhasvhqxLME" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Chip-tuning
Zato je u UK popularan tako da sigurno da ima tjunera koji daju neke prognoze za stage 2. Recimo apr za golf r-a(270 ks) daje 360 ks na 98 oktanskom gorivu a oni su prilicno realni i pouzdani u svojim procenama. Nisam upucen u taj motor al verujem da mogu slicne cifre da se postignu.
Re: Chip-tuning


I Revo radi Forda, ali dobici bas i ne impresioniraju.
Poredjenja radi evo za Golfa.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
- veljabandit
- Banned
- Postovi: 704
- Pridružio se: 13 Okt 2015, 22:23
- Garaža: Cupra SC 280 dsg ........... CBR 1000 RR HRC
- Lokacija: Beograd
Re: Chip-tuning
Zasto ne impresioniraju... zar to nisu potpuno isti rezultati, tj. krajnji dobitci. Ford rekao 250 u startu a daje 230, golf rekao 217 a daje 230
ST je torque monster i zato ga volim... takodje komentarisu ST umesto sport tehnology kao steer and torque
Moji rezultati Nm posle remapa su bili na nivou ovde prikazanog stage 3.... zato sam i rekao da je sve relativno i niko ne moze reci e dobices 450 Nm...kad se izmeri onda tek znas koliko si dobio, svaki auto za sebe.

ST je torque monster i zato ga volim... takodje komentarisu ST umesto sport tehnology kao steer and torque

Moji rezultati Nm posle remapa su bili na nivou ovde prikazanog stage 3.... zato sam i rekao da je sve relativno i niko ne moze reci e dobices 450 Nm...kad se izmeri onda tek znas koliko si dobio, svaki auto za sebe.
------------------------------
...duga svetla i pun gas... https://www.youtube.com/watch?v=AhasvhqxLME" onclick="window.open(this.href);return false;
...duga svetla i pun gas... https://www.youtube.com/watch?v=AhasvhqxLME" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Chip-tuning
Naravno, zato su i napisali od-do.
Cek' kako potpuno isti. Golf ide sa 220 KS na 310 -320 KS sa Stage 1. Focus ide (da bude po tvom) sa 230 KS na 276-287 KS. Sto ce reci Golf ide na +90 min., a Focus na +46 min. I to sve pod uslovom da Ford ima 20 KS manje nego sto su ga deklarisali.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Cek' kako potpuno isti. Golf ide sa 220 KS na 310 -320 KS sa Stage 1. Focus ide (da bude po tvom) sa 230 KS na 276-287 KS. Sto ce reci Golf ide na +90 min., a Focus na +46 min. I to sve pod uslovom da Ford ima 20 KS manje nego sto su ga deklarisali.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
- veljabandit
- Banned
- Postovi: 704
- Pridružio se: 13 Okt 2015, 22:23
- Garaža: Cupra SC 280 dsg ........... CBR 1000 RR HRC
- Lokacija: Beograd
Re: Chip-tuning
Nije ovo stage 1 za golfa sigurno... vidi samo koliko kosta stage 1 za ST a koliko ova intervencija na golfu.
Sto se snage ST tice, nigde nisam nasao podatak da su izmerili 250... uvek je oko 230 a zanimljivo mnogima daje vise Nm od deklarisanih... nekako je tako auto spakovan, ta turbina pukne snagu mnogo brzo, sta li je, nemam pojma.
Sto se snage ST tice, nigde nisam nasao podatak da su izmerili 250... uvek je oko 230 a zanimljivo mnogima daje vise Nm od deklarisanih... nekako je tako auto spakovan, ta turbina pukne snagu mnogo brzo, sta li je, nemam pojma.
------------------------------
...duga svetla i pun gas... https://www.youtube.com/watch?v=AhasvhqxLME" onclick="window.open(this.href);return false;
...duga svetla i pun gas... https://www.youtube.com/watch?v=AhasvhqxLME" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Chip-tuning
Jeste Stage 1 za Golfa. Stage 2 ide na 350-360 KS.
Evo i od drugog tuner-a...


Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Evo i od drugog tuner-a...


Sent from my SM-N910C using Tapatalk
- veljabandit
- Banned
- Postovi: 704
- Pridružio se: 13 Okt 2015, 22:23
- Garaža: Cupra SC 280 dsg ........... CBR 1000 RR HRC
- Lokacija: Beograd
Re: Chip-tuning
e jbg... pa 10 ks dobijes dobrim usisom a ne remapom... nebitno, svakako su zanimljive cifre.
Da li si ispratio price o vecoj snazi od deklarisane kod sedmice Gti ? Sta se tu desava... ima na net-u o tome... izbacivao do 265 u stock ??
Da li si ispratio price o vecoj snazi od deklarisane kod sedmice Gti ? Sta se tu desava... ima na net-u o tome... izbacivao do 265 u stock ??
------------------------------
...duga svetla i pun gas... https://www.youtube.com/watch?v=AhasvhqxLME" onclick="window.open(this.href);return false;
...duga svetla i pun gas... https://www.youtube.com/watch?v=AhasvhqxLME" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Chip-tuning
Nisam pratio. Moj Golf (5 GTI) je imao deklarisanu snagu, a moment veci od fabrickog 40 Nm koliko mi se cini.
Gledajuci ovaj grafik za Focusa, vidi se da on na manjim obrtajima ima prilicno vise snage, samo mu je pik maltene gde i fabricki. Ocigledno ima neku restrikciju. Taman cemo videti kada uradis Stage 2 sta ce da kaze. Nisam ispratio gde si planirao da ga mapiras?
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Gledajuci ovaj grafik za Focusa, vidi se da on na manjim obrtajima ima prilicno vise snage, samo mu je pik maltene gde i fabricki. Ocigledno ima neku restrikciju. Taman cemo videti kada uradis Stage 2 sta ce da kaze. Nisam ispratio gde si planirao da ga mapiras?
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Re: Chip-tuning
Jest i apr daje skoro 320 ks doduse na 98 oktana.

U svakom slucaju nek bude i 310 to ce ici vise nego fino. Jel bese to ima lsd ili je to samo u rsu?

U svakom slucaju nek bude i 310 to ce ici vise nego fino. Jel bese to ima lsd ili je to samo u rsu?
Re: Chip-tuning
Lepo, razlika je manje od 5% u postignutom rezultatu za gotovu istu nominalnu zapreminu cilindra. Slicna malecna razlika je i u dostignutom max momentu.Markoni napisao:Naravno, zato su i napisali od-do.
Cek' kako potpuno isti.
Pocetno stanje ne govori o maksimalnim dometima nekog motora, pogotovu sto fabrika danas gotovo uvek ostavlja sebi fore da izbaci neki model kao jaci uz jacu cenu a prakticno istu stvar kao i slabiji.
Isti motor marketingom i cenom razlicito pozicionira, napravi namerno razliku u maksimumu pa budu razliciti modeli.
Nije pravilo ali nije ni retkost.
Sada neki motori postizu kao pocetnu snagu 310-320KS iz 2000kubika.
Re: Chip-tuning
Gde je razlika manja od 5% nista ne kapiram?
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk