
Chip-tuning
Re: Chip-tuning
Golfova ea288 se dosta više čipuje nego focus 2.0, focusa vrlo vrlo težko preko 300 naguraš, golfa bez problema. Ali ja bih uvek radije focusa 

Re: Chip-tuning
Ford 300-311
VW 310-320
Prakticno greska merenja je veca nego odstupanje, u praksi su verovatno gotovo istie maksimalne brzine.
VW 310-320
Prakticno greska merenja je veca nego odstupanje, u praksi su verovatno gotovo istie maksimalne brzine.
Re: Chip-tuning
Pa govoris o Focusu sa Stage 2 koji podrazumeva i hardverske izmene, i Golfov Stage 1 koji je samo upgrade software-a.
Nije bas za porediti.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Nije bas za porediti.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24628
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Chip-tuning
Ovaj 2.0TSI skoro 100 konja za 700e nije uopste lose.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Chip-tuning
Govorim o brojkama dometa iz 2turbo litre.Markoni napisao:Pa govoris o Focusu sa Stage 2 koji podrazumeva i hardverske izmene, i Golfov Stage 1 koji je samo upgrade software-a.
Nije bas za porediti.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
BMW ili Volvo ili Mercedes postizu toliko kao standard, bez dodatnog tjuninga tj nekog stage-a. Standardni motor i standardni softver.
Otprilke su nakon tjunera Ford i VW dostigli takve brojke.
Sve je to slicno dostignuce iz 2litra uz kompresore.
Polestar/Volvo su predstavili 2000 kubika 450KS namenjen serijskim modelima, sigurno i ostali imaju slicne ponude u planu i/ili razvoju.
Samo je pitanje vremena kada ce se tolikim konjima razbacivati relativno mali motori.
Honda i Tojota uz Hjundai po najavama treba da uskoce u turbo eru a sigurno imaju sta da kazu na temu.
Recimo Tojota 2turbo liltra za novi Subaru BRZ ili Celiku, Ili Hondina ponuda turba za Civica R.
Re: Chip-tuning
Slabo si to nesto objasnio i promenio tok price al ajd. Govorilo se o konkretnim motorima i brojkama.
- veljabandit
- Banned
- Postovi: 704
- Pridružio se: 13 Okt 2015, 22:23
- Garaža: Cupra SC 280 dsg ........... CBR 1000 RR HRC
- Lokacija: Beograd
Re: Chip-tuning
Verovatno GTi ima veci turbo pa moze vise da se odvrne... kod mene je mali Borg warner i gura u stock-u 1.4 bara ali zato izbacuje Nm na 2.000 rpm.... takodje dizne su verovatno razlicite i pitanje je kakve su njihove mogucnosti. Meni za prednju vucu preko 300 ks i ne treba a verujem da cemo ih dobiti.Markoni napisao:Pa govoris o Focusu sa Stage 2 koji podrazumeva i hardverske izmene, i Golfov Stage 1 koji je samo upgrade software-a.
Nije bas za porediti.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Radicu u Revochip-u...proslu mapu su nam poslali neki talijani sa kojima Sale inace saradjuje i bilo je skroz ok, ostali su Nm na 2.000 rpm i ks na 5300, kao i u fabrickoj postavci...bila je skroz safe varijanta...turbo na 1.5...
------------------------------
...duga svetla i pun gas... https://www.youtube.com/watch?v=AhasvhqxLME" onclick="window.open(this.href);return false;
...duga svetla i pun gas... https://www.youtube.com/watch?v=AhasvhqxLME" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Chip-tuning
Ne razumem, sta bi moglo da bude nejasno.ftj napisao:Slabo si to nesto objasnio i promenio tok price al ajd. Govorilo se o konkretnim motorima i brojkama.
Oba konkretna tjunirana motora kada se pogledaju brojke su gotovo identicni u 2 radna rezima, max snage i max momenta. Razlika u podacima je toliko mala da upada u toleranciju greske merenja.
Naravno, ako se brojke mogu pouzdano smatrati za tacne.
Koje bi bilo tvoje objasnjenje?
Re: Chip-tuning
Ne znam uopste zasto si upao u pricu i prebacio na svoju vodenicu, a mi ispadosmo budale.
Pricali smo o Ford Focusu ST 2.0 250 KS i o Golfu 7 GTI 220 KS.
ST sa promenom software-a ide sa 250 KS na 276 KS, GTI sa 220 KS na 310 KS. Ja kazem kako dobici na Fordu nisu nesto, ti kazes kako je sve to u 5%. Ko je uopste pominjao granice 2.0 motora?
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Pricali smo o Ford Focusu ST 2.0 250 KS i o Golfu 7 GTI 220 KS.
ST sa promenom software-a ide sa 250 KS na 276 KS, GTI sa 220 KS na 310 KS. Ja kazem kako dobici na Fordu nisu nesto, ti kazes kako je sve to u 5%. Ko je uopste pominjao granice 2.0 motora?
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Re: Chip-tuning
Sta ti poredis, rad i mogucnosti 2 tjunera?
Mozes da ubacis u pricu i nekog 3., 4. tjunera koji ce mozda imati drugacije brojke.
Nije mi palo na pamet tako neko poredjenje uz toliko nepoznatih a promenljivih faktora.
Npr.
Mozda je VW namerno "ustinuo" motor zbog menjaca, zbog prednjeg pogona kakav je, zbog marketinga, zbog kocnica, zbog..
Nivo od 220KS iz 2litra turbo motora se nudio tokom 90tih godina sa ondasnjom tehnologijom, meni deluje da je konrkretan VW Golf GTI iz 2015.godine prigusen na tu brojku.
Recimo manje KS manji porez na upotrebu negde a time je i ovaj GOlf pozeljniji od nekih drugih sa vise KS, a ko zeli "otkljuca" pun potencijal.
Samo pretpostavka.
Kako znas da fabricki VW nema vec hardverski neki stage a koji je softverom samo zakljucan tj limitiran na neku vrednost namenski?
A da je Fordu bas neophodno?
I kako znas kolika je garancija na VW odnosno Ford sa tim parametrima?
Vrlo je malo informacija na raspolaganju za ozbiljnije poredjenje.
Ima puno varijabli i puno nekih ako da bi bilo tako jednostavno reci, ovi su podigli snagu za ovoliko % od necega i to je bolje od necega drugog.
VW moze da taj isti motor dalje prigusi i deklarise na recimo 180KS a onda formira u cenovniku doplatu za 200, 220,250,310,xxx KS.
Onda dodje tjuner koji skine blokadu i eto jos boljeg % povecanja, sa recimo 180 na 310.
Samo kazem da te brojke tjuniranih su ocekivane vrednosti koje se danas dobijaju iz slicnih 2litre turbo motora, a da se proizvodjaci u standardu bez tjuninga vrte oko slicnih vrednosti +-5%. I daju garanciju na te vrednosti, na novi auto se podrazumeva.
VW sigurno zna da napravi motor na istom nivou kao standard iz fabrike, dakle 2litra 310KS bez tjuninga.
Isto vazi i za Ford, ili Fiat ili.
Mozes da ubacis u pricu i nekog 3., 4. tjunera koji ce mozda imati drugacije brojke.
Nije mi palo na pamet tako neko poredjenje uz toliko nepoznatih a promenljivih faktora.
Npr.
Mozda je VW namerno "ustinuo" motor zbog menjaca, zbog prednjeg pogona kakav je, zbog marketinga, zbog kocnica, zbog..
Nivo od 220KS iz 2litra turbo motora se nudio tokom 90tih godina sa ondasnjom tehnologijom, meni deluje da je konrkretan VW Golf GTI iz 2015.godine prigusen na tu brojku.
Recimo manje KS manji porez na upotrebu negde a time je i ovaj GOlf pozeljniji od nekih drugih sa vise KS, a ko zeli "otkljuca" pun potencijal.
Samo pretpostavka.
Kako znas da fabricki VW nema vec hardverski neki stage a koji je softverom samo zakljucan tj limitiran na neku vrednost namenski?
A da je Fordu bas neophodno?
I kako znas kolika je garancija na VW odnosno Ford sa tim parametrima?
Vrlo je malo informacija na raspolaganju za ozbiljnije poredjenje.
Ima puno varijabli i puno nekih ako da bi bilo tako jednostavno reci, ovi su podigli snagu za ovoliko % od necega i to je bolje od necega drugog.
VW moze da taj isti motor dalje prigusi i deklarise na recimo 180KS a onda formira u cenovniku doplatu za 200, 220,250,310,xxx KS.
Onda dodje tjuner koji skine blokadu i eto jos boljeg % povecanja, sa recimo 180 na 310.
Samo kazem da te brojke tjuniranih su ocekivane vrednosti koje se danas dobijaju iz slicnih 2litre turbo motora, a da se proizvodjaci u standardu bez tjuninga vrte oko slicnih vrednosti +-5%. I daju garanciju na te vrednosti, na novi auto se podrazumeva.
VW sigurno zna da napravi motor na istom nivou kao standard iz fabrike, dakle 2litra 310KS bez tjuninga.
Isto vazi i za Ford, ili Fiat ili.
Re: Chip-tuning
Koliko price, a nista ne menja cinjenicu da nisi bio u pravu, te da si totalno skrenuo temu na drugu stranu.
Sent from my Sony
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Chip-tuning
Ne poredim rad i mogucnosti 2 tjunera, vec poredim ST i GTI sa Stage-om 1 kod jednog tjunera, ali nebitno sad posle svega... 
Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
- veljabandit
- Banned
- Postovi: 704
- Pridružio se: 13 Okt 2015, 22:23
- Garaža: Cupra SC 280 dsg ........... CBR 1000 RR HRC
- Lokacija: Beograd
Re: Chip-tuning
Bitno je da se navede sta je kod kog tjunera stage 1... poznati Mountune za ST nudi 275 ks i 400 Nm a menjaju mapu, usis i interkuler. Ja sam to dobio samo sa mapom i usisom. Dakle, nije sve crno i belo i ne treba se hvatati za suvoparne brojke. Da bi auto bio pravi za voznju, upotrebljiv, postoji jos stavki, chip je kap u moru.
Nego, tjunirate li sta
Nego, tjunirate li sta

------------------------------
...duga svetla i pun gas... https://www.youtube.com/watch?v=AhasvhqxLME" onclick="window.open(this.href);return false;
...duga svetla i pun gas... https://www.youtube.com/watch?v=AhasvhqxLME" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ji 4Tze
- Postovi: 8223
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Chip-tuning
ja sam tunirao malo, bio na moru. Sad sam detuniran na ovoj nadmorskoj visini. Ako odem na Kop moraću u stepen-dva nižu brzinu pri preticanju.
Boringly average, but also perfect for school run mums
- veljabandit
- Banned
- Postovi: 704
- Pridružio se: 13 Okt 2015, 22:23
- Garaža: Cupra SC 280 dsg ........... CBR 1000 RR HRC
- Lokacija: Beograd
Re: Chip-tuning
kupi turbo i nema niza brzina 

------------------------------
...duga svetla i pun gas... https://www.youtube.com/watch?v=AhasvhqxLME" onclick="window.open(this.href);return false;
...duga svetla i pun gas... https://www.youtube.com/watch?v=AhasvhqxLME" onclick="window.open(this.href);return false;