Da napisem, cisto informativno, neki moj stav o izboru Novaspeed-a za forumski dyno-day...
-prvenstveni cilj ovog merenje je poredjenje trenutne (izmerene u ovom slucaju) i deklarisane (fabrika ili mapa) snage/obrtnog, dakle nije tuning u pitanju, tako da preciznost ( i rezolucija) njihovog dyna igra veliku ulogu, a ona se otprilike meri u desetinama KS. (izmejdu ostalog i graf to pokazuje)
-nedostatak pneumatskog podizaca je nedopustiv za jednu tuning garazu, namenjenu sirokom spektru korisnika
To znaci, da kada auto silazi sa valjaka, nije moguce elegantno podici hidraulikom tockove (iz procepa dva valjka) izvesti auto.
-U prilog svemu ovome ide i cinjenica da dyno nikakvu akreditaciju, brend i slicno nema, vec je iz DIY akcije nastao
Svakako nisam u SRB, pa da bih isao negde na dyno grupno merenje, ali smatram da je npr. BoboSport mnogo bolja varijanta i dosta puta potvrdjena po pitanju tacnosti dobijenih rezultata u poredjenju sa fabrickim specifikacijama snage/obrtnog
to sto neko ima dyno koji cesto nabode slicne specifikacije koje je deklarisala fabrika, nema nikakve veze sa tim koliko je merodavan. odmah da se unapred ogradim da ne mislim sad na bobosport nego generalno.
meni su cak takvi problematicniji nego oni koji uglavnom mere manju ks nego sto kaze fabrika, jer nasi automobili u proseku sa nasim gorivom, svojom predjenom kilometrazom i stanjem u velikom broju slucajeva nisu bas blizu fabricke deklaracije, ali svakako je utesno ici negde gde ce ti reci da tvoj auto ima ne znam koliko ks, ko nov, nego gde ce ti reci realno stanje...
da ne pricam o automobilima koji inace ne dobacuju fabricke specifikacije osim u laboratorijskim uslovima...
jedino zasto ima rezona ici na ovako nesto je bas ovako u gomili, isti dan i pod istim uslovima, da se otprilike moze ustanoviti medjusoban odnos, a to i jeste cilj same price otpocetka bar u ovom slucaju. neka kredibilnost valjaka je generalno bas bas upitna...