Policijske patrole i radari
Re: Policijske patrole i radari
Јуче пре подне колега и ја у колима (његовим) и на новосадском путу радар, неких 1,5 км од бивше лакат кривине према Батајничкој петљи и зауставља га патрола у Фијату Гранде Пунто. Колега возио 89 км на час, прекорачење 29 км, а ту сви знамо да је ограничење 60 км на час. Мало смо се запричали око посла, мало журили на састанак и сад ето по новчанику.
Пошто су и колега и полицајац били јако коректни, колега ће само платити казну од 2.500,- динара у року од седам дана. Полицајац је у извештају написао да је прекорачење брзине било изван градског насеља, мада је то подручје, нормално градско. Иначе да је написао у граду, били би и казнени поени.
Казна ће бити плаћена у понедељак преко рачуна предузећа.
Шта да се ради, идемо даље.
Пошто су и колега и полицајац били јако коректни, колега ће само платити казну од 2.500,- динара у року од седам дана. Полицајац је у извештају написао да је прекорачење брзине било изван градског насеља, мада је то подручје, нормално градско. Иначе да је написао у граду, били би и казнени поени.
Казна ће бити плаћена у понедељак преко рачуна предузећа.
Шта да се ради, идемо даље.
Re: Policijske patrole i radari
Gradski deo počinje znakom, nisam siguran gde je tamo znak. Ima ga na ulasku u naselje, desno posle Euro Petrol pumpe.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13580
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Policijske patrole i radari
Mislim da tu nije naselje
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Policijske patrole i radari
Obratite paznju kad idete za Veliko Gradiste. Ima radara, a u poslednje vreme i presretaca.
Re: Policijske patrole i radari
Najverovatnije idem u tom pravcu danas, dakle striktno po selima 40-50?
Kakav je put od Kostolca do Srebrnog Jezera onom stranom do Dunava, kažu da je pun rupa?
Kakav je put od Kostolca do Srebrnog Jezera onom stranom do Dunava, kažu da je pun rupa?
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Policijske patrole i radari
Da, drzi se 50 km po selima, jer setaju radare tamo ovamo. Mozes da naletis u bilo kom selu, Topolovnik, Majilovac, Djurakovo-Popovac itd. Isto na onom pravcu kod Atlantik pumpe.
Sto se tice tog puta nisam tu isao skoro, ne bih preporucio jer mislim da je bas los i zapusten.
Sent from my Xperia E4 using Tapatalk
Sto se tice tog puta nisam tu isao skoro, ne bih preporucio jer mislim da je bas los i zapusten.

Sent from my Xperia E4 using Tapatalk
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Policijske patrole i radari
Sinoc na zemunskoj strani Mosta Mihajla Pupina, panduri zaustavljaju. Ja sam isao u smeru ka Zrenjaninskom putu. Nisam mogao sa sigurnoscu da vidim, da li je u kolima bio namontiran radar (cini mi se da jeste) ili je samo alkotest kontrola i ostalo. Ako je radar i ako zaustavljaju sa izgovorom da je tu 50 km/h ogranicenje, onda su klosari da nema dalje. Msm, ne oni licno. I njima je neko naredio da tu stanu, ljudi samo rade svoj posao koji ih hlebom hrani. Nego upravo taj koji im je dao nalog da tu stanu.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15381
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Policijske patrole i radari
Da ih postave na onaj novi deo ka Ovcanskom putu, oduzeli bi dozvolu svima koji prodju, ukljucujuci i traktore. Navak dobio konkurenciju 

- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Policijske patrole i radari
Ta deonica bi bila idealna. Ali zakosise ga sa onom krivinom bas. Od petlje na ZR putu do krivine lep pravac, pa ostra krivina, pa opet pravac do Ovcarskog puta. Jedino mi nije jasno iz kog razloga tu nije projektovana raskrsnica u dva nivoa, pa makar i manja, nego raskrsnica u nivou sa semaforom koja samo usporava saobracaj i smanjuje nivo bezbednosti. Ok, da bi se ,,ustedele,, pare. Ali to je druga tema.
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Policijske patrole i radari
Da posaljemo predlog?pedja napisao:Da ih postave na onaj novi deo ka Ovcanskom putu, oduzeli bi dozvolu svima koji prodju, ukljucujuci i traktore. Navak dobio konkurenciju


- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Policijske patrole i radari
Oni se vade da ogranicenje ne moze da bude 120, jer ne postoji razdelna ograda kao na auto-putu. Hajde ok. Ali mislim da je 100 kranje realno. Sada je 50.
A njiva levo, njiva desno.

- pedja
- član 001
- Postovi: 15381
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Policijske patrole i radari
Ne mora ni 100, ali bar 80km/h...
Kazu da nema nekihelasticnih ograda, cudesa, sta zna ja... Ipak, neka ti isti probaju da se voze svaki dan onuda sa 50 km/h, da vidim koliko dugo bi izdrzali.
Trenutno su svi, osim GSPa, u debelom prekoracenju.
Kazu da nema nekihelasticnih ograda, cudesa, sta zna ja... Ipak, neka ti isti probaju da se voze svaki dan onuda sa 50 km/h, da vidim koliko dugo bi izdrzali.
Trenutno su svi, osim GSPa, u debelom prekoracenju.
- grujicd
- Postovi: 9064
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Policijske patrole i radari
Budalaština. A kakva ograda je na običnom magistralnom putu gde je ograničenje 80? To opravdanje da zalepe 50 stvarno vredja inteligenciju.
Druže, ti koji si propisao da bude 50 na takvom putu, ako ikada iskoristiš google da nadješ ovu temu - pre svega si nula od stručnjaka i sramota za profesiju. Ako ćete po ičemu pamtiti šta si postigao u životu, po ovome će.
Druže, ti koji si propisao da bude 50 na takvom putu, ako ikada iskoristiš google da nadješ ovu temu - pre svega si nula od stručnjaka i sramota za profesiju. Ako ćete po ičemu pamtiti šta si postigao u životu, po ovome će.
Re: Policijske patrole i radari
Mislim da gresis. Taj koji vrsi odredjivanje ogranicenja to radi po nekim zadatim parametrima bez osvrta na emocije a ako propis recimo kaze da ako imas dugacak pravac sa 3+3 trake sa banderama na svakih 5 metara i ivicnjakom od 10 cm, ogranicenje mora biti toliko koliko je. Glavni krivac je investitor(drzava) koji je zahtevao takav put a nije imao para ili jednostavno nije zeleo da prihvati da to uradi kako treba tj. da projektuje put sa normalnim razdelnim ostrvima ili kakvim god detaljima potrebnim za bezbedan put. Onaj koji propisuje ogranicenja je samo izvrsilac koji radi po unetim parametrima i njegov posao nije toliko slobodan da on sad moze svojevoljno protiv pravila da propise vecu brzinu. Jedino sto drzava u praksi moze da radi je da u ovakvim slucajevima zmuri i ne postavlja radarske kontrole na tim pravcima sto i radi.
- TDI
- Banned
- Postovi: 1303
- Pridružio se: 12 Dec 2014, 00:52
- Garaža: VW Passat B5.5 Variant
- Lokacija: Beograd
Re: Policijske patrole i radari
Poenta je da se tranzit obavlja sto brze, a sto bezbednije. Da se nadje neka vaga izmedju ta dva. I kada je pravljen taj deo obilaznice, koliko je kostao, na sve to jedna razdelna ograda i jos jedna raskrsnica u dva nivoa...Misljenja sam da ne bi bila neki znatno veci trosak. A bilo bi brze obavljanje saobracaja i bezbednije.
Kada se uradi puna deonica sve do Pančevačkog puta...Da zamislio da je na raskrsnici sa Ovčarskim putem raskrsnica u dva nivoa i da postoji razdelna ograda, to bi bila deonica sa profilom auto-puta kakav nije u 90% Srbije. Tri vozne trake po smeru, nov, njiva levo i desno. 100 km/h, bez i najmanje prepreke bi moglo da bude ogranicenje. Da ne bude bas 120, jer postoje dve velike raskrsnice. Pa na obilaznici od Dobanovaca do Resnika je 80, a bar jedno 5 puta je nebezbednija od deonice o kojoj pisemo.
A i Pančevački put bi trebao da se resi, jer ga policija u punom kapaciteu koristi za pisanje po sirotinji. Ukljucenje mogu drugacije da se rese, mada to jeste posao, ne kazem. Ogranicenje je 60, a tu deonicu zovu brzi put. Pa neka bude bar 80, cisto da se malo opravda naziv. Ima dve kolovozne trake i zaustavna. Ali hajde da kazes i da se rese ukljucenja, opet je industrijska zona, pa vise ne moze. Nije nenaseljeno mesto, kao deonica iz prvog i drugog pasusa ovog posta.
Kada se uradi puna deonica sve do Pančevačkog puta...Da zamislio da je na raskrsnici sa Ovčarskim putem raskrsnica u dva nivoa i da postoji razdelna ograda, to bi bila deonica sa profilom auto-puta kakav nije u 90% Srbije. Tri vozne trake po smeru, nov, njiva levo i desno. 100 km/h, bez i najmanje prepreke bi moglo da bude ogranicenje. Da ne bude bas 120, jer postoje dve velike raskrsnice. Pa na obilaznici od Dobanovaca do Resnika je 80, a bar jedno 5 puta je nebezbednija od deonice o kojoj pisemo.
A i Pančevački put bi trebao da se resi, jer ga policija u punom kapaciteu koristi za pisanje po sirotinji. Ukljucenje mogu drugacije da se rese, mada to jeste posao, ne kazem. Ogranicenje je 60, a tu deonicu zovu brzi put. Pa neka bude bar 80, cisto da se malo opravda naziv. Ima dve kolovozne trake i zaustavna. Ali hajde da kazes i da se rese ukljucenja, opet je industrijska zona, pa vise ne moze. Nije nenaseljeno mesto, kao deonica iz prvog i drugog pasusa ovog posta.