Da zamena diskova i plocica, na automobilu koji je nov 8-9.000 evra, kosta preko 300 evra
Ovo si ti napisao, ako nije tacno zasto si napisao?
Pises o nekim svojim pretpostavkama, imas sirom foruma pominjane cene malog servisa u zvanicnim servisima proizvodjaca. Recimo Hjundai vazi za skuplje, kao i Ford i jos neki za cene u okviru garancije.
Isto tako, niko nigde nije napisao da taj servis bilo gde kosta 500 dinara, prosto si izmislio.
Jasno sam ti naveo, svaka firma ima apsolutno pravo da vodi svoju poslovnu politiku, kako god da hoce.
Sta bi ti hteo, neku dirigovanu cenu od strane centralnog komiteta, ta vremena su nepovratno prosla? Izvini, taj se film ne daje ovde vise
Sto se tice ovoga sto si okacio, Trio Motors vodi svoju poslovnu politiku, moze i za 100 dinara ili besplatno da radi, to je njihova stvar ali to nije ovlasceni servis samog proizvodjaca vozila i nema nikakve veze sa poslovnom politikom principala. Porse jeste VW ovde.
Vi ste sami odabrali da kupite VW UP a kada to jednom uradite onda ste i prihvatili kupoprodajni ugovor sto ukljucuje i cenu vozila, i cenu delova, i cenu radova, i cenu garancije, i cenu malog servisa i cenu svega.
To je prosto tako, po definiciji iako to tebi cudno izgleda.
Svi u Porseu placaju cenu koju je odredjena, pa tako i ovo placaju svi koji su kupili VW.
Ko je još za benzinca u koji staje 3l ulja platio 20.000 dinara mali servis, i to bez filtera klime? I kome su naplaćene kopče koje su, navodno, pukle na servisu? I kome je dosuto 3l tečnosti za šoferku po ceni od 1.000 dinara, pri tome sam ubeđen da je u posudi već bilo naše tečnosti?
Ako ti mislis da ti je naplaceno nesto sto nije uradjeno ili nije zamenjeno, tj da si prevaren sto to tako ne nazoves i sto ne ulozis reklamaciju ako imas argumente za to sto kazes.
Ja ti kazem opet da baratas sa nekim svojim izmisljenim ocekivanjima oko cena jer ta cena od 20.000 dinara ili priblizno 160-170 evra je vrlo uobicajena u bilo kom VW servisu bilo gde u Evropi. Zasto VW misli da i ovde treba tako je opet stvar njihove slobodne volje i poslovne politike.
Skupo ili jeftino nije na meni, VW misli da je OK, traze toliko i dobiju toliko.
Nemoj mi reci da pre kupovine VW vozila nisi znao koliko je uobicajena cena odrzavanja u garantnom roku u ovlascenom servisu proizvodjaca vozila?
Ako se nisi obavestio to je tvoj propust, nije kriv ni Porse servis ni VW kao njihov vlasnik.
Jos jednom da naglasim, po definiciji jeste tako da svaka firma/ servis moze samostalno da odredi cenu za svoju robu ili uslugu. To je osnova kapitalistickog privrednog sistema koji je i kod nas uveden.
Nikakva licna procena, to je omoguceno zakonskim propisima i i redovna je praksa kod nas kao i svuda u svetu.
Tvoje je da se raspitas pre kupovine robe ili usluge oko uslova i cene i sam da odlucis hoces ili neces da ulazis u posao a bas niko te ne tera.
Niko te nije mogao naterati da kupis VW UP (ili ko vec koga zastupas) ako ti nije odgovarala cena.
Uvek ima i jeftinije ponude vozila.
Kako mogu diskovi od 256 mm sa pratećim pločicama da koštaju 38.000 dinara, a oni od 345 mm 25.000, i to u istoj kući?
Pitanje je besmisleno stoga jer zadire u pravo slobodnog vodjenja poslovne politike.
Mogu da kostaju i 99.000. njihova stvar je da traze a tvoja stvar je da kupis ili se zahvalis i trazis bolju ponudu na drugom mestu.
Mogu i da ponude akciju za 1 dinar. Njihova slobodna volja i pravo.
Tvoje pravo je da kupis gde hoces, tamo gde ti odgovara. U slucaju garancije potpisao si ugovor da ces kupovati kod VWa po njihovim uslovima, nema sta da se bunis za cenu jer si to prihvatio.
Novi auto, i garancija imaju svoje prednosti i svoje manje, cena odrzavanja je nesto na cemu se dobro zaradjuje.
Neko je vec lepo napisao, da nema flotne kupovine novih vozila ovlasceni servisi bi odavno mogli biti zatvoreni.
Da li bi prihvatio da neko tebi odredi platu ili cenu tvog rada/ robe, usluge/ prema tome sta je njegova procena?
Podji od sebe i to sto trazis za sebe omoguci drugima, prosto
Isto to vazi i za Porse, servis Janka ili xx, navedene cene kod njih nisu ni najskuplje ni najjeftinije na auto trzistu, ili da bude jasnije u skladu su sa cenama kod konkurencije.
20.000 cene u VW za godisnji servis nije 3 puta skuplje od cene u Honda, Hjundai, BMW, Ford, Opel, Tojota ili nekoj drugoj firmi za godisnji servis. To prosto nije tacna pretpostavka.
Ja i ne znam ko je ni gde je servis Janka, niti imam ikakve veze sa njima, prosto navodim ti osnovne principe trzisne utakmice i sistema trzistne ekonomije. Ako nisu konkurentni sa cenama na trzistu za svoj rad prosto nece dolaziti klijenti tamo pa ce ili promeniti politiku cena ili zatvoriti firmu ili nesto trece.
Ako posluju, rade, imaju musterije znaci da je cena dobro odmerena za ono sto nude.
Posto posebno pominjes fiskalni racun, a ne znam zasto, to izdaje svaki servis u maloprodaji. Prosto to je stvar uredjena zakonom i nije stvar slobodne volje pa da poredis ovaj ili onaj servis kada je to isto za sve vazece.
Nadji mi neko privredno drustvo ili preduzetnika koje danas ne izdaje fiskalni racun koji ima kao obavezu, tesko da ima neko ludo hrabar za tako nesto
Posle cu okaciti sliku napravljenu danas da vidis o kakvom "kapitalisti" se radi...
Sliku resenja iz APR?
Svako ko ima PIB i registrovan u APR je kapitalista, pravi kapitalista. Izvini ali pises kao neko od 80godina koji je radni vek proveo u socijalizmu
