Znači potrebno je prvih 1500km voziti automobil na sledeći način:
- sa što češćom promenom brzine kretanja vozila (izbegavajući vožnju pri kojoj će se motor vrteti u visokim obrtajima, znači ne prelaziti ~3500-4000 obrtaja);
- sa što češćom promenom kroz sve stepene prenosa, pritom izbegavajući upotrebu viših stepena prenosa pri nižim obrtajima;
- izbegavati dugotrajniju vožnju u najvišem stepenu prenosa (misli se na vožnju na dužim relacijama po magistralnim i auto-putevima);
U prevodu na realnu situaciju: gradska vožnja je u stvari idealna da se postignu ovi ciljevi do privih 1500km.
Kada prođe ovaj period, postepeno podizati broj obrtaja motora pri svakom ubrzanju (u svakom stepenu prenosa), uz povremene izlete do maksimalnog broja obrtaja, kao i krajnju brzinu kojom vozimo vozilo (znam da je to nespojivo sa propisima o ograničenju brzine na različitim vrstama puteva ali oni su naveli kako bi bilo idealno raditi) - tako da bi posle pređenih 5000km. bozilo moralo sa lakoćom dostići i kretati se (ne predugo) svojom fabrički deklarisanom maksimalnom brzinom.
