Kupovina coupe-a do 10.000 eura
Re: Kupovina coupe-a do 10.000 eura
Na 112k km, tom autu stvarno moze nista da ne fali, kao sto je covek i napisao.
Temu onda promeniti, jer je naslov totalno besmislen, to jest omasen.
Neka se stavi Alfa gt vs 406 kupe i to je to.
Sent from my Sony
Temu onda promeniti, jer je naslov totalno besmislen, to jest omasen.
Neka se stavi Alfa gt vs 406 kupe i to je to.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Kupovina coupe-a do 10.000 eura
Evo Pavlova sad ima 130k km cini mi se,u dobrom je stanju i pukao je 180000din. Veliki + mali servis, plocice prednje, neko crevo i jos par sitnica. Nikakav veci kvar ili nesto sto je moralo da se uradi. Tako da ako se gleda auto do 10k e, nikako nije pametno kupiti auto za 10k e i to onaj za koji znas da odrzavanje nije jeftino
Re: Kupovina coupe-a do 10.000 eura
Gde Pavle odrzava, kada je to toliko kostalo, u ovlascenom?
Svakako se slazem, na kupcu je izbor, a vidim da nije neko ko se ne razume, pa da srlja olako u nekog krsa
Sent from my Sony
Svakako se slazem, na kupcu je izbor, a vidim da nije neko ko se ne razume, pa da srlja olako u nekog krsa

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Kupovina coupe-a do 10.000 eura
čini mi se da će ovo da ode u neželjenom pravcu, ali 180000? Ukoliko "par sitnica" nisu plivajući zamajac i kvačilo, previše je. Pričamo o 2.4 JTDM? Ja svoj auto održavam kod Deše, a on ne spada u jeftine majstore, pa mi 180k zvuči previše. Naravno, bez detaljnog opisa bespredmetno je komentarisati. U principu, auto nije uopšte skup za održavanje.
Kada sam detaljnije pročitao temu, vidim da se pominje tuning... u toj situaciji, definitivno GT, pošto tuning na Breri, ne bih nikome preporučio
Kada sam detaljnije pročitao temu, vidim da se pominje tuning... u toj situaciji, definitivno GT, pošto tuning na Breri, ne bih nikome preporučio

Re: Kupovina coupe-a do 10.000 eura
Za 180.000 bih tražio da mi 3 devojke plešu u krilu mesec dana. 

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Kupovina coupe-a do 10.000 eura
Koliko kila si smrsao, koliko obroka preskocio i koliko zivaca pojeo, da bi iskesirao tuning na Breri? 
Sent from my Sony

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Kupovina coupe-a do 10.000 eura
Kupi Breru Xepoj 

Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Kupovina coupe-a do 10.000 eura
Neka, previse para je ulozeno u moju liniju, da bih sada sve izgubio 
Sent from my Sony

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Kupovina coupe-a do 10.000 eura
To sto mi imamo nije linija,nego parabola 

Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Kupovina coupe-a do 10.000 eura
Tu je keš manji problem od nemogućnosti da se nađu komponente. Ne postoji ništa plug&play. Tako da se na traženje rešenja potroši previše vremena, a samim tim i novca. Naravno, ovde ne govorimo o klasičnom tuniranju, već i o hardware upgrade-ovima.Xepoj87 napisao:Koliko kila si smrsao, koliko obroka preskocio i koliko zivaca pojeo, da bi iskesirao tuning na Breri?
Sent from my Sony
Iskreno, motor od 210 konjshih snaga se bez problema "čipuje" na 240-250, u zavisnosti od stanja samog motora i to je više nego dovoljno. Turbo koji se nalazi u autu (GTB2056v) je fenomenalan i omiljen među tunerima. Uz PowerFlex i eventualno neke bolje amorte (koni sport i Novitec opruge na primer) pokriće apsolutno sve situacije.
I dalje tvrdim da je Brera best buy za nešto što bi bilo i daily drive i auto za uživanje u vožnji.
Re: Kupovina coupe-a do 10.000 eura
Milose, nazovimo to "sexy curves" 
Videh Bobane u temi koju sa zadovoljstvom pratim, i ako na papiru/ekranu, sve to deluje jednostavnije, mogu misliti koja je igranka
Sent from my Sony

Videh Bobane u temi koju sa zadovoljstvom pratim, i ako na papiru/ekranu, sve to deluje jednostavnije, mogu misliti koja je igranka

Sent from my Sony
Poslednja izmena od Xepoj87 u 23 Nov 2015, 19:56, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Kupovina coupe-a do 10.000 eura
Kod Nese na Banovom brdu je radio. Pitacu ga bas detaljno da mi kaze sta je sve menjano
Re: Kupovina coupe-a do 10.000 eura
Pazi, ako je standardna procedura, izlazi 159 dosta skuplja za odrzavanje od C klase, a do sada sam suprotno slusao.
Sent from my Sony
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Kupovina coupe-a do 10.000 eura
Pa valjda je 2.4 prilicno skuplja od 1.9 za odrzavanje, tako mi je i Toma rekao kad smo pricali pre. Ispitacu debelog detaljno ali znam da je cifra otprilike ova. Jedino je moguce da ja nisam zapamtio sve sto je radio
Re: Kupovina coupe-a do 10.000 eura
2.4 je skuplja, a i Pavle je uzeo auto od Maxe koji dinar u auto ne ulaže, kupuje polovne gume i taj fazon vlasnika je. Takođe je pitanje šta je tačno rađeno, jer je cifra paprena, a ja održavam auto u servisu koji važi za skup međ Alfistima.
Možda se samo nakupilo.
1.9 je upola jeftiniji motor za održavanje, a plus je auto 100 kila lakši u nosu, koji je na 159 u svakom slučaju pretežak. Najpametnija stvar je nasviran 1.9.
Tapatalk
Možda se samo nakupilo.
1.9 je upola jeftiniji motor za održavanje, a plus je auto 100 kila lakši u nosu, koji je na 159 u svakom slučaju pretežak. Najpametnija stvar je nasviran 1.9.
Tapatalk