Samo mi se ta lampica još nikad nije upalila
![Kezo :kezo:](./images/smilies/kezo.gif)
Ne, za odrzavanje na svakih 1.000km ili pred duzi put se ne ide u servis. Ta kontrola je obaveza vozaca. Posuda za kocionu tecnost je uvek providna i lako dostupna vozacu, to nije slucajno. Na servisu svake 2/3 godine nema potrebe za posebnom kontrolom stare tecnosti jer se stara tecnost ionako baca, nema dolivanja, bez obzira na nivo.dragvorl je napisao:Dakle u servisu se ne proverava stavka koja se po uputstvu kontrolise na svakih 1000 km ili pred svaki duzi put?ljubitelj je napisao:Veoma lose pretpostavljas, na redovnom servisu zamene ulja nivo se ne proverava. Staro se prosto zameni sa novim jer je to obavezna servisna procedura.To je meni neshvatljivo.
ljubitelj je napisao:"Ulje" u kocnicama se ne kontrolise, ono se menja najkasnije na 24 meseca.
Sta je pisac hteo da kaze?ljubitelj je napisao:Proverava se sadrzaj vlage nakon prvih 12 meseci. Nakon 24 meseca se ne proverava, prosto se menja.
Sad tek vidim ovaj tvoj post i mislim da si opet promasio sadrzaj mog prethodnog posta, sta je to ako ne namerno izvrtanje recenice komentara servisnog pregleda na 40.000km/2 godinedragvorl je napisao:Nema sta da izvrcem, to su citati tvojih postova.
"Ulje" u kocnicama se ne kontrolise, ono se menja najkasnije na 24 meseca.
Nista cudno da su usledili komentari...Dakle u servisu se ne proverava stavka koja se po uputstvu kontrolise na svakih 1000 km ili pred svaki duzi put?To je meni neshvatljivo.
wat ?Xepoj87 je napisao: Naravmo, ja sam posle toga menjao kocnice, jer su premalo djubre.
Sent from my Sony