Biće sasvim dobar E250 dizel sa 230ks. Za one malo zahtevnije tu je E450
2016 Mercedes E Class (W213)
Re: 2016 Mercedes E Class (W213)
Čitali Garažu i zaključili da benzinci manje troše, te da će interesovanje za dizele opasti 
Biće sasvim dobar E250 dizel sa 230ks. Za one malo zahtevnije tu je E450
Biće sasvim dobar E250 dizel sa 230ks. Za one malo zahtevnije tu je E450
Re: 2016 Mercedes E Class (W213)
To sam citao kao citat nekog tamo sefa razvoja, da se orijentisu na hibride + manje turbo benzince. Dizeli su im preskupi da bi zadovoljili euro norme, prljavi i bice sve manji udeo u prodaji...
edit: da, ako ne bude istezao lanac na 60k, kao w212...
edit: da, ako ne bude istezao lanac na 60k, kao w212...
Re: 2016 Mercedes E Class (W213)
Ma oni samo pričaju o tim hibridima a interesovanje za iste je praktično nikakvo... osim u debilnim zemljama gde se od para poreskih obveznika finansira njihova prodaja.
Opet se najviše traže R4 dizeli...
Opet se najviše traže R4 dizeli...
Re: 2016 Mercedes E Class (W213)
Trziste ce prihvatiti hibride kada oni pruze znacajnu ustedu. Trenutno jednostavno ne mogu da pariraju dizelasima i toga je svestan svako ko je imao prilike da vozi hibrida.
Sve je to lepo zamisljeno, sve to lepo funkcionise... medjutim, i dalje postoje veliki problemi koji nisu reseni zbog cega hibridi u praksi prakticno ne pruzaju nista znacajno. Da bi vozac hibrida ostvario neku znacajnu ustedu (sto i jeste cilj posedovanja hibrida), on mora da prihvati kompromisnu voznju i odrekne se svega onoga sto njegov auto moze da pruzi, samo da bi taj hibridni sistem odradio svoje u idealnim uslovima a vlasnik bio zadovoljan sa ustedom.
Kada pocnu da prave takve hibride da npr. imamo V6 benzinski motor koji u tezem autu (velika limuzina ili SUV) pri ostijem tempu kombinovane voznje trosi 13-14L, a isti taj motor uparen sa hibridom trosi barem upola manje ali da vozac nema potebu da zbog toga spusta jak tempo vec da se usteda ostavruje u svakom rezimu bez kompromisa... e tek onda ce hibridi zaziveti na pravi nacin.
A do tada, sta meni kao kupcu koji kroz odabir motorizacije zelim da ustedim (sto i jeste glavna poenta hibrida) vredi sto vozim benzin-hibrida, kada se u ekvivalentnom dizelasu vozim jos jeftinije. I koja je onda svrha?
Sa druge strane, kada vec svi na stolu imaju ekstra stedljive dizelase, koji se posebno isticu i prave razliku u stedljivosti u odnosu na benzince prilikom ostrije voznje... zasto njih ne bi uparivali sa hibridima?
Pa zamisli npr BMW-ov 3.000ccm dizelas od 380KS ili Audijev od 320KS... upareni sa hibridom uz dodatnu snagu npr 100-150KS i jos smanjenu potrosnju...
Nista nije nemoguce....
A da ne pominjemo to da je i dalje interesovanje za dizelase jos uvek neuporedivo vece nego za hibride...
Tako da "izgovor" Mercedesa sto nemaju jaci dizel od 260KS jednostavno ne pije vodu na trzistu i naspram konkurencije.
Sve je to lepo zamisljeno, sve to lepo funkcionise... medjutim, i dalje postoje veliki problemi koji nisu reseni zbog cega hibridi u praksi prakticno ne pruzaju nista znacajno. Da bi vozac hibrida ostvario neku znacajnu ustedu (sto i jeste cilj posedovanja hibrida), on mora da prihvati kompromisnu voznju i odrekne se svega onoga sto njegov auto moze da pruzi, samo da bi taj hibridni sistem odradio svoje u idealnim uslovima a vlasnik bio zadovoljan sa ustedom.
Kada pocnu da prave takve hibride da npr. imamo V6 benzinski motor koji u tezem autu (velika limuzina ili SUV) pri ostijem tempu kombinovane voznje trosi 13-14L, a isti taj motor uparen sa hibridom trosi barem upola manje ali da vozac nema potebu da zbog toga spusta jak tempo vec da se usteda ostavruje u svakom rezimu bez kompromisa... e tek onda ce hibridi zaziveti na pravi nacin.
A do tada, sta meni kao kupcu koji kroz odabir motorizacije zelim da ustedim (sto i jeste glavna poenta hibrida) vredi sto vozim benzin-hibrida, kada se u ekvivalentnom dizelasu vozim jos jeftinije. I koja je onda svrha?
Sa druge strane, kada vec svi na stolu imaju ekstra stedljive dizelase, koji se posebno isticu i prave razliku u stedljivosti u odnosu na benzince prilikom ostrije voznje... zasto njih ne bi uparivali sa hibridima?
Pa zamisli npr BMW-ov 3.000ccm dizelas od 380KS ili Audijev od 320KS... upareni sa hibridom uz dodatnu snagu npr 100-150KS i jos smanjenu potrosnju...
Nista nije nemoguce....
A da ne pominjemo to da je i dalje interesovanje za dizelase jos uvek neuporedivo vece nego za hibride...
Tako da "izgovor" Mercedesa sto nemaju jaci dizel od 260KS jednostavno ne pije vodu na trzistu i naspram konkurencije.
- 7footer
- Postovi: 628
- Pridružio se: 19 Jan 2012, 17:53
- Garaža: Lexus GS 450h, Chevrolet Trax, Yamaha Stryker
- Lokacija: Svet
Re: 2016 Mercedes E Class (W213)
Hybridi imaju itekako svojih prednosti:
-Manje karbon monoksida
-Manja potrošnja od ekvivalentnih benzinaca
-Uopšteno mnogo manje zagađuju
-Svuda u razvijenim zemljama imaju beneficije i tek će ih imati
-Obrtni moment
-Veća prodajna vrednost
-Znatno tiša i prijatnija vožnja
-Mogućnost vožnje samo na baterije (elekto mod) na kraćim relacijama
Oni su za grad dušu dali. Yaris hybrid troši 2,3 litre po gradu. Hrvati sa Outlanderom postigli još manje...
Pozdrav
-Manje karbon monoksida
-Manja potrošnja od ekvivalentnih benzinaca
-Uopšteno mnogo manje zagađuju
-Svuda u razvijenim zemljama imaju beneficije i tek će ih imati
-Obrtni moment
-Veća prodajna vrednost
-Znatno tiša i prijatnija vožnja
-Mogućnost vožnje samo na baterije (elekto mod) na kraćim relacijama
Oni su za grad dušu dali. Yaris hybrid troši 2,3 litre po gradu. Hrvati sa Outlanderom postigli još manje...
Pozdrav
Pozdrav
Re: 2016 Mercedes E Class (W213)
Audi je skoro predstavio ono o cemu ti mastas... V6 dizel hibrid (Q7 e tron) sa 373ks ukupno.goblin napisao:Trziste ce prihvatiti hibride kada oni pruze znacajnu ustedu. Trenutno jednostavno ne mogu da pariraju dizelasima i toga je svestan svako ko je imao prilike da vozi hibrida.
Sve je to lepo zamisljeno, sve to lepo funkcionise... medjutim, i dalje postoje veliki problemi koji nisu reseni zbog cega hibridi u praksi prakticno ne pruzaju nista znacajno. Da bi vozac hibrida ostvario neku znacajnu ustedu (sto i jeste cilj posedovanja hibrida), on mora da prihvati kompromisnu voznju i odrekne se svega onoga sto njegov auto moze da pruzi, samo da bi taj hibridni sistem odradio svoje u idealnim uslovima a vlasnik bio zadovoljan sa ustedom.![]()
Kada pocnu da prave takve hibride da npr. imamo V6 benzinski motor koji u tezem autu (velika limuzina ili SUV) pri ostijem tempu kombinovane voznje trosi 13-14L, a isti taj motor uparen sa hibridom trosi barem upola manje ali da vozac nema potebu da zbog toga spusta jak tempo vec da se usteda ostavruje u svakom rezimu bez kompromisa... e tek onda ce hibridi zaziveti na pravi nacin.
A do tada, sta meni kao kupcu koji kroz odabir motorizacije zelim da ustedim (sto i jeste glavna poenta hibrida) vredi sto vozim benzin-hibrida, kada se u ekvivalentnom dizelasu vozim jos jeftinije. I koja je onda svrha?
Sa druge strane, kada vec svi na stolu imaju ekstra stedljive dizelase, koji se posebno isticu i prave razliku u stedljivosti u odnosu na benzince prilikom ostrije voznje... zasto njih ne bi uparivali sa hibridima?
Pa zamisli npr BMW-ov 3.000ccm dizelas od 380KS ili Audijev od 320KS... upareni sa hibridom uz dodatnu snagu npr 100-150KS i jos smanjenu potrosnju...
Nista nije nemoguce....
A da ne pominjemo to da je i dalje interesovanje za dizelase jos uvek neuporedivo vece nego za hibride...
Tako da "izgovor" Mercedesa sto nemaju jaci dizel od 260KS jednostavno ne pije vodu na trzistu i naspram konkurencije.
Fora kod plug in hibrida je sto su super za grad jer ih vozis samo na struju i tako postizes veliku ustedu goriva ali sto se performansi tice, nema tu neke bitne razlike. Bas pomenuti Q7 je nekih pola sekunde brzi do 100 od dizela. Kad su mu baterije prazne, onda je i sporiji zbog tezine.
Re: 2016 Mercedes E Class (W213)
Dobro, hibridi su kao stvoreni za grad.
Neki dizel trosi 7, 8l, a hibrid 3, 4l. Nije mala usteda.
I to ne racunajuci da moze da kosta kao da trosi 1l, ako se ide samo na struju.
Sent from my Sony
Neki dizel trosi 7, 8l, a hibrid 3, 4l. Nije mala usteda.
I to ne racunajuci da moze da kosta kao da trosi 1l, ako se ide samo na struju.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24887
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2016 Mercedes E Class (W213)
I rekao bih tehnologija za novi auto, ne za polovan.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: 2016 Mercedes E Class (W213)
Autonomija kad se vozi na struju je vrlo ograničena (30-50 km), što istina mnogima završava dnevni posao po gradu...Xepoj87 napisao:Dobro, hibridi su kao stvoreni za grad.
Neki dizel trosi 7, 8l, a hibrid 3, 4l. Nije mala usteda.
I to ne racunajuci da moze da kosta kao da trosi 1l, ako se ide samo na struju.
Sent from my Sony
Svakodnevno punjenje se podrazumeva kao i garaža gde bi instalirao brzi punjač.
Razmišljao sam ja o C350e ali skupa je to igračka da bi pričali o nekoj uštedi na gorivu.
Re: 2016 Mercedes E Class (W213)
Moguce da su ti manji gradski hibridi isplativi za gradsku voznju.
Moj komentar je bio vezan za licno iskustvo na 2 hibridna automobila koja sam vozio (stara S klasa i Panamera).
I po mom iskustvu i po iskustvu vlasnika, usteda je bukvalno neosetna ako se auto tera jacim tempom (a samo se tako i voze) i ako zelis stalno da uzivas u onome sto moze da ti pruzi auto i sta ocekujes od auta te klase i performansi.
Moguce da postoji varijanta da ustedi ali onda voznja mora biti prilagodjena i da se prihvati kompromis da ispod haube imas 300-400KS ali da vozis kao da imas 150KS.
Uz sve to, nemaju sva vozila opciju da voze samo na struju, sto je isto bezveze ako vec ima elektro motor.
Nisam znao da je Audi vec ponudio opciju TDI - Hibrid, to vec deluje interesantno. Prvenstveno zbog toga sto je dizel vec sam po sebi stedljiv i sto su mu karakteristike takve da potrosnja nece otici u nebesa ako se pegla (za razliku od benzinca), a hibrid mu pomaze da sve to bude jos stedljivije...
Ali opet pod uslovom da sistem stvarno radi posao i pravi osetnu razliku u praksi u sta bas i nisam siguran.
Kada naprave hibrid (ozbiljnu limuzinu visoke klase ili SUV) koji bi mogao da ima barem 100km autonomije na rezimu voznje samo na baterije, sto bi bilo dovoljno za neke svakodnevne gradske relacije.
I kada sistem bude takav da na kombinovanoj voznji i pored zustrijeg tempa voznje moze da napravi razliku u potrosnji od minimum 30-40%, a da performanse budu ili jednake ili blago bolje od klasicne motorizacije.
Kada sistem punjenja bude brzi i na punjacu i tokom voznje...
E onda bi prihvatio Hibrid kao idealno resenje. Mozda vec i postoji nesto slicno a da nisam upucen, medjutim ovo sto sam probao bas i nisam odusevljen.
Moj komentar je bio vezan za licno iskustvo na 2 hibridna automobila koja sam vozio (stara S klasa i Panamera).
I po mom iskustvu i po iskustvu vlasnika, usteda je bukvalno neosetna ako se auto tera jacim tempom (a samo se tako i voze) i ako zelis stalno da uzivas u onome sto moze da ti pruzi auto i sta ocekujes od auta te klase i performansi.
Moguce da postoji varijanta da ustedi ali onda voznja mora biti prilagodjena i da se prihvati kompromis da ispod haube imas 300-400KS ali da vozis kao da imas 150KS.
Uz sve to, nemaju sva vozila opciju da voze samo na struju, sto je isto bezveze ako vec ima elektro motor.
Nisam znao da je Audi vec ponudio opciju TDI - Hibrid, to vec deluje interesantno. Prvenstveno zbog toga sto je dizel vec sam po sebi stedljiv i sto su mu karakteristike takve da potrosnja nece otici u nebesa ako se pegla (za razliku od benzinca), a hibrid mu pomaze da sve to bude jos stedljivije...
Ali opet pod uslovom da sistem stvarno radi posao i pravi osetnu razliku u praksi u sta bas i nisam siguran.
Kada naprave hibrid (ozbiljnu limuzinu visoke klase ili SUV) koji bi mogao da ima barem 100km autonomije na rezimu voznje samo na baterije, sto bi bilo dovoljno za neke svakodnevne gradske relacije.
I kada sistem bude takav da na kombinovanoj voznji i pored zustrijeg tempa voznje moze da napravi razliku u potrosnji od minimum 30-40%, a da performanse budu ili jednake ili blago bolje od klasicne motorizacije.
Kada sistem punjenja bude brzi i na punjacu i tokom voznje...
E onda bi prihvatio Hibrid kao idealno resenje. Mozda vec i postoji nesto slicno a da nisam upucen, medjutim ovo sto sam probao bas i nisam odusevljen.
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7973
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: 2016 Mercedes E Class (W213)
Za ljude iz Srbije (osim mozda malog procenta beogradjana) dnevna autonomija auta od 50-60 km na cist elektricni pogon je sasvim dovoljna, tako da ne vidim potrebu da se bas toliko cezne za vecom. Verovatno ima izuzetaka, ali za gro populacije gore navedeno odradjuje posao ustede...
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: 2016 Mercedes E Class (W213)
Plug-in hybrid apsolutno ima smisla ako je autonomija auta bar 50-60km. To bi znacilo da ga po gradu, gde je potrosnja najveca, mozemo koristiti na struju.
Cak i kada recimo predjemo vise od toga, pametnim odabirom momenta za voznju na struju, recimo samo u stanu-kreni rezimu, moze se doci do neke ustede.
Cak i kada recimo predjemo vise od toga, pametnim odabirom momenta za voznju na struju, recimo samo u stanu-kreni rezimu, moze se doci do neke ustede.
Re: 2016 Mercedes E Class (W213)
A da neko zvekne neki post o onome iz naslova teme? 
Dobra sisa zlata vredi.
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: 2016 Mercedes E Class (W213)
Diskutujemo o potencijalnim hibridima u E klasi 
Re: 2016 Mercedes E Class (W213)
Dobro je ako ima i 50km. C350e i X5 40e imaju 30km sa punim baterijama. Volvo XC90 T8 40km.
Mislim da samo Q7 e tron ima nešto preko 50km.
Ali to je opet u idealnim uslovima. Ko voli da potopi gas na semaforu, imaće duplo manje.
Ja bih pre uzeo i nešto slabiji R4 dizel nego preskupi i komplikovan PHEV.
Mislim da samo Q7 e tron ima nešto preko 50km.
Ali to je opet u idealnim uslovima. Ko voli da potopi gas na semaforu, imaće duplo manje.
Ja bih pre uzeo i nešto slabiji R4 dizel nego preskupi i komplikovan PHEV.