Dobijas povracaj poreza,pa onda placas porez u zemlji u koju uvozis robu...
Ako je Nemacki porez od 19 posto veci od Svajcarskog,verovatno je na to mislio...
A to za dizele i neisplativost,bili sa 100 ili 500ks,moze da kaze samo neko ko iste nije poredio...
A jos dizeli imaju mnogo manju emisiju CO2,pa je tamo registracija i te kako povoljnija...
Evo poredjenje Mercedesovih 2.2 CDI turbo dizela i 1.8 CGI turbo benzinca...
C klasa:
125–139 (129–140) 2.2 CDI
157–169 (148–160) 1.8 CGI
125–140 (125–136) 2.2 bi-turbo CDI 0-100 7s
– (150–161) 1.8 bi-turbo CGI 0-100 7.2s
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Naravno da je moguc povrat poreza i za fizicka lica, samo pod uslovom da se roba (u slucaju Nemacke) izvozi van EU.
Oni vrate 19% a u CH se placa 8% porez i 4% carina. Pored nesto manje cene u Nemackoj i tu se ustedi neki dinar
@Heroj
To su podaci za novije verzije sa 7G menjacima za starije su nesto vece cifre koliko sam video.
Nego, jel imaju novi Mercedesi onaj glupi start/stop sistem uz automatike?
Day Walker napisao:Kako da dobije povracaj poreza, leba ti?
To samo firme mogu.. i naravno ako kupis od pravnog lica...
Povracaj poreza moze da dobije svako ko kupi auto u Nemackoj i izveze ga, nebitno da li je fizicko lice ili pravno. Jedino sto taj koji prodaje u Nemackoj mora biti pravno lice.
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Floyd napisao:Naravno da je moguc povrat poreza i za fizicka lica, samo pod uslovom da se roba (u slucaju Nemacke) izvozi van EU.
Oni vrate 19% a u CH se placa 8% porez i 4% carina. Pored nesto manje cene u Nemackoj i tu se ustedi neki dinar
@Heroj
To su podaci za novije verzije sa 7G menjacima za starije su nesto vece cifre koliko sam video.
Nego, jel imaju novi Mercedesi onaj glupi start/stop sistem uz automatike?
Ajde zovi taj TCS...
Danas sam opet pricao sa onim likom, i on i dalje tvrdi da ne vazi za polovne, kaze citao je na nemackom negde... Inace, casna rec, nemam nista sa njegovim izborom auta (E93 325i) Generalno ja sam trenutno protiv kupovine E90 sa malom kilometrazom i novijeg godista.
Xepoj87 napisao:Dobijas povracaj poreza,pa onda placas porez u zemlji u koju uvozis robu...
Ako je Nemacki porez od 19 posto veci od Svajcarskog,verovatno je na to mislio...
A to za dizele i neisplativost,bili sa 100 ili 500ks,moze da kaze samo neko ko iste nije poredio...
A jos dizeli imaju mnogo manju emisiju CO2,pa je tamo registracija i te kako povoljnija...
Evo poredjenje Mercedesovih 2.2 CDI turbo dizela i 1.8 CGI turbo benzinca...
Laki021 napisao:Ajde zovi taj TCS...
Danas sam opet pricao sa onim likom, i on i dalje tvrdi da ne vazi za polovne, kaze citao je na nemackom negde... Inace, casna rec, nemam nista sa njegovim izborom auta (E93 325i) Generalno ja sam trenutno protiv kupovine E90 sa malom kilometrazom i novijeg godista.
Nisam stigao danas da zovem, bas sam bio u guzvi ceo dan.
Sto se tice BMW-a, slazem se sa tobom ali ko bas sad hoce da kupi kupe/kabrio ili cak limuzinu xd, nema puno izbora.
Day Walker napisao:Nije mi jasno u vezi ustede sta si hteo da kazes (kako su 325d i 330d isplativiji)...
A sledeca recenica ti je kako te isplativosti zapravo nema
Sto se tice povracaja poreza, znam i ja da se dobija samo ukoliko se kupi od pravnog lica, sto sam i napisao...
Manje trose pa su zato isplatljiviji...atmosferski 6aci piju kao nenormalni kad se gaze.
Kako nema isplatljivosti...ne razumem sta hoces da kazes.
@dw kako bre covece svi ne razumeju samo je tebi konfuzan? Prvo sam rekao da se isplati uvesti dizela, nego atomsferca od 3-4000 ccm. Em sto je manji CO2 harac, em je i manja potrosnja sa turbo dizelom. A plus se dobije povracaj pdv-a kada izvozis iz nemacke, jer koliko se secam Svajcarska nije clanica eu. A vozne karakteristike nisu u velikom zaostatku kod dizela. Zar ne?
Floyd:
Start/Stop dolazi u kombinaciji sa 7G-TRONIC PLUS automatskim menjačem (osim kod modela C 300 CDI 4MATIC BlueEFFICIENCY i C 350 4MATIC BlueEFFICIENCY) i sa manuelnim menjačem u modelima C 180 BlueEFFICIENCY, C 200 BlueEFFICIENCY, C 200 CDI BlueEFFICIENCY, C 220 CDI BlueEFFICIENCY i C 250 CDI BlueEFFICIENCY.
Ne znam kako sistem funkcionise kod Mercedesa i da li svaki put mora da se iskljucuje...
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.