Ne brže od života!
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32208
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Nigfe ne piše da je do nesreće došlo zbog tehničke neispravnosti juga.
Posetite www.garaza.rs !
- Saša
- Postovi: 14277
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ne brže od života!
Dovoljno bi bilo da se počne sprovoditi kontrola izduvnih gasova, postavi se neka realna granica koja važi u većem delu Evrope i ćao, nema ih više... No, na to ćemo se načekati, čuva se socijalni mir kao i kod mnogih drugi stvari.
Do sada je najuspešnija akcija uklanjanja starih automobila (ako se to tako može nazvati) je bila prodaja Puntića: bez ikakvog učešća, niska kamata, popust staro za novo... Više od 30.000 novih i vrlo bezbednih automobila je zamenilo baš ovakve starudije... Nije mala stvar. Trebalo bi tako nešto češće da se radi, ili čak i da se omogući i drugim brendovima...
Do sada je najuspešnija akcija uklanjanja starih automobila (ako se to tako može nazvati) je bila prodaja Puntića: bez ikakvog učešća, niska kamata, popust staro za novo... Više od 30.000 novih i vrlo bezbednih automobila je zamenilo baš ovakve starudije... Nije mala stvar. Trebalo bi tako nešto češće da se radi, ili čak i da se omogući i drugim brendovima...

- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Ne brže od života!
To niko od nas nije ni rekao ... priča je o tome da su mnogi Yugići u lošem stanju.trojanac napisao:Nigfe ne piše da je do nesreće došlo zbog tehničke neispravnosti juga.
Saša,
Da te akcije su bile odličan način uklanjanja zastarelih vozila.
Re: Ne brže od života!
Uopšte ne mislim na tehničku neispravnost, nego da u direktnom sudaru putnici u jugu imaju velike šanse da završe tragično, suvozač najčešće. Od juga ništa nije ostalo, a Polu je prednji kraj samo malo deformisan, dok je kabina ostala čitava.
Ja se danas ne bih vozio u Jugu. On ceo vredi kao par sipanja goriva, prema tome, niska cena i nije dovoljno jak argument.
Ja se danas ne bih vozio u Jugu. On ceo vredi kao par sipanja goriva, prema tome, niska cena i nije dovoljno jak argument.
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Ne brže od života!
Yugo nije za puteve vise, to je kanta obicna. Bez da uvredim nekog ali stvarno... Em sto su nebezbedni em sto je vecina tehnicki neispravna, sto od starosti sto od toga sto je jednostavno los auto.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13564
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Tom logikom ima još kola koje bi trebalo "zabraniti" al naravno to je samo sviranje, jedini uslov je tehnička ispravnost.
p.s. To se sad kurčite i pišete kada je TDI banovan pa smete po radničkoj gologuziji da udarate
p.s. To se sad kurčite i pišete kada je TDI banovan pa smete po radničkoj gologuziji da udarate

- Nikolaa
- Postovi: 1320
- Pridružio se: 09 Feb 2014, 10:58
- Garaža: Reasonably Priced Car
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
tesko da se punto sa 0 opreme, bez airbagova i bez abs-a moze nazvati vrlo bezbednim automobilomSaša napisao:Dovoljno bi bilo da se počne sprovoditi kontrola izduvnih gasova, postavi se neka realna granica koja važi u većem delu Evrope i ćao, nema ih više... No, na to ćemo se načekati, čuva se socijalni mir kao i kod mnogih drugi stvari.
Do sada je najuspešnija akcija uklanjanja starih automobila (ako se to tako može nazvati) je bila prodaja Puntića: bez ikakvog učešća, niska kamata, popust staro za novo... Više od 30.000 novih i vrlo bezbednih automobila je zamenilo baš ovakve starudije... Nije mala stvar. Trebalo bi tako nešto češće da se radi, ili čak i da se omogući i drugim brendovima...

ali dobro, makar je malo novija i malo teza kanta od juga.
Re: Ne brže od života!
http://www.youtube.com/watch?v=n3_88G-Sfz0Grujic napisao: To se sad kurčite i pišete kada je TDI banovan pa smete po radničkoj gologuziji da udarate
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
- nmaric1993
- Postovi: 516
- Pridružio se: 15 Maj 2015, 15:13
- Garaža: Volvo v40 1.9 TD
Re: Ne brže od života!
Ako tako gledamo onda napolje bi morao i spark, matiz, seicento, ima jos....
- Saša
- Postovi: 14277
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ne brže od života!
Ko kaže sa Punto nema sigurnosnu opremu?Nikolaa napisao: tesko da se punto sa 0 opreme, bez airbagova i bez abs-a moze nazvati vrlo bezbednim automobilom
ali dobro, makar je malo novija i malo teza kanta od juga.


TT
-
- Site Admin
- Postovi: 1907
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Ne brže od života!
Bez airbegova? Bez opreme? O cemu ti pricas? Taj auto ima 4 zvezdice na NCAP crash testu (pre 2009) i to je jos uvek bezbedan auto cak i prema danasnjim merilima o pasivnoj bezbednosti.Nikolaa napisao:tesko da se punto sa 0 opreme, bez airbagova i bez abs-a moze nazvati vrlo bezbednim automobilom
ali dobro, makar je malo novija i malo teza kanta od juga.
Re: Ne brže od života!
Nije poenta u airbagovima. Punto je miljama ispred u deformabilnim zonama.
Nije Airbag nešto što ti spasava život u slučaju sudara, nego dobro sračunata deformacija karoserije. Tu jugo i većina automobila iz te generacije, pa čak i oni koji su došli posle, nema šta da traži. Airbag, zatezači pojaseva, automatska kočnica i slično su samo šlag na torti i dopunjuju efekat karoserije.
edit: nešto moram da dopišem, sinoć sam bio pod ozbiljnim utiskom. Ovakav nivo bahatosti mi se još nije desio, level expert lik u saobraćaju. Autokomanda, raskrsnica ka Južnom Bulevaru, otvara se zeleno, gomila ide u levu traku za levo, ja u desnu (za levo) i nitokud uleće najstariji ML bez migavca i jedva uspevam da ga ne lupim. Prebacujem se u levu traku, jer su svi ispred mene iz leve skrenuli levo, idemo sad svi pravo uzbrdo, a baja po gasu i kad me je prešao 20cm smota pun levi - valjda ima odličan osećaj dimenzija svog ML-a. Uz škripu kočnica, ABS, sve full, nekakako ga izbegavam, on odreaguje i vrati se u svoju traku.
Da dočaram Južni Bulevar u subotu veče mislim da nema potrebe, pun je automobila. Nije prošlo 5 sekundi, baja opet po gasu, makazice levo, desno, lik blica iz leve u desnu traku, jer i njega za malo da slupa kao mene, bez kompromisa jurnjava do semafora, onda kočenje i tako jurnjava kočenje, da bi na kraju otišao svih 20 metara ispred nas.
Neke stvari ne mogu da razumem. Šteta za snimak, ovo se ne viđa. Ima brzih i bezobraznih, ali ovako nešto nisam još video.
Nije Airbag nešto što ti spasava život u slučaju sudara, nego dobro sračunata deformacija karoserije. Tu jugo i većina automobila iz te generacije, pa čak i oni koji su došli posle, nema šta da traži. Airbag, zatezači pojaseva, automatska kočnica i slično su samo šlag na torti i dopunjuju efekat karoserije.
edit: nešto moram da dopišem, sinoć sam bio pod ozbiljnim utiskom. Ovakav nivo bahatosti mi se još nije desio, level expert lik u saobraćaju. Autokomanda, raskrsnica ka Južnom Bulevaru, otvara se zeleno, gomila ide u levu traku za levo, ja u desnu (za levo) i nitokud uleće najstariji ML bez migavca i jedva uspevam da ga ne lupim. Prebacujem se u levu traku, jer su svi ispred mene iz leve skrenuli levo, idemo sad svi pravo uzbrdo, a baja po gasu i kad me je prešao 20cm smota pun levi - valjda ima odličan osećaj dimenzija svog ML-a. Uz škripu kočnica, ABS, sve full, nekakako ga izbegavam, on odreaguje i vrati se u svoju traku.
Da dočaram Južni Bulevar u subotu veče mislim da nema potrebe, pun je automobila. Nije prošlo 5 sekundi, baja opet po gasu, makazice levo, desno, lik blica iz leve u desnu traku, jer i njega za malo da slupa kao mene, bez kompromisa jurnjava do semafora, onda kočenje i tako jurnjava kočenje, da bi na kraju otišao svih 20 metara ispred nas.
Neke stvari ne mogu da razumem. Šteta za snimak, ovo se ne viđa. Ima brzih i bezobraznih, ali ovako nešto nisam još video.
Poslednja izmena od nidza u 29 Nov 2015, 08:24, izmenjeno 1 put ukupno.
-
- Site Admin
- Postovi: 1907
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Ne brže od života!
Nemas ti to kome da pricas. Covek napisa da nema nista od opreme. Samo pirotehnicki zatezaci pojasa smanjuju stopu smrtnosti za nekih 15% posto. Ceo auto je konstruisan moderno i sasvim bezbedno.
- Saša
- Postovi: 14277
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ne brže od života!
Ne bi morali, to su sve daleko savremeniji i bezbedniji automobili od Yuga iz, koje ono beše godine, 1981? (kada je konstruisan?). Svi oni redom su napravljeni da upiju udarac, da se zgužvaju, imaju air bagove (makar jedan, najčešće dva), bolje pojaseve i još niz detalja koje i ne primećujemo a tu su da povećaju bezbednost.nmaric1993 napisao:Ako tako gledamo onda napolje bi morao i spark, matiz, seicento, ima jos....
Iz saobraćaja bi definitivno trebalo polako izbacivati sve Zastave, stare Lade i uopšte sve automobile generacijski i konstruktivno starije od recimo 25 ili više godina. Ne moraju svi kupiti nove automobile ali polovnjaci su sve jeftiniji a čak i najmanji "upgrade" sa Yuga recimo na auto od cca 1000 € ili manje (tipa Punto 1) je nebo i zemlja po pitanju bezbednije vožnje. Moj brat je nedavno prodao jedog takvog za 700 € a u poređenju sa Yugom je avion, iako je isto dosta star. To bi država mogla recimo da krene rešavati sa namenskim kreditima bez kamate ili sa malom kamatom u kombinaciji sa zamenom "staro za novije/novo", obaveznom reciklažom i slično. Samo da hoće i imaju malo sluha i osećaja...

TT
Re: Ne brže od života!
Al opet ne moze da se zabrani da se vozi neki auto zato sto je zastareo ili nesiguran.... vec samo tehnicki neispravan.
Puna evropa Spaceka, Fica, Trijumfa kabrioleta... koji su i gori od Yuga sto se tice bezbednosti, a vi hocete prosecnom srbinu i to da uzmete.
Evo ovi nemaju ni pojaseve, voze ljudi, uzivaju... a bezbednosti nigde!?


Puna evropa Spaceka, Fica, Trijumfa kabrioleta... koji su i gori od Yuga sto se tice bezbednosti, a vi hocete prosecnom srbinu i to da uzmete.

Evo ovi nemaju ni pojaseve, voze ljudi, uzivaju... a bezbednosti nigde!?

