
Ne brže od života!
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13564
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Jel si čitao o čemu se pisalo do sada ili si uleteo u doskusiju na pola?schonenk napisao:Samo da napomenem da u ovom slucaju ne mislim samo na yugo, vec bas na ovaj pojam socijalnog prevoza. Tehnicki pregled je nesto sto se podrazumeva i pravi razliku izmedju oldtajmera i krsa.Grujic napisao:Onda jugo može ako voziš sam ili samo za suvozačem?schonenk napisao:Na motoru mozes legalno voziti jedno, u autu jos 4, I to maloletnih. Zna se Sta je oldtajmer, a sta socijalni prevoz.
Koja je razlika po pitanju oldtajmera i socijalnog prevoza tipa juga koji je tehnički ispravan?
Poenta je da je ta zamsao besmislica. Jedini uslov može biti tehnička ispravnost, i to je to, sve drugo je pandorina kutija.
Onog trenutka kada tehnicki bude tehnicki u pravom smislu te reci, bice jeftinije registrovati noviji automobil nego krs dovesti u stanje za registraciju.
Dovoljno je samo da mu stave uslov da ispostuje emisiju u vreme kada je proizveden.
A da bismo mi svi bili odgovorniji i sa novijim autima to je sigurno. Sara na gumi, starost gume i podesenost svetala bi izbacila 75% vozila iz saobracaja.

Re: Ne brže od života!
Čuveni klip koji odlično pokazuje šta znače deformabilne zone.nikaragva napisao:Gledao si veliki stari volvo vs mali majušni reno?
- nmaric1993
- Postovi: 516
- Pridružio se: 15 Maj 2015, 15:13
- Garaža: Volvo v40 1.9 TD
Re: Ne brže od života!
S tim sto je veliki volvo bez motoranikaragva napisao:Gledao si veliki stari volvo vs mali majušni reno?

A iste te deformabilne zone ima i taj volvo, u model 9xx je prvi put ugradjen i SIPS (side impact protection system), tj deformabilne zone pri udara sa strane.
- schonenk
- Postovi: 1968
- Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
- Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
- Lokacija: beograd
Re: Ne brže od života!
Grujic napisao:
Jel si čitao o čemu se pisalo do sada ili si uleteo u doskusiju na pola?
Ne znam tacno na koji deo mog pisanija mislis? Mozda oko izduvnih gasova ili tehnickog?
Mozda bi bilo dobro da neko od "Svajcaraca" napise koji su uslovi da bi se jedan oldtajmer nasao u saobracaju, pored tehnicke ispravnosti. Sta je merilo kod emisije, ono sto je u specifikacijama automobila kada je proizveden ili vazece norme i da li se prave izuzeci uz kompenzaciju?
Bezbednost nigde nije uslov za registraciju pa se vrtim oko teze da je cena registracije i troskovi odrzavanja ono sto odrzava mali broj ovakvih automobila u saobracaju, tamo negde.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13564
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Ovde se spomenula teza gde u obzir nije uzimana tehnicka ispravnost koja se podrazumeva, vec da ta kola treba da se izbace iz saobracaja jer su nebezbedna po svojoj zastareloj konatrukciji. A ko sto rekoh, tehnicka ispravnost se podrazumeva.schonenk napisao:Grujic napisao:
Jel si čitao o čemu se pisalo do sada ili si uleteo u doskusiju na pola?
Ne znam tacno na koji deo mog pisanija mislis? Mozda oko izduvnih gasova ili tehnickog?
Mozda bi bilo dobro da neko od "Svajcaraca" napise koji su uslovi da bi se jedan oldtajmer nasao u saobracaju, pored tehnicke ispravnosti. Sta je merilo kod emisije, ono sto je u specifikacijama automobila kada je proizveden ili vazece norme i da li se prave izuzeci uz kompenzaciju?
Bezbednost nigde nije uslov za registraciju pa se vrtim oko teze da je cena registracije i troskovi odrzavanja ono sto odrzava mali broj ovakvih automobila u saobracaju, tamo negde.
Edit: na tt sam pa greslom citirah, jbg
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
Re: Ne brže od života!
Kad smo kod deformabilnih zona,pustio mi drugar fotke.




Pretpostavljam da bi hatch nešto bolje prošao al svejedno malko sam se skenjao.
t




Pretpostavljam da bi hatch nešto bolje prošao al svejedno malko sam se skenjao.
t
- Day Walker
- Postovi: 23526
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Pa ne znam. Karavan pa je manje ukrućen nazad,jedino tu vidim logiku. Ili da je već bio gužvan.
t
t
Re: Ne brže od života!
Ovde je neka nenormalna brzina bila, a osim toga nije udaren celom širinom nego do pola. A pogledaj samo crash testove na kojima auto udara u prepreku manjom širinom nego inače. Bukvalno se vrata cepaju na pola.
https://www.youtube.com/watch?v=TZC8Ykl1esE
https://www.youtube.com/watch?v=TZC8Ykl1esE
Re: Ne brže od života!
Ovde je stariji golf bolje prosao od novije astre a pritom je udario otpozadi gde obicno vise strada onaj koji udara.
- schonenk
- Postovi: 1968
- Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
- Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
- Lokacija: beograd
Re: Ne brže od života!
Ja vidim da je golf udario Astru kod zadnjeg tocka, ako smem da se tako izrazim, po dijagonali. Mislim da je uvek u prednosti onaj ko udara sa boka ili ovako po dijagonali u "supalj" deo vozila.
Re: Ne brže od života!
Astra je i od napred razvaljena.
Tapatalk
Tapatalk
Re: Ne brže od života!
Nikolaa napisao:Mali i lagan auto=nebezbedan auto. Cinjenica, protiv fizike ne moze.
Cinjenica nauke koju praksa iznova stalno potvrdjuje.