
Ne brže od života!
Re: Ne brže od života!
Zato se jaja transportuju u teskim livenim metalnim kutijama, umesto u laganim mekanim kartonima 

Re: Ne brže od života!
To zato što ima plastična krila na kolima, pa se teši 

- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ne brže od života!
Izgled ume da vara, kao i velicina, recimo draganov clio rs i moj grande sport su teski 1300kg i imaju 5 zvezdica na crash testu, dakle teski su kao prosecan stariji auto 90ih koji je 2 klase veci.
Mogu misliti kako bi moderan, kompaktan, a toliko tezak auto razneo bukvalno te starije automobile, da ne spominjem deformabilne zone i slicno, nego cista fizika
Послато са GT-N7100
Mogu misliti kako bi moderan, kompaktan, a toliko tezak auto razneo bukvalno te starije automobile, da ne spominjem deformabilne zone i slicno, nego cista fizika

Послато са GT-N7100
Re: Ne brže od života!
Ne dodaji kile ivane 
Kod nas je poveći motor za auto od 4m, to dosta igra...
Ova priča se priča svakih tri meseca na forumu...
Sent from my D5503 using Tapatalk

Kod nas je poveći motor za auto od 4m, to dosta igra...
Ova priča se priča svakih tri meseca na forumu...

Sent from my D5503 using Tapatalk
Re: Ne brže od života!
Jaja su odlican primer da se ne transportuju u laganom tankom papiru direktno izlozena udaru vec teskim debelim kartonima sa puno deformabilne zone oko njih.nikaragva napisao:Zato se jaja transportuju u teskim livenim metalnim kutijama, umesto u laganim mekanim kartonima
Fizika i praksa.
Re: Ne brže od života!
Novi veliki i tezak auto ce unistiti novi mali i lagan auto.
Kao nista drugo, tezina smanjuje kontra G silu.
Plus se u veci auto daleko vise pasivnih i aktivnih sigurnosnih sistema moze zgurati.
Naravno, pricamo o istom principu, naravno da ce recimo Mercedes napraviti sigurniji auto D segmenta, od tamo nekog Cheryja, kada bi napravio E segment upola cene.
Ali ako pricamo o jednako klasifikovanim proizvodima i konstrukcijski jednakim( C i S klasa recimo), a razlicite velicine, jasno je sve.
Sent from my Sony
Kao nista drugo, tezina smanjuje kontra G silu.
Plus se u veci auto daleko vise pasivnih i aktivnih sigurnosnih sistema moze zgurati.
Naravno, pricamo o istom principu, naravno da ce recimo Mercedes napraviti sigurniji auto D segmenta, od tamo nekog Cheryja, kada bi napravio E segment upola cene.
Ali ako pricamo o jednako klasifikovanim proizvodima i konstrukcijski jednakim( C i S klasa recimo), a razlicite velicine, jasno je sve.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Ne brže od života!
Moj laicki zakljucak i misljenje koje imam (naglasavam da niti sam istrazivao niti se razumem, samo laicki zakljucujem).
Zvezdice koje se dobijaju na kres testovima se odnose na odredjene kontrolisane uslove nesrece, gde vozilo usled odredjene brzine udara u fiksnu prepreku pod kontrolisanim uglom.
U tim kontrolisanim uslovima mogu da razumem da automobili razlicitih klasa pruzaju pribliznu bezbednost. Pa tako i da imamo slucaj da jedan npr. Smart jednako zastiti putnike kao S klasa.
Medjutim, gde smatram da se javljaju razlike.
Ako drasticno povecamo brzinu ili ubacimo neke dodatne elemente poptu bocnih udara, prevrtanja, ostecenja sa vise strana.... Mislim da bi tu automobili vise klase usled daleko vecih zona deformacije i daleko vise bezbednosnih sistema (vazdusni jastuci u pojasevima, vazdusne zavese, vazdusni jastuci za kolena, automatski zatezaci pojaseva, automatsko ispravljanje naslona i priprema naslona za glavu...) trebali svojim putnicima da pruze veci stepen bezbednosti.
Takodje mislim da je njihova prednost i u aktivnoj brzbednosti, usled boljih performansi i sistema aktivne bezbednosti.
I na kraju jos jedna po meni i najznacajnija prednost jesu direktni kontakti koji su i najcesci. Ako dodje do direktnog kontakta npr. VW Pola i RR VOG-a, i pored toga sto mogu imati isti broj zvezdica, mislim da je realno da putnici u VOG-u prodju bolje od putnika u Polu. Jednostavno jaca inercija veceg i tezeg auta i manje zone deformisanja ce ucinti da G sila u Polu bude daleko veca, a na sve to ako dodamo mnogo ozbiljniju bezbednosnu opremu i robusniju karoseriju, dolazim do zakljucka da isti broj zvezdica u Polu i VOG-u nikako ne znace da su ta dva automobila jednako bezbedna.
Na sve ovo bi dodao i neka iskustva iz udesa pri stravicnim brzinama gde sam video kako su prolazili putnici konkretno iz Audija S8 nakon teskog udesa, gde smatram da je upravo visoka klasa auta presudila da putnici prodju bez ozbiljnih posledica a sumnjam da bi autombili iz znatno nize klase bili sposobni da na isti nacin zastite potnike...
Zvezdice koje se dobijaju na kres testovima se odnose na odredjene kontrolisane uslove nesrece, gde vozilo usled odredjene brzine udara u fiksnu prepreku pod kontrolisanim uglom.
U tim kontrolisanim uslovima mogu da razumem da automobili razlicitih klasa pruzaju pribliznu bezbednost. Pa tako i da imamo slucaj da jedan npr. Smart jednako zastiti putnike kao S klasa.
Medjutim, gde smatram da se javljaju razlike.
Ako drasticno povecamo brzinu ili ubacimo neke dodatne elemente poptu bocnih udara, prevrtanja, ostecenja sa vise strana.... Mislim da bi tu automobili vise klase usled daleko vecih zona deformacije i daleko vise bezbednosnih sistema (vazdusni jastuci u pojasevima, vazdusne zavese, vazdusni jastuci za kolena, automatski zatezaci pojaseva, automatsko ispravljanje naslona i priprema naslona za glavu...) trebali svojim putnicima da pruze veci stepen bezbednosti.
Takodje mislim da je njihova prednost i u aktivnoj brzbednosti, usled boljih performansi i sistema aktivne bezbednosti.
I na kraju jos jedna po meni i najznacajnija prednost jesu direktni kontakti koji su i najcesci. Ako dodje do direktnog kontakta npr. VW Pola i RR VOG-a, i pored toga sto mogu imati isti broj zvezdica, mislim da je realno da putnici u VOG-u prodju bolje od putnika u Polu. Jednostavno jaca inercija veceg i tezeg auta i manje zone deformisanja ce ucinti da G sila u Polu bude daleko veca, a na sve to ako dodamo mnogo ozbiljniju bezbednosnu opremu i robusniju karoseriju, dolazim do zakljucka da isti broj zvezdica u Polu i VOG-u nikako ne znace da su ta dva automobila jednako bezbedna.
Na sve ovo bi dodao i neka iskustva iz udesa pri stravicnim brzinama gde sam video kako su prolazili putnici konkretno iz Audija S8 nakon teskog udesa, gde smatram da je upravo visoka klasa auta presudila da putnici prodju bez ozbiljnih posledica a sumnjam da bi autombili iz znatno nize klase bili sposobni da na isti nacin zastite potnike...
Re: Ne brže od života!
Sudar A8 i 308




- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Ne brže od života!
Ovde A8 izgleda dosta vise osteceno i razvaljeno nego 308.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
zato ameri rade small overlap...
https://www.youtube.com/user/iihs/searc ... ll+overlap
pogledajte XC90, ostavi točak na prepreci
, odbije i nastavi dalje

https://www.youtube.com/user/iihs/searc ... ll+overlap
pogledajte XC90, ostavi točak na prepreci



Boringly average, but also perfect for school run mums
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Ne brže od života!
To zavisi još od puno fakrora, a ne samo od klase.
Sent using Tapatalk
Sent using Tapatalk
Širim haos!
Re: Ne brže od života!
Bas velika razlika...Ji 4Tze napisao:zato ameri rade small overlap...
https://www.youtube.com/user/iihs/searc ... ll+overlap
pogledajte XC90, ostavi točak na prepreci, odbije i nastavi dalje
![]()


Re: Ne brže od života!
Da ovde je tezina vozila odnela prevaguaviator napisao:Sudar A8 i 308

Pogledajte samo kabinu kod A8. Pitanje jel vozac preziveo?