Fiat 500L

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Paja
Reactions:
Postovi: 14752
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Fiat 500L

Post od Paja »

Vlado grešiš.
Moj L nema problem sa snagom ni prazan ni natovaren, ni na magistrali ni na auto putu. Auto put vozim konstantno 150km/h i tada je na oko 2500 rpm. Više snage, npr verzija od 120ks bi mi dala malo bolja ubrzanja i za dlaku veću Vmax.
Vmax je u celoj priči nebitan. I moj ide 17o i to dobro podnosi, ali je meni napornije da ga vozim nego na 150.
Zbrzanje bi moglo da znači nekada, mada vrlo retko, uvek u situaciji kad se zajebeš pa kreneš u nebezbedeno preticanje. 320nm sasvim lepo katapultiraju moj bus.

Daleko sam ja od mirnog vozača. Juzrcam kad god mogu i koliko mogu i još mi se nije desilo da mi zafali snage, jer je ležanje u krivinama granica koja je mnogo niža od manjka snage.
Zbog visokog težišta slabije se snalazi na krivudavim magistralama. To mu je najveća mana, ako je mana imajući u vidu vrstu, visinu i namenu vozila.
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Fiat 500L

Post od Ivan »

Poenta je kao i uvek u torku, dakle cak i taj od 105ks ima 320nm kao prosecan 2.0 dizel od 140ks, sto znaci da je snaga i odziv na gas slicna u rezimu nizih i srednjih obrtaja kojima se vozi 99% vremena.


Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
perfiko
Reactions:
Postovi: 2213
Pridružio se: 16 Jan 2012, 07:53
Garaža: Fiat Croma
Lokacija: BG

Re: Fiat 500L

Post od perfiko »

Vladapetr napisao:
Ne govorim o jurcanju i oštroj vožnji, pričam o krstarenju natovarenim autom na nekih 2000 obrtaja ili obilaženju sporog vozila na magistrali i/ili nekom usponu. MPV vozilo bi se, po nekoj logici, baš trebalo češće naći u takvoj situaciji.

Pajin sud o agilnosti 500L-a nije validan, ako me pamćenje služi pre 500L je vozio Punta :mrgreen: Realno, i mene da si pre 3 godine pitao rekao bih da je Focus mk1 1.8 Tddi najbrže auto ikada, jer mi je tako delovao posle stojadina.
Vlado, pogledaj poređenje tvoj auta i 500X sa 1.6 mjet. 500L ima otprilike iste performanse, pa reci iskreno da li bi primetio razliku u agilnosti:
http://www.zeperfs.com/en/match5699-2996.htm
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Korisnikov avatar
Vladapetr
Reactions:
Postovi: 9821
Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
Lokacija: Beograd

Re: Fiat 500L

Post od Vladapetr »

Dobra fora ovaj duel :D Na papiru izgledaju blisko ali iskreno ne verujem da bi se u eksploataciji slično ponašali. Moraću da nahvatam negde da probam taj 1.6 mjet, vozio sam se u 1.4 benzincu i on mi ne bi odgovarao.

Ograđujem se ako nešto lupim ali blage veze nemam sa torkovima i obrtnim momentima, niti sam ikada iskazao želju da se time bavim. Samo mi je čudna logika da na papiru 1.6mjet od 105 konja i moj 2.0 od 136 konja imaju vrlo slične performanse, kako bi onda trebala da ide neka nova tdi mašina od 200+ konja!? Naglašavam da me ne interesuje ubrzanje 0-100 niti max brzina, interesuje me samo kako se ponaša pun auto na magistrali ili uzbrdici.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24762
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Fiat 500L

Post od dragvorl »

Upravo na medjuubrzanjima je bitno kako je rasporedjen moment tj. koliko snage ima na tim brojevima obrtaja kada ubrzava. Pre su tu atmo benzinci uglavnom morali da idu u obrtaje i nize brzine da pariraju dizelu.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21902
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Fiat 500L

Post od nidza »

320Nm ima bus? Isto ko Alfa sa stock mapom.

Neverovatno.

Inace moram da potvrdim da ide dobro. Išao sam iza Paje na Frušku Goru, i kad stisne gas morao sam i da stisnem, iako imam maltene duplo više KS.

Nema šanse da ima 105KS, šta god stajalo na papire. Ajde na valjke u Krnjaču.

Tapatalk
Korisnikov avatar
Darko
Reactions:
Postovi: 9543
Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
Lokacija: Lungomare

Re: Fiat 500L

Post od Darko »

Ja sam slab jedino na treking. Toliko sam gledao taj model ali jednostavno je preskup, zbog te sminke cena ode nekoliko hiljada evra gore. Zao mi je sto njega nisam mogao da priustim jer mislim da je druga dimenzija u odnosu na captur.


Slika
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Fiat 500L

Post od Ivan »

Otprilike ima 105ks vec od nekih 2500rpm i onda odrzava maksimalnu snagu do 4000rpm, posle izgubi par ks do 4500rpm.

Recimo matori 1.9jtd 105ks ima samo 200nm i na 2500rpm ima svega 70ks, dakle iako mogu da razviju isti maks ks, razlika u nizim i srednjim obrtajima je ozbiljna u korist 1.6jtd 105ks.

Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 11007
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: Fiat 500L

Post od Uroš S. »

Evo Nidza objasnio kako 1.6 bolji od 2.0 td

P8 Lite TT
Korisnikov avatar
Paja
Reactions:
Postovi: 14752
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Fiat 500L

Post od Paja »

Vlado u poređenju je jača verzija L-a od 120 ks, a ne od 105 ks.
Korisnikov avatar
Vladapetr
Reactions:
Postovi: 9821
Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
Lokacija: Beograd

Re: Fiat 500L

Post od Vladapetr »

Znam, ali i tvoj od 105ks ima isto 320Nm. A jača verzija se navodno razlikuje samo po max brzini i malo po medju ubrzanjima.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48296
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Fiat 500L

Post od Geza »

https://www.youtube.com/watch?feature=p ... p9LEu72qdY
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48296
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Fiat 500L

Post od Geza »

Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Fiat 500L

Post od Ivan »

Nije lose ponuda motora, ali su ih mogli makar softverski dici sve za po 5ks...
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Fiat 500L

Post od ljubitelj »

Vladapetr napisao:Dobra fora ovaj duel :D Na papiru izgledaju blisko ali iskreno ne verujem da bi se u eksploataciji slično ponašali. Moraću da nahvatam negde da probam taj 1.6 mjet, vozio sam se u 1.4 benzincu i on mi ne bi odgovarao.

. Samo mi je čudna logika da na papiru 1.6mjet od 105 konja i moj 2.0 od 136 konja imaju vrlo slične performanse, kako bi onda trebala da ide neka nova tdi mašina od 200+ konja!?
Naglašavam da me ne interesuje ubrzanje 0-100 niti max brzina, interesuje me samo kako se ponaša pun auto na magistrali ili uzbrdici.

Imaju vrlo slicne perofmanse 1.6 i tvoj 2.0 jer imaju vrlo slican broj KS na raspolaganju, i na papiru i u praksi, u voznim rezimima koji nisu jurcanje max brzinom.

136KS tvoj motor dostigne samo u jednom trenutku, a uglavnom ima manje od 100KS, tipa 60-80-90 u tim uslovima voznje na magistrali ili uzbrdici pri nizim obrtajima od maksimalnih. Tipican 2.0 dizel te generacije.

Broj maksimalnih KS moze da zavara, nije mnogo bitan kao podatak za perfomanse koje tebe interesuju u tipicnoj voznji. POgotovu je nebitan za voznju uzbrdo pod opterecenjem.
Odgovori