Jbg, mislio sam uzeti benzinca ovaj put

Jedini podatak koji si naveo 220KS a to odredjuje maksimalnu brzinu.nikaragva napisao:Da li ce bolje ubrzavati, medjuubrzavati i imati vecu maksimalnu brzinu, identican automobil sa razlicitim motorima, jedan je dizel od 220 konja, a drugi je benzinac od 220 konja. Oba imaju 2000cc.
Ozbiljno pitam.
A koliki obrtni moment ima dizel na 7000? Nema ga.nikaragva napisao:Nemam taj podatak, ali nije problem da se nadje.
I za ocekivati je da benzinac ima manji om.
Znaci dizel je tu majka janja, iako ga ne mozes vrtiti do 7000?
Upravo tako, dodao bih samo: na uštrb ekologijeIvan napisao:Velicanstven kompromis performansi i ekonomicnosti
Mozda ovo...McGruja napisao:Ima li neko jasno poređenje ubrzanja 60-100, 80-120 ili slično, turbo benzinac vs. turbo dizel?
Naravno, slične snage, nemojte opet porediti 1.2 tsi sa 220cdi
Uvek kada sam poredio na Zeperfsu ekvivalentne motore, recimo 1.6TDI i 1.6T sa istom ili jako sličnom snagom u istom automobilu, benzinac je bio brži. Osim u elastičnosti mada je tu tesno, u međuubrzanju obično znatno bolji benzinac, u apsolutnom ubrzanju takođe.McGruja napisao:Ima li neko jasno poređenje ubrzanja 60-100, 80-120 ili slično, turbo benzinac vs. turbo dizel?
Naravno, slične snage, nemojte opet porediti 1.2 tsi sa 220cdi
Pa sije ga tamo gde treba moment.Markoni napisao:Mozda ovo...McGruja napisao:Ima li neko jasno poređenje ubrzanja 60-100, 80-120 ili slično, turbo benzinac vs. turbo dizel?
Naravno, slične snage, nemojte opet porediti 1.2 tsi sa 220cdi
http://www.zeperfs.com/en/duel5815-4753.htm
130 Nm i 4 KS manje.
Mada ga sije u medjuubrzanjima. Bas cudno...