Ne brže od života!
Re: Ne brže od života!
Ne znam sto se svi hvataju tog klipa kao da je ne znam sta... novinarski show zarad gledanosti... iskreno mislim da je namestaljka, ali ok, ostavljam mogucnost da gresim.
Gde su ostali testovi takvog tipa od zvanicnih institucija ili nekog drugog, dajte da ih vidimo. Jedan te isti klip se vrti 300x...
Gde su ostali testovi takvog tipa od zvanicnih institucija ili nekog drugog, dajte da ih vidimo. Jedan te isti klip se vrti 300x...
Re: Ne brže od života!
Pored volana, Volvou je kompromitovan A stub koji je povukao krov, dok je Modusu kabina netaknuta.
Generacijski jaz je učinio svoje i zato je taj klip dobar primer koliko je autoindustrija napredovala.
Ljubitelj, naravno da je značajno koliko se vozilo zarotira prilikom udara, jer to generiše sile koje telo trpi, ali je ipak manje značajno od volana u grudnom košu ili krova u glavi. Ukazuješ na nesporan element - da je teže vozilo jače, ali to ne znači i da je bezbednije.
@ Altair
Takvih klipova nema mnogo i institucije na koje ti misliš ih uglavnom ne rade jer su sve samo ne egzakni. Korisni su jedino u ovakvim diskusijama.
Generacijski jaz je učinio svoje i zato je taj klip dobar primer koliko je autoindustrija napredovala.
Ljubitelj, naravno da je značajno koliko se vozilo zarotira prilikom udara, jer to generiše sile koje telo trpi, ali je ipak manje značajno od volana u grudnom košu ili krova u glavi. Ukazuješ na nesporan element - da je teže vozilo jače, ali to ne znači i da je bezbednije.
@ Altair
Takvih klipova nema mnogo i institucije na koje ti misliš ih uglavnom ne rade jer su sve samo ne egzakni. Korisni su jedino u ovakvim diskusijama.
Re: Ne brže od života!
+1
Ovakvi testovi pokazuju samo jedno, napredak tehnologije.
Nikako ne pokazuju slabosti Volvo automobila niti neciju superiornost, posto je nerealno testirati generacijski razlicite automobile.
Realni rezultati i poredjenja se mogu raditi iskljucivo poredjenjem automobila iste generacije ili u direktnom kontaktru ili u simuliranom udestu i strogo kontrolisanim identicnim situacijama. Svaka druga varijanta uvlaci bezbroj uticaja i promenljivih vrednosti da je nemoguce izvuci bilo kakav relevantan zakljucak.
Ovakvi testovi pokazuju samo jedno, napredak tehnologije.
Nikako ne pokazuju slabosti Volvo automobila niti neciju superiornost, posto je nerealno testirati generacijski razlicite automobile.
Realni rezultati i poredjenja se mogu raditi iskljucivo poredjenjem automobila iste generacije ili u direktnom kontaktru ili u simuliranom udestu i strogo kontrolisanim identicnim situacijama. Svaka druga varijanta uvlaci bezbroj uticaja i promenljivih vrednosti da je nemoguce izvuci bilo kakav relevantan zakljucak.
Re: Ne brže od života!
Paja napisao:@ Altair
Takvih klipova nema mnogo i institucije na koje ti misliš ih uglavnom ne rade jer su sve samo ne egzakni. Korisni su jedino u ovakvim diskusijama.

Re: Ne brže od života!
http://www.dailymotion.com/video/x34rkn ... o-940_auto
- nmaric1993
- Postovi: 516
- Pridružio se: 15 Maj 2015, 15:13
- Garaža: Volvo v40 1.9 TD
Re: Ne brže od života!
Uredu je porediti i generacijski razlicite automobile, i u razlicitoj masi. Ali ovde je smesno sto motor fali u volvu, a moguce i menjac. Motor naravno dosta utice na samo primanje udara, a kod vozila sa zadnjim pogonom pogotovu.
Tako da je ovaj klip samo smejurija i iz njega nista ne moze da se zakljuci.
EDIT
Pricam naravno na onaj prvi klip sa modusom.
Tako da je ovaj klip samo smejurija i iz njega nista ne moze da se zakljuci.
EDIT
Pricam naravno na onaj prvi klip sa modusom.
Re: Ne brže od života!
A zamislite da malo zamenimo mesta.
Na testu je Reno Modus koji se proizvodio 2007g i Volvo 940 koji je poceo da se proizvodi oko 1990g.
Sta bi bilo kada bi smo stavili Reno iz iste klase kao Modus ali iz 1990g npr Clion ili cak R5, i zakucali ga sa Volvo limuzinom iz 2007g - CX70.
Sta mislite kakav bi odnos snaga bio?
To dovoljno govori o realnosti ovog "testa" i poredjenja...
Na testu je Reno Modus koji se proizvodio 2007g i Volvo 940 koji je poceo da se proizvodi oko 1990g.
Sta bi bilo kada bi smo stavili Reno iz iste klase kao Modus ali iz 1990g npr Clion ili cak R5, i zakucali ga sa Volvo limuzinom iz 2007g - CX70.
Sta mislite kakav bi odnos snaga bio?
To dovoljno govori o realnosti ovog "testa" i poredjenja...
Re: Ne brže od života!
https://www.youtube.com/watch?v=3l4YBf2tjag
https://www.youtube.com/watch?v=Z5J16pLeVYw
https://www.youtube.com/watch?v=Z5J16pLeVYw
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- Nikolaa
- Postovi: 1320
- Pridružio se: 09 Feb 2014, 10:58
- Garaža: Reasonably Priced Car
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
head-on sudari u polukontrolisanim uslovima kao ovi iznad su po meni zesca glupost, samo 1kmh da ide brze vozilo vec ima dosta vise kineticke energije, a onda eksperiment nema smisla jer je jedan auto brzi, stoga jaci.
Re: Ne brže od života!
Nesto tu nije u redu, volan je trebalo da se uvuce, ali je neko zeznuo u Volvou, pa je volan krenuo na drugu stranu i otkinuo vozacu glavu.Ji 4Tze napisao:Ne na nivou već gore... Ni ceo klip da se pogleda do kraja... Volvu volan izleće pravo u čelo lutke!
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ne brže od života!
pajo, kapiram poentu ali ovde nije sabijena kabina niti zivotno ugrozen vozac. Nije velika brzina u ovom testu ili tacnije ovakvi sudari su redovna pojava u saobracaju i zna se iz prakse da se obicno prezivljava uz manje ili vece povrede zavisno od okolnosti.
klip odlicno reprezentuje sustinu, veci auto je znacajno manje preneo sile na putnike od manjeg auta. Uopste nije bitna marka i model, ista stvar se uvek desava pri takvim sudarima i uvek znacajno manje povrede imaju putnici u vecem autu sto dokazuje medicinska statistika na milionskim uzorcima realnih sudara sirom sveta.
U ovom konkretnom slucaju veca verovatnoca za manje povredjivanje je u Volvou (ili W124 Mecki ili bilo kom siicnom novijem ili starijem) nego u Modusu, Smartu, Kliu, Puntu ili bilo kom slicnom.
Ako bih morao da biram na parkingu na primer od vise vozila uvek bih pre odabrao veci auto vece mase vise klase od manjeg, model nije bitan.
Napredak kroz generacije je nesporan i jasno vidljiv pri poredjenju.
Novi veliki auto je generacijski bezbedniji od tarijeg velikog auta. Mali noviji je bezbedniji od malog starijeg.
Ali osnovne zakonitosti fizike ne moze nista da promeni i to ovaj i slicni klipovi i praksa iznova potvrdjuju.
Stub volana ne moze da se zarije u vozaca jer je mekan i uvlaci se, guzva, lomi, nazovi kako hoces, i potpuno sabije da tek oko 25cm izviri iznad poda. Nema situacije da se usled stuba volana povredi vozac sve dok je sediste na svom mestu i vezan sigrunosni pojas. Auto je pravljen sa tom karakteristikom, to je opsti standard auto industrije.
To je tako na bilo kom autu proizvedenom zadnjih 30 godina, obavezno je u Evropi propisima jos odavno.
U ovom fals novinarskom testu nije primenjena nikakva zvanicna procedura, nije mereno, nisu ni test lutke stavljene.
(one su jako skupe i zahtevaju jos skuplju mernu opremu za njhovo funkcionisanje pa stoga ne verujem da opste imaju toliki budzet a kamoli znanje da sprovedu validan crash test).
goblin, taj Volvo je u proizvodnji od 1982. godine a konstruisan je krajem 70tih, tako da je razlika u godinama dosta veca. (740i i 940 je isti model, estetski redizajn zadnjeg dela je jedina razlika kod sedan karoserije dok su karavani identicni u svemu)
Moj stav je da izgled ostecenja vozila nije dovoljan za tvrdi zakljucak da je Reno razvalio Volvo (bilo koji modeli dva auta u istim okolnostima) i da klip jasno pokazuje da nema zamene za osnovne osobine dinamike kretanja tela koje moze da nadomesti bilo kakva tehnologija.
Isto kao sudar automobila sa kamionom, ili kamiona sa vozom, zakonitost je ista.
Najveca generacijska razlika u bezbednosti vozila je aktivna elektronika koja omogucava da pre svega uospte ne dodje do sudara, kada dodje tu vec sirove sile i kineticka energija bez dileme odredjuju tok dogadjanja i posledice.
klip odlicno reprezentuje sustinu, veci auto je znacajno manje preneo sile na putnike od manjeg auta. Uopste nije bitna marka i model, ista stvar se uvek desava pri takvim sudarima i uvek znacajno manje povrede imaju putnici u vecem autu sto dokazuje medicinska statistika na milionskim uzorcima realnih sudara sirom sveta.
U ovom konkretnom slucaju veca verovatnoca za manje povredjivanje je u Volvou (ili W124 Mecki ili bilo kom siicnom novijem ili starijem) nego u Modusu, Smartu, Kliu, Puntu ili bilo kom slicnom.
Ako bih morao da biram na parkingu na primer od vise vozila uvek bih pre odabrao veci auto vece mase vise klase od manjeg, model nije bitan.
Napredak kroz generacije je nesporan i jasno vidljiv pri poredjenju.
Novi veliki auto je generacijski bezbedniji od tarijeg velikog auta. Mali noviji je bezbedniji od malog starijeg.
Ali osnovne zakonitosti fizike ne moze nista da promeni i to ovaj i slicni klipovi i praksa iznova potvrdjuju.
Stub volana ne moze da se zarije u vozaca jer je mekan i uvlaci se, guzva, lomi, nazovi kako hoces, i potpuno sabije da tek oko 25cm izviri iznad poda. Nema situacije da se usled stuba volana povredi vozac sve dok je sediste na svom mestu i vezan sigrunosni pojas. Auto je pravljen sa tom karakteristikom, to je opsti standard auto industrije.
To je tako na bilo kom autu proizvedenom zadnjih 30 godina, obavezno je u Evropi propisima jos odavno.
U ovom fals novinarskom testu nije primenjena nikakva zvanicna procedura, nije mereno, nisu ni test lutke stavljene.
(one su jako skupe i zahtevaju jos skuplju mernu opremu za njhovo funkcionisanje pa stoga ne verujem da opste imaju toliki budzet a kamoli znanje da sprovedu validan crash test).
goblin, taj Volvo je u proizvodnji od 1982. godine a konstruisan je krajem 70tih, tako da je razlika u godinama dosta veca. (740i i 940 je isti model, estetski redizajn zadnjeg dela je jedina razlika kod sedan karoserije dok su karavani identicni u svemu)
Moj stav je da izgled ostecenja vozila nije dovoljan za tvrdi zakljucak da je Reno razvalio Volvo (bilo koji modeli dva auta u istim okolnostima) i da klip jasno pokazuje da nema zamene za osnovne osobine dinamike kretanja tela koje moze da nadomesti bilo kakva tehnologija.
Isto kao sudar automobila sa kamionom, ili kamiona sa vozom, zakonitost je ista.
Najveca generacijska razlika u bezbednosti vozila je aktivna elektronika koja omogucava da pre svega uospte ne dodje do sudara, kada dodje tu vec sirove sile i kineticka energija bez dileme odredjuju tok dogadjanja i posledice.
Re: Ne brže od života!
Objektivno u svim statistikama ovaj Volvo je sasvim dobar u zastiti putnika u stvarnim nesrecama. I dalje je iznad proseka danasnje auto industrije.Ivan napisao:Ljubitelj mislim da si previse ostrascen sa volvom, da pogledas objektivno priznao bi da je da je sanduk na tockovima.
Ocigledno ga smatraju na nivou starog modusa
Послато са GT-N7100
Kako moze da bude sanduk na tockovima ako odlicno stiti putnike, sto je nedvosmisleno dokazano u saobracaju.
https://www.folksam.se/polopoly_fs/1.11 ... _R6546.pdf
Pogledaj stranu 21, Volvo 900 je >20% bezbedniji od prosecnog auta prema stvarnim saobracajnim nesrecama.
Audi 100 model iz 1992. je takodje >20% bezbedniji od proseka.
Volvo 240 iz 1975. je i dalje bolji od proseka danasnjih modela.
Samo primeri.
Jednom dobro konstruisan auto uvek ostaje bezbedan. Nije ni priblizno neki epohalni napredak u pasivnoj sigurnosti napravila auto indusrija koliko se pretpostavlja cesto.
Izvestaj je za 2009. godinu, to mi je prvo izaslo u pretrazi a bazira se na 105.000 nesreca u kojima je povredjeno 29.000 putnika.
Vrlo relevantan izvor realnog stanja na putevima.
edit: na ovoj listi je 395 modela auta
Re: Ne brže od života!
Pobogu šta napisa. Porediš Volvo iz 75 sa današnjim kolima.
Ne da jeste nastao epohalan napredak, nego je više gigantskih pomaka bilo, pogotovo od 2000. godine.
Volvo je odličan u svoje vreme bio, ali potpuno je komično uopšte ulaziti u diskusiju poređenja prošlosti i sadašnjosti.
Tapatalk
Ne da jeste nastao epohalan napredak, nego je više gigantskih pomaka bilo, pogotovo od 2000. godine.
Volvo je odličan u svoje vreme bio, ali potpuno je komično uopšte ulaziti u diskusiju poređenja prošlosti i sadašnjosti.
Tapatalk
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Volvo na drugi način
https://www.youtube.com/watch?v=7kx67NnuSd0 . https://www.youtube.com/watch?v=OPP0pow8pMY


https://www.youtube.com/watch?v=7kx67NnuSd0 . https://www.youtube.com/watch?v=OPP0pow8pMY
Nije istina, volan je izleteo da našminka lutkunikaragva napisao: Nesto tu nije u redu, volan je trebalo da se uvuce, ali je neko zeznuo u Volvou, pa je volan krenuo na drugu stranu i otkinuo vozacu glavu.


Boringly average, but also perfect for school run mums