Ne brže od života!
Re: Ne brže od života!
Ja bih radije bio u našoj Octaviji, ne daj bože, nego u bilo kom od ta dva automobila.
Svako ima pravo na svoj izbor. Kako god, provlači se jedna univerzalna istina, koja je vidna u svim segmentima potrošačkog društva. Određeni kvaliteti proizvoda više klase se u narednim generacijama spuštaju u niže, dok su najbolje karateristike uvek rezervisane za flagship. S klasa danas je daleko bolja od S klase od pre 20 godina, Volvo takođe, kao i svi ostali.
Mali automobili kao što je Smart su izuzetno čvrsti, ali imaju problem sa kinetičkom energijom. Ako ih zune neki masivniji auto, kabina će ostati netaknuta, a oni unutra će biti "kao živi". Zbog toga su sudari sa kamionima izuzetno opasni, koliko god da je bezbedan automobil u pitanju.
Inače, ubedljivo najčešći uzorčnik je ljudska nepažnja. Takoreći single point of failure. U kom god sistemu da se rešava problem, polazi se od problema tako karakterisanih, odnosno, mnogo bi se više isplatilo ulaganje u ljude, a ne u vozila. Međutim, tu nema profita, pa ni interesa. Kao i u svim drugim industrijama, recimo farmaceutskoj, uopšte nije ultimativni cilj da se uzroci bolesti rešavaju, nego posledice. Cela ekonomija je tako naštimana.
Svako ima pravo na svoj izbor. Kako god, provlači se jedna univerzalna istina, koja je vidna u svim segmentima potrošačkog društva. Određeni kvaliteti proizvoda više klase se u narednim generacijama spuštaju u niže, dok su najbolje karateristike uvek rezervisane za flagship. S klasa danas je daleko bolja od S klase od pre 20 godina, Volvo takođe, kao i svi ostali.
Mali automobili kao što je Smart su izuzetno čvrsti, ali imaju problem sa kinetičkom energijom. Ako ih zune neki masivniji auto, kabina će ostati netaknuta, a oni unutra će biti "kao živi". Zbog toga su sudari sa kamionima izuzetno opasni, koliko god da je bezbedan automobil u pitanju.
Inače, ubedljivo najčešći uzorčnik je ljudska nepažnja. Takoreći single point of failure. U kom god sistemu da se rešava problem, polazi se od problema tako karakterisanih, odnosno, mnogo bi se više isplatilo ulaganje u ljude, a ne u vozila. Međutim, tu nema profita, pa ni interesa. Kao i u svim drugim industrijama, recimo farmaceutskoj, uopšte nije ultimativni cilj da se uzroci bolesti rešavaju, nego posledice. Cela ekonomija je tako naštimana.
Re: Ne brže od života!
Pa on je i pitao za licni izbor, utisak...
Ja opet kazem... pre 25 godina drvo pored puta je bilo drvo pored puta, 100 km/h je i sad i tad 100 km/h... pa nisu svi ginuli.
I naravno da su noviji automobili sve sigurniji i sigurniji... pa to valjda niko ne osporava ovde.
Ja opet kazem... pre 25 godina drvo pored puta je bilo drvo pored puta, 100 km/h je i sad i tad 100 km/h... pa nisu svi ginuli.
I naravno da su noviji automobili sve sigurniji i sigurniji... pa to valjda niko ne osporava ovde.

Re: Ne brže od života!
@dw
Opusti se nismo na casu srpskoga jezika
Da pricamo uzivo, ne bi tako komentarisao nego bi ucestvovao, valjda si me toliko upoznao do sada na formu.
@aleksa
A zasto ne nesto ovako umesto tih matorih kanturina?
http://raredelights.com/wp-content/uplo ... 40x375.jpg
Tehnologija je napredovala. Sada si u ovome gore sto sam linkovao ipak bezbedniji.
U tim matorim merdzama ti je bezbednost kao sada sa nekim golfom, ako i toliko.
Aleksa, sada jedan grad u USA ima registrovanih automobila, kao cela Srbija.
Onda nije bilo bas tako, a pogotovo ne u Srbiji.
Danas svaka šuša za volanom sedi.
Opusti se nismo na casu srpskoga jezika

Da pricamo uzivo, ne bi tako komentarisao nego bi ucestvovao, valjda si me toliko upoznao do sada na formu.
@aleksa
A zasto ne nesto ovako umesto tih matorih kanturina?
http://raredelights.com/wp-content/uplo ... 40x375.jpg
Tehnologija je napredovala. Sada si u ovome gore sto sam linkovao ipak bezbedniji.
U tim matorim merdzama ti je bezbednost kao sada sa nekim golfom, ako i toliko.
Aleksa, sada jedan grad u USA ima registrovanih automobila, kao cela Srbija.
Onda nije bilo bas tako, a pogotovo ne u Srbiji.
Danas svaka šuša za volanom sedi.
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Ne brže od života!
Pa evo recimo za tehnicki pregled.Grujic napisao:Aleksa, sigutno bi se osećao sigurnije, a koliko bi realno to bilo pitanje je...
Hokaje, to je čista zamena teza, uvek se čekaju neke izmene da bi se nešto desilo, svi bi ali eto ne mogu... Šta je sada problem, šta to novo treba da se donese da bi svanulo?

Re: Ne brže od života!
@Aleksa:
To je izuzetno zatucan stav koji si izneo - bez namere da te uvredim. To je opravdanje mog ćaleta za Ladu Nivu i sad je u ozbiljnom političkom problemu da zameni auto jer neće više niko sa njim u kola da sedne.
Daleko je veća šansa da ćeš u današnjem autu C segmenta proći bez ogrebotine prilikom udarca u drvo, dok bi pre 20 godina povrede bile zagarantovane, a možda bi se i kobno završilo. Pogledaj EuroNCAP testove iz 1997 i danas, ogromna razlika.
1997
https://www.youtube.com/watch?v=obdtYlqV7VU
2012
https://www.youtube.com/watch?v=uiStViDF8Gc
Uz napomenu da je EuroNCAP postao znatno strožiji 2009.
Pitanje za Aleksu, da li bi radije sedeo u Bimeru iz 1997. ili 2012. ?
To je izuzetno zatucan stav koji si izneo - bez namere da te uvredim. To je opravdanje mog ćaleta za Ladu Nivu i sad je u ozbiljnom političkom problemu da zameni auto jer neće više niko sa njim u kola da sedne.
Daleko je veća šansa da ćeš u današnjem autu C segmenta proći bez ogrebotine prilikom udarca u drvo, dok bi pre 20 godina povrede bile zagarantovane, a možda bi se i kobno završilo. Pogledaj EuroNCAP testove iz 1997 i danas, ogromna razlika.
1997
https://www.youtube.com/watch?v=obdtYlqV7VU
2012
https://www.youtube.com/watch?v=uiStViDF8Gc
Uz napomenu da je EuroNCAP postao znatno strožiji 2009.
Pitanje za Aleksu, da li bi radije sedeo u Bimeru iz 1997. ili 2012. ?
Re: Ne brže od života!
https://www.youtube.com/watch?v=TJzZ7-Od6KY
Cak i mali auto moze da prezivi sudar sa mrcinom.
Dobro na snimku je reklama, ali taj veliki auto je siguran za svoje putnike, ali je isto tako siguran i za putnike u smartu
Cak i mali auto moze da prezivi sudar sa mrcinom.
Dobro na snimku je reklama, ali taj veliki auto je siguran za svoje putnike, ali je isto tako siguran i za putnike u smartu

Re: Ne brže od života!
Ja sam rekao da bi ih birao pre svakog iz A i B segmenta, ko kaze da i ja ne bi uzeo Oktaviju.
Po vama covek ne treba da vozi ni motor, jer tu nema nijedne zvezdice, niti bilo kakve pasivne bebednosti!?
Lada Niva je kanta i tad i sad i uvek, i tu nema poredjenja sa jednim Volvom 960.
Radije bi vozio BMW iz 2012 godine...

Po vama covek ne treba da vozi ni motor, jer tu nema nijedne zvezdice, niti bilo kakve pasivne bebednosti!?
Lada Niva je kanta i tad i sad i uvek, i tu nema poredjenja sa jednim Volvom 960.
Radije bi vozio BMW iz 2012 godine...
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13562
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Sadašnji normativi za tehnički su takvi da svaki auto koji ih zadovolji je bezbedan, ne mora ništa tu da se menja već da se primeni.H4wkeye napisao:Pa evo recimo za tehnicki pregled.Grujic napisao:Aleksa, sigutno bi se osećao sigurnije, a koliko bi realno to bilo pitanje je...
Hokaje, to je čista zamena teza, uvek se čekaju neke izmene da bi se nešto desilo, svi bi ali eto ne mogu... Šta je sada problem, šta to novo treba da se donese da bi svanulo?Dok se ne izmeni ZOBS nece moci sve odredbe da se primenjuju kako treba, i samim tim ce teh. pregledi biti nepotpuni, sto znaci vise teh. neispravnih vozila na ulicama. Druga stvar je tehnicka opremljenost saobracajne policije. Trece, izmene ZOBSa bi trebale da promene koliko novca od kazni ide gde i za sta, tako da bi po novom vecina isla direknto za bezbednost na putu i opremanje saobracajne policije.
Drugo mi ne deluje da ima veze sa ZOBS-om

- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Ne brže od života!
Ne znam tacno sve, ali koliko su nesto pricali ne mogu sve uredbe o tehnickom pregledu da se primene dok se ZOBS ne izmeni. Druga stavka ima indirektno veze sa ZOBS-om jer tim izmenama bi vise para islo za opremanje saob. policije. 

- nmaric1993
- Postovi: 516
- Pridružio se: 15 Maj 2015, 15:13
- Garaža: Volvo v40 1.9 TD
Re: Ne brže od života!
Ovde se vec 10 strana prevrce prica o jednom istom.
Bezbedan auto je uvek bezbedan, sad i za 30 godina, ukoliko nema promene stanja vozila.
A poenta je sto noviji i sto veci auto je bezbedniji, tako da to i kupujte.
Послато са HUAWEI Y300-0100 уз помоћ Тапатока
Bezbedan auto je uvek bezbedan, sad i za 30 godina, ukoliko nema promene stanja vozila.
A poenta je sto noviji i sto veci auto je bezbedniji, tako da to i kupujte.
Послато са HUAWEI Y300-0100 уз помоћ Тапатока
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Ne nego je poenta da taj auto od pre 30god vise nije bezbedan jer u kontaktu sa modernim autom nema sanse. Gubi bitku.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Al ovo je onaj small overlap test koji obilazi onu prednju gredu. Onaj test koji se ne radi u EuroNCAP 

Boringly average, but also perfect for school run mums
- Nikolaa
- Postovi: 1320
- Pridružio se: 09 Feb 2014, 10:58
- Garaža: Reasonably Priced Car
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
da ali zato euroNCAP deli zvezdice ako imas ESP i zadnje podizace stakala kao osnovnu opremu 
