Meni ovo deluje manje-više ok. Nemoj da uključuješ grejanje dok se motor ne zagreje, pa će biti brže (ja tako radim, žao mi motora).Mares napisao:Kako je stiglo ovo hladnije vreme, nesto gledam kazaljku za temperaturu motora kada ujutru idem na posao, i vidim da mi nabije redovnu temperaturu tek posle 4-5km voznje (gradske, upaljeno grejanje). U pitanju je benzinac 1.8 laguna 2. To je taman dok dodjem do posla, on se tek zagreje.
Dobro veče
Re: Dobro veče
Ђенерал Јанковић
Re: Dobro veče
Meni kada je na auto počinje da duva na oko 45 - 50 stepeni.
Sada ovih dana mi se vrti temperatura oko 80 stepeni. Ne sviđa mi se to, trebalo bi oko 85. Mislim da je tako ranije bilo.
Doduše kada se nagazi ode očas posla ode preko 90.
Sada ovih dana mi se vrti temperatura oko 80 stepeni. Ne sviđa mi se to, trebalo bi oko 85. Mislim da je tako ranije bilo.
Doduše kada se nagazi ode očas posla ode preko 90.
Re: Dobro veče
Da ne bude zabune, ono što sam napisao je za auto bez automatske klime (Zastava 10) i pri tome benzinac.
Dizelaš je efikasniji, pa zato manje energije ide u toplotu. Kad stoji u mestu, temp. počne i da pada. Tako da mislim da su varijacije koje pominješ normalne.
Dizelaš je efikasniji, pa zato manje energije ide u toplotu. Kad stoji u mestu, temp. počne i da pada. Tako da mislim da su varijacije koje pominješ normalne.

Ђенерал Јанковић
- Uroš S.
- Postovi: 11000
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Dobro veče
Kad je Baxa zavejalo pre koju godinu u Astri dizel nije mogla da greje dok je radila u mestu.
Re: Dobro veče
A na koliko vam stoji grejanje na max ili na pola, primetio sam da dosta ljudi drzi grejanje na max i onda kad im je vruce iskljucuju na nulu i tako ukrug.
Brže će vam se zagrejati auto ako grejanje držite na min a kako se motor zagrejava, postepeno pojačavajte grejanje.
Naravno ovo važi samo za manuelne sisteme.
Brže će vam se zagrejati auto ako grejanje držite na min a kako se motor zagrejava, postepeno pojačavajte grejanje.
Naravno ovo važi samo za manuelne sisteme.
Re: Dobro veče
To mi je uzas kad sednem kod nekog u kola, a on pali gasi grejanje... dosta ljudi i nema pojma da lepo namesti grejanje ili ventilaciju. 

Re: Dobro veče
Mislim da su u vecini...
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Dobro veče
Zavisi od sistema sigurno, cak i kada je ispod 0 meni ce oba dizela da se zagreju samo radom u leru, razlika je sto superb ide do 70c, a kada duze u leru po minusu opet pada samo do 70c ako je pre toga postigao radnu, dok ce grande da postigne 90c i nece padati pa cak i posle sat vremena rada u leru.
Ali recimo primetim da po minusu, cak i kada su zagrejani trose 1l/h umesto 0.5l/h kada je toplo, verovatno bas zbog grejanja.
Послато са GT-N7100
Ali recimo primetim da po minusu, cak i kada su zagrejani trose 1l/h umesto 0.5l/h kada je toplo, verovatno bas zbog grejanja.
Послато са GT-N7100
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Dobro veče
Koliko potrosnja u leru zavisi od kubikaze motora ili ne? Uvek sam se pitao koliko li Fiesta trosi u leru 

Re: Dobro veče
Ivane, kako izvalis da je potrosnja u leru 1l, umesto 0.5?
Meni se takodje sporo greje dizel, oko pola sata po ovim temperaturama, ako ga vozim na oko 1500 rpm, a saltam na oko 2k.
Mislim da mi na leru spusti na oko 80 stepeni, ako bas duze stojim.
Sent from my Sony
Meni se takodje sporo greje dizel, oko pola sata po ovim temperaturama, ako ga vozim na oko 1500 rpm, a saltam na oko 2k.
Mislim da mi na leru spusti na oko 80 stepeni, ako bas duze stojim.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Dobro veče
Izgleda da nije samo dijagnostika kod mecke glupa vec i bord 
Ne treba mi vise od 10-15m po ovom vremenu da postigne radnu temperaturu takvom 1.5-2k voznjom.
Послато са GT-N7100

Ne treba mi vise od 10-15m po ovom vremenu da postigne radnu temperaturu takvom 1.5-2k voznjom.
Послато са GT-N7100
Re: Dobro veče
A da, ti imas trenutnu potrosnju na oba automobila.
10-15 minuta na do 5 stepeni moze samo ako do tih 2k rpma dajes pun gas.
Sent from my Sony
10-15 minuta na do 5 stepeni moze samo ako do tih 2k rpma dajes pun gas.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Dobro veče
Kakav pun gas na ladnom autu, znaci svako ubrzavanje na vrh gasa, ako je iole zustrije, tipa do 1/3 gasa i da vozim i saltam na 2k, bude ispod 10 minuta lagano, pa cak sam i kacio slike prosle zime 
Послато са GT-N7100

Послато са GT-N7100
Re: Dobro veče
Daj te slike, necu verovati dok ne vidim 
Ja cu onda da okacim moje, tuga Bozija
Sent from my Sony

Ja cu onda da okacim moje, tuga Bozija

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Dobro veče
Ja mislim da moja Alfa nema grejanje električno, nego da se motor jednostavno zagreje dovoljno već posle par stotina metara da počne već blago da greje. Sudeći po ECU, temperatura tečnosti dođe brzo do 30, a to je već moguće osetiti kako lepo mlako duva iz ventilacije, ali do radne je potrebno sto godina.
Takođe na oko 50 stepeni na leru treba preko minut na 4 stepena napolju da podigne 1 stepen. Stajao je par minuta ispred garaže auto pre neki dan i zagrejao se manje stepeni nego minuta koliko je radio u mestu. U vožnji to ide drastično brže, zbog čega i ne savetuju da se greju u leru, jer će veoma dugo da rade van režima.
Takođe na oko 50 stepeni na leru treba preko minut na 4 stepena napolju da podigne 1 stepen. Stajao je par minuta ispred garaže auto pre neki dan i zagrejao se manje stepeni nego minuta koliko je radio u mestu. U vožnji to ide drastično brže, zbog čega i ne savetuju da se greju u leru, jer će veoma dugo da rade van režima.