Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Meni nije jasno šta fali gumama?
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Vrhunske su nego odvratna dimenzija.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Rdjavom......
Burazer ima Fluens, auto je realno djubre. Motor anemican, kvalitet izrade enterijera ocajan, preko 130 je relativno bucan i za moje pojmove mnogo trosi.
S druge strane je vrlo pouzdan i relativno udoban (njegov je najjaca oprema, 17ice)

Burazer ima Fluens, auto je realno djubre. Motor anemican, kvalitet izrade enterijera ocajan, preko 130 je relativno bucan i za moje pojmove mnogo trosi.
S druge strane je vrlo pouzdan i relativno udoban (njegov je najjaca oprema, 17ice)
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Balon.Heinz napisao:Zašto?

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
..a i vešanje mu je kao u formuli.Ogi napisao:...sediste vozaca je prilicno udobno pa sam stigao i vratio se bez bola u ledjima sto mi se redovno desava na svom autu. Sto se motora tice, moj 1.4 u i30 je formula za ovaj.

- Day Walker
- Postovi: 23515
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
A koja nije balon u 16 dimenziji?Ogi napisao:Balon.Heinz napisao:Zašto?Samo zato. Guma kao guma je vrh.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Ako je automatik, onda ide identicno kao i30 1.4, a ako je manuelac, onda je za klasu jaci i osetno brzi od i30, to jest blizi C 200 CDI, nego tvom Hyundaiju.
Sent from my Sony
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Bio sam na Toyotinom otvorenom danu u MAG centru i vozio novog Avensisa sa BMW 2.0 dizel motorom od 143KS i Lexus NX300H (hibridni) crossover.
BMW-ov motor u Avensisu mi je nekako "mixed bag" sto se kaze. Nekako sam ocekivao dosta bolje povlacenje pri potapanju gasa u medjuubrzanjima i ubrzanju na autoputu. E sad, mozda je zasluga tome sto je motor solidno linearan (mada zbog malog laga ume da stucne na laganom kretanju) i veoma tih, i sam auto je dobro izolovan (bolje nego Golf VII naprimer) te nestane taj neki osecaj ubrzanja. Pogled na kazaljku brzinomera kaze da je ubrzanje sasvim dobro, ali sam osecaj je malo "njanjav". Vozio sam stari 2.0 D4D i on je nekako imao zustriji osecaj. Takodje ovaj BMW-ov ima neku cudnu vibraciju izmedju 110-130kmh. Nije strasno, ali mislim da u autu te klase ne bi smelo to da bude. Inace je jako tih, izolovan od sve buke, na 150 se opusteno razgovara uz muzikicu. Auto je malo tvrd na 18ticama, ali ipak udoban, cvrst je u svim uslovima voznje, IZUZETNO stabilan (iako karavanska verzija), odlicne komande, menjac fenomenalan, volan dobar... doduse ja sam navikao na Toyotinu ergonomiju... veoma prostran auto, vise nego dovoljno za porodicni auto. Sedista su dobro profilisana, mada za moj ukus nesto kraci sedalni deo. Minus je i malo visoko kvacilo, bas cuno. Do pola nista, auto stoji. Tek od pola krece reakcija i hvata kvacilo? Cudno. Medjutim kad se krene i menjaju brzine to sve ide ok. Dopao mi se auto za voznju, ali se vidi da je profilisan na poslovni ili porodicni auto. Moze se stisne i da ide, ali nije to bilo kakva sportska, vau, varijanta. Mozda s nekim jacim motorom. Posebno su mi se svidele kocnice. Perfektna papucica i doziranje. Skoro bolju kocnicu nisam "osetio". Auto se VEOMA lako vozi, bez trunke zamora. Preglednost je klasicno osrednja kao i kod svih slicnih karavana. Bocni retrovizori su izdasni i dobra je preglednost u njima. Kvalitet materijala enterijera varira, od kvalitetne gumirane plastike do nekih jeftinih ukrasnih lajsni na tabli i slicno. Instrumenti i volan su odlicni. Rucica menjaca deluje bas jeftino, neka siva plastika gore boz me sacuvaj i to u Executive verziji koju sam vozio (30.800 evra). Doduse od opreme ima sve, panorama krov, sve na struju naravno unutra, elektronska parkirna, toyotin navigacioni sistem sa svim mapama...









Lexus NX300 hibrid je na platformi RAV4 samo malo povecanih gabarita (i tezine), sa potpuno promenjenim ogibljenjem i upravljanjem. U pitanju je kombinacija elektromotra napred i nazad (pozadi ima 68KS i pogoni zadnju osovinu kad je u pitanju 4x4 model), i 2,5L benzinca sa ukupno 194KS i 210Nm. Fabricki podaci ukazuju na ubrzanje od 9,1s od 0-100 i maximalnu brzinu od 180kmh (mislim da je to zasluga CVT menjaca). Iako ne deluje da "lepi" ili "sportski ubrzava", osecaj ubrzanja, kao i sama ubrzanja su cak i bolja nego kod Avensisa sa BMW-ovim dizelom od 143KS. Lexus za 5 sekundi stigne od 60-100 sto je bas brzo i dobro medjuubrzanje za crossover od 1850kg koji nema turbinu u dizel ili benzin varijanti. Kazu da NX200T (turbo verzija) ide bolje i to dosta, ali i da trosi 10,5 u proseku. Ovaj hibrid samo na preko 140-150 trosi 10,2 lit ali zato u voznji po gradu i kad niste na autoputu to pada na od 3,3 do nekih 7 litara... neki prosek ispadne 7,5 litara sto je odlicno za te gabarite i 2,5L benzinjaru. Na struju moze oko kilometar i po brzinom do 40kmh, a ja sam ga odvezao na struju od MAG centra do izlaska na autoput, bez koriscenja benzinskog motora. Takodje posle u voznji od semafora do semafora u guzvu samo na struju takodje, sto bas mnogo obara potrosnju. Malo je kabast i ugao okretanja je veci nego kod Avensisa. Sto se tice same voznje, u pitanju je CVT menjac. Kada se pritisne power dugme, automatski se elektronski volan i sedista podesavaju na unapred memorisane pozicije a krece se otpustanjem pedale kocnice, na struju. Sam ide, dozirate kretanje samo kocnicom. Kada zelite naglo ubrzanje pritisnete pedalu gasa i samo po reskom zvuku "tamo daleko ispod haube" znate da radi benzinac. U gradu do 60-70kmh ste UVEK prvi na semaforu zbog pomoci elektromotra. Kasnije benzinac i CVT moraju da rade i zato od 70 do 100 malo uspori u nekom momentu pa je zato samo 9,1s od 0-100. CVT je cudna stvar, u laganoj voznji je totalna milina voziti - u gradu je vrh za voznju. Lagana doziranja gasa resavaju sve bez IKAKVE buke. Auto daje 66db na 130... a u voznji gradom se nista ne cuje. Mozda poneka veca rupetina ali veoma "dampovano". Dakle, nikakvih neprijatnih zvukova nema, kao da ste u gluvoj sobi, pogotovo kad ide na struju. Na 150 je jos tisi od Avensisa, nista se necuje osim blagog suma oko retrovizora. Vozio sam se u Q5 i BMW X1, ali ovaj Lexus je za klasu tisi. Ubrzanje je cudno sa CVT. Ne lepi vas toliko, zvuk je cudan pri ubrzanju naglom jer drzi konstantno navijen motor do postizanja brzine a posle se sve smiri i necujno se vozi. Ubrzanja su bolja nego kod Avensisa, i to se vidi. Verovatno zasluga ukljucivanja elektromotora. Problem su visoke brzine jer ih benzinac odrzava i trosi 10L i vise. Ima kickdown pa usponi nisu problem, ali je to zamor jer mora da se pazi da se dozira kad treba inace ce teze da ubrza. Ipak, dovoljno je sto ide bolje od nekog solidno jakog CR dizelasa. Da li je dovoljno ili ne, to je pitanje za kupce takvih modela. Meni bi bilo dovoljno, a ko je navikao na dizelke jace od 150KS verovatno ce mu biti slabiji osecaj ubrzanja i to jeste tacno, toliko jak nije. Vozio sam ga i do aerodroma i nazad, i malo dole kod starog ikarbusa po rupama i krivinama - osecaj voznje je fantazija, prilepljen za asfalt, bilo kojom brzinom da uletite u krivinu, nagib, nema stresa, samo upija asfalt i drzi pravac kao zakucan uz MINIMALAN napor za vozaca. Ogromni retrovizori daju poboljsanu preglednost jer je zadnje staklo malo. Neverovatno se lako vozi, rekao bih duplo lakse od Qashqaia novog. Meksi je od Avensisa. Negde sam citao kao da odskakuje na neke rupe, medjutim nije tacno uopste. Guta sve odlicno. Kabina je prostrana, ergonomicna, veoma visoki kvalitet materijala osim centralne konzole gore - sta im bi da stave onako nesto u premium... tu je razocarenje (vidi se i na slikama). Gepek, ocekivano manji... 475 litara mislim ali PUN rezervni tocak sto je za pohvalu. I bruka izgleda i spolja i iznutra. Sedista su perfektna, osecaj sedenja, sve je premium. Mane su dakle, neki od materijala u kabini, slabija preglednost, CVT menjac koji "ubija" zustru voznju i dize potrosnju na autoputu... Kocnice su naravno vrh. Fenomenalno. Takodje automatsko kocenje na tempomatu odlicno radi. Sa 150kmh nailaskom na kolonu ispred perfektno zaustavlja i usporava i prati one ispred. Ne znam sta sve ima od bezbednosnih sistema, ali cenim da je u samom vrhu. Oprema je neka full, ne mogu da nadjem kod nas nista, a cena oko 42.000 mislim. Steta da nisu taj CVT napravili da radi malo agilnije, dalo bi bolji karakter autu... ovako, ko je navikao na motore od 130-140KS, njemu ce biti cak i bolji i lepsi za voznju, ali ko je vozio bilo sta jace od 150 KS (naprimer dizelke ili turbace), verovatno ce biti razocaran. CVT bas zavija, ali posto je vrhunska izolacija to se ne primeti, samo lep, reski zvuk benzinca. Pretpostavljam da je turbo verzija mnogo bolja motorizacija, ali potrosnja je ogromna u tom slucaju.
Mesta u kabini ima skoro kao u RAV4 i vise nego u novom Qashqai, sedista su odlicna, pozicije sedenja se lako nameste, uostalom to je premium i mora sve da bude tiptop te tu nema nikakve zamerke.










BMW-ov motor u Avensisu mi je nekako "mixed bag" sto se kaze. Nekako sam ocekivao dosta bolje povlacenje pri potapanju gasa u medjuubrzanjima i ubrzanju na autoputu. E sad, mozda je zasluga tome sto je motor solidno linearan (mada zbog malog laga ume da stucne na laganom kretanju) i veoma tih, i sam auto je dobro izolovan (bolje nego Golf VII naprimer) te nestane taj neki osecaj ubrzanja. Pogled na kazaljku brzinomera kaze da je ubrzanje sasvim dobro, ali sam osecaj je malo "njanjav". Vozio sam stari 2.0 D4D i on je nekako imao zustriji osecaj. Takodje ovaj BMW-ov ima neku cudnu vibraciju izmedju 110-130kmh. Nije strasno, ali mislim da u autu te klase ne bi smelo to da bude. Inace je jako tih, izolovan od sve buke, na 150 se opusteno razgovara uz muzikicu. Auto je malo tvrd na 18ticama, ali ipak udoban, cvrst je u svim uslovima voznje, IZUZETNO stabilan (iako karavanska verzija), odlicne komande, menjac fenomenalan, volan dobar... doduse ja sam navikao na Toyotinu ergonomiju... veoma prostran auto, vise nego dovoljno za porodicni auto. Sedista su dobro profilisana, mada za moj ukus nesto kraci sedalni deo. Minus je i malo visoko kvacilo, bas cuno. Do pola nista, auto stoji. Tek od pola krece reakcija i hvata kvacilo? Cudno. Medjutim kad se krene i menjaju brzine to sve ide ok. Dopao mi se auto za voznju, ali se vidi da je profilisan na poslovni ili porodicni auto. Moze se stisne i da ide, ali nije to bilo kakva sportska, vau, varijanta. Mozda s nekim jacim motorom. Posebno su mi se svidele kocnice. Perfektna papucica i doziranje. Skoro bolju kocnicu nisam "osetio". Auto se VEOMA lako vozi, bez trunke zamora. Preglednost je klasicno osrednja kao i kod svih slicnih karavana. Bocni retrovizori su izdasni i dobra je preglednost u njima. Kvalitet materijala enterijera varira, od kvalitetne gumirane plastike do nekih jeftinih ukrasnih lajsni na tabli i slicno. Instrumenti i volan su odlicni. Rucica menjaca deluje bas jeftino, neka siva plastika gore boz me sacuvaj i to u Executive verziji koju sam vozio (30.800 evra). Doduse od opreme ima sve, panorama krov, sve na struju naravno unutra, elektronska parkirna, toyotin navigacioni sistem sa svim mapama...









Lexus NX300 hibrid je na platformi RAV4 samo malo povecanih gabarita (i tezine), sa potpuno promenjenim ogibljenjem i upravljanjem. U pitanju je kombinacija elektromotra napred i nazad (pozadi ima 68KS i pogoni zadnju osovinu kad je u pitanju 4x4 model), i 2,5L benzinca sa ukupno 194KS i 210Nm. Fabricki podaci ukazuju na ubrzanje od 9,1s od 0-100 i maximalnu brzinu od 180kmh (mislim da je to zasluga CVT menjaca). Iako ne deluje da "lepi" ili "sportski ubrzava", osecaj ubrzanja, kao i sama ubrzanja su cak i bolja nego kod Avensisa sa BMW-ovim dizelom od 143KS. Lexus za 5 sekundi stigne od 60-100 sto je bas brzo i dobro medjuubrzanje za crossover od 1850kg koji nema turbinu u dizel ili benzin varijanti. Kazu da NX200T (turbo verzija) ide bolje i to dosta, ali i da trosi 10,5 u proseku. Ovaj hibrid samo na preko 140-150 trosi 10,2 lit ali zato u voznji po gradu i kad niste na autoputu to pada na od 3,3 do nekih 7 litara... neki prosek ispadne 7,5 litara sto je odlicno za te gabarite i 2,5L benzinjaru. Na struju moze oko kilometar i po brzinom do 40kmh, a ja sam ga odvezao na struju od MAG centra do izlaska na autoput, bez koriscenja benzinskog motora. Takodje posle u voznji od semafora do semafora u guzvu samo na struju takodje, sto bas mnogo obara potrosnju. Malo je kabast i ugao okretanja je veci nego kod Avensisa. Sto se tice same voznje, u pitanju je CVT menjac. Kada se pritisne power dugme, automatski se elektronski volan i sedista podesavaju na unapred memorisane pozicije a krece se otpustanjem pedale kocnice, na struju. Sam ide, dozirate kretanje samo kocnicom. Kada zelite naglo ubrzanje pritisnete pedalu gasa i samo po reskom zvuku "tamo daleko ispod haube" znate da radi benzinac. U gradu do 60-70kmh ste UVEK prvi na semaforu zbog pomoci elektromotra. Kasnije benzinac i CVT moraju da rade i zato od 70 do 100 malo uspori u nekom momentu pa je zato samo 9,1s od 0-100. CVT je cudna stvar, u laganoj voznji je totalna milina voziti - u gradu je vrh za voznju. Lagana doziranja gasa resavaju sve bez IKAKVE buke. Auto daje 66db na 130... a u voznji gradom se nista ne cuje. Mozda poneka veca rupetina ali veoma "dampovano". Dakle, nikakvih neprijatnih zvukova nema, kao da ste u gluvoj sobi, pogotovo kad ide na struju. Na 150 je jos tisi od Avensisa, nista se necuje osim blagog suma oko retrovizora. Vozio sam se u Q5 i BMW X1, ali ovaj Lexus je za klasu tisi. Ubrzanje je cudno sa CVT. Ne lepi vas toliko, zvuk je cudan pri ubrzanju naglom jer drzi konstantno navijen motor do postizanja brzine a posle se sve smiri i necujno se vozi. Ubrzanja su bolja nego kod Avensisa, i to se vidi. Verovatno zasluga ukljucivanja elektromotora. Problem su visoke brzine jer ih benzinac odrzava i trosi 10L i vise. Ima kickdown pa usponi nisu problem, ali je to zamor jer mora da se pazi da se dozira kad treba inace ce teze da ubrza. Ipak, dovoljno je sto ide bolje od nekog solidno jakog CR dizelasa. Da li je dovoljno ili ne, to je pitanje za kupce takvih modela. Meni bi bilo dovoljno, a ko je navikao na dizelke jace od 150KS verovatno ce mu biti slabiji osecaj ubrzanja i to jeste tacno, toliko jak nije. Vozio sam ga i do aerodroma i nazad, i malo dole kod starog ikarbusa po rupama i krivinama - osecaj voznje je fantazija, prilepljen za asfalt, bilo kojom brzinom da uletite u krivinu, nagib, nema stresa, samo upija asfalt i drzi pravac kao zakucan uz MINIMALAN napor za vozaca. Ogromni retrovizori daju poboljsanu preglednost jer je zadnje staklo malo. Neverovatno se lako vozi, rekao bih duplo lakse od Qashqaia novog. Meksi je od Avensisa. Negde sam citao kao da odskakuje na neke rupe, medjutim nije tacno uopste. Guta sve odlicno. Kabina je prostrana, ergonomicna, veoma visoki kvalitet materijala osim centralne konzole gore - sta im bi da stave onako nesto u premium... tu je razocarenje (vidi se i na slikama). Gepek, ocekivano manji... 475 litara mislim ali PUN rezervni tocak sto je za pohvalu. I bruka izgleda i spolja i iznutra. Sedista su perfektna, osecaj sedenja, sve je premium. Mane su dakle, neki od materijala u kabini, slabija preglednost, CVT menjac koji "ubija" zustru voznju i dize potrosnju na autoputu... Kocnice su naravno vrh. Fenomenalno. Takodje automatsko kocenje na tempomatu odlicno radi. Sa 150kmh nailaskom na kolonu ispred perfektno zaustavlja i usporava i prati one ispred. Ne znam sta sve ima od bezbednosnih sistema, ali cenim da je u samom vrhu. Oprema je neka full, ne mogu da nadjem kod nas nista, a cena oko 42.000 mislim. Steta da nisu taj CVT napravili da radi malo agilnije, dalo bi bolji karakter autu... ovako, ko je navikao na motore od 130-140KS, njemu ce biti cak i bolji i lepsi za voznju, ali ko je vozio bilo sta jace od 150 KS (naprimer dizelke ili turbace), verovatno ce biti razocaran. CVT bas zavija, ali posto je vrhunska izolacija to se ne primeti, samo lep, reski zvuk benzinca. Pretpostavljam da je turbo verzija mnogo bolja motorizacija, ali potrosnja je ogromna u tom slucaju.
Mesta u kabini ima skoro kao u RAV4 i vise nego u novom Qashqai, sedista su odlicna, pozicije sedenja se lako nameste, uostalom to je premium i mora sve da bude tiptop te tu nema nikakve zamerke.










"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Zanimljiv je taj NX na prvu loptu, ali na kraju ispadne najgori u klasi, jer su X3, GLC, pa cak i zastareli Q5, bolji od njega po skoro svim parametrima.
Sent from my Sony
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Za Q5 se ne slazem. Imamo ga ovde x2 i losiji je bas od Lexusa. Pogotovo kvalite izrade, bucnost i slicno.
X3 sam cuo da je bas dobar.
X3 sam cuo da je bas dobar.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- starac vujadin
- Postovi: 11443
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Hvala na opisima, dobri su 

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Dzaba sve to, kada je Q5 jeftiniji sa 2.0 dizelom koji trosi manje, ide bolje, ima vrhunski menjac u odnosu na ovo cvt djubre, bolju garanciju, itd..
A to je samo osnovno sto je bolje.
Sent from my Sony
A to je samo osnovno sto je bolje.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- grujicd
- Postovi: 9038
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Ček, šta je sad sa Lexusom, vratili su se na srpsko tržište? Ako se ne varam nije ih bilo neko vreme. I sad kad odem na http://www.lexus.rs samo me prebaci na .eu sajt, tako da od domaćih podataka, cena itd. nema ništa.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Cenovnik dobijas u Toyoti, ali nisam pitao koliko se ceka na isporuku i slicno. Otprilike su cene u rangu XC60.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”